Gå til innhold

Menn - barberer dere underlivet..?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ah, ja ok - men da skjønner jeg det praktiske elementet :)

I så tilfelle hadde jeg fortsatt ønsket noe redigering, faktisk. Med mindre vedkommende ikke hadde så mye å ordne opp i, da.

For meg er det faktisk et aber - litt som kvinner som lar være å barbere leggene om vinteren - jeg skjønner det liksom ikke.

Skulle det ha vore eit anna element enn det praktiske..? Misforstod eg deg eller?

Siste setninga di skjøner eg heller ikkje... Kvifor er det gale å la ver å barbere leggane om vinteren? Om vinteren er det jo ingen som ser dei likevel...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest norah
Skrevet (endret)

Skulle det ha vore eit anna element enn det praktiske..? Misforstod eg deg eller?

Siste setninga di skjøner eg heller ikkje... Kvifor er det gale å la ver å barbere leggane om vinteren? Om vinteren er det jo ingen som ser dei likevel...

Litt usikker på hva du eventuelt misforstod - men jeg mente bare å komme frem til at dersom det var slik at flertallet av de som foretrekker naturlig greie der nede heller ikke inkluderer andre ting enn selve penis i oralsex, så skjønner jeg at det ikke føles stress.

Om man skal slikke andre steder enn kun penis(merker jeg får litt blah av det ordet forresten) vil det 1: føles mer sensitivt for den som mottar og 2: være mer praktisk for den som gir(iallefall for meg) om det er ganske ryddig. Og med rydding mener jeg enten kort eller intet/kombinasjonen av begge.

Jeg liker å inkludere alt hver gang jeg gir oralsex(og det blir jo hver gang jeg har sex, som jo blir ganske hyppig om jeg selv kan bestemme), og innbiller meg at det er grunnen til at jeg foretrekker ryddighet.

Og det med legger var jo mer en henspeiling til et estetisk element - jeg barberer jo ikke leggene for resten av verden, men for den jeg har sex med&meg selv. Og vi har jo tross alt sex året rundt ;)

Men, hver sin smak - endel virker jo ikke å bry seg katta, og da er et jo greit.

Poenget mitt var bare å spørre om de som vil ha uberørt tilstand har samme oralsexpreferanse som meg - og om det ikke blir mindre kaving dersom fyren rydder litt. Eller om de gjør alt, og fortsatt foretrekker naturlig. Jeg vil gjerne at TS spesielt svarer om hun vil ;)

Puuuuh, det ble langt og usammenhengende.

Endret av norah
Skrevet

@norah

Kan du ikke heller skrive pikk? Teksten blir så mye mer lettlest da!

AnonymBruker
Skrevet

Barnetiss, ja. Godt sagt. Det skal være hår.

Gjest norah
Skrevet

@norah

Kan du ikke heller skrive pikk? Teksten blir så mye mer lettlest da!

Hahaha...jeg vurderte det, men det føltes så promiskuøst.

Skrevet

Litt usikker på hva du eventuelt misforstod - men jeg mente bare å komme frem til at dersom det var slik at flertallet av de som foretrekker naturlig greie der nede heller ikke inkluderer andre ting enn selve penis i oralsex, så skjønner jeg at det ikke føles stress.

Om man skal slikke andre steder enn kun penis(merker jeg får litt blah av det ordet forresten) vil det 1: føles mer sensitivt for den som mottar og 2: være mer praktisk for den som gir(iallefall for meg) om det er ganske ryddig. Og med rydding mener jeg enten kort eller intet/kombinasjonen av begge.

Jeg liker å inkludere alt hver gang jeg gir oralsex(og det blir jo hver gang jeg har sex, som jo blir ganske hyppig om jeg selv kan bestemme), og innbiller meg at det er grunnen til at jeg foretrekker ryddighet.

Og det med legger var jo mer en henspeiling til et estetisk element - jeg barberer jo ikke leggene for resten av verden, men for den jeg har sex med&meg selv. Og vi har jo tross alt sex året rundt ;)

Men, hver sin smak - endel virker jo ikke å bry seg katta, og da er et jo greit.

Poenget mitt var bare å spørre om de som vil ha uberørt tilstand har samme oralsexpreferanse som meg - og om det ikke blir mindre kaving dersom fyren rydder litt. Eller om de gjør alt, og fortsatt foretrekker naturlig. Jeg vil gjerne at TS spesielt svarer om hun vil ;)

Puuuuh, det ble langt og usammenhengende.

No er det så lenge sida eg har hatt sex eller gjeve oralsex at eg er nok ikkje den rette å spørre ;) Men eg synest ikkje det gjer noko med litt hår i munnen. Korleis det kjennest, kan eg ikkje uttale meg om ;)

Eg barberar ikkje leggane i det heile tatt, men veit mange lar ver å gjera det om vinteren fordi dei berre gjer det for å sjå penare ut i kort skjørt/kjole/bikini etc. Eg er for så vidt einig i at ein skal barbere seg (eller la ver) for eigen del, ikkje andres.

Skrevet

Jeg tror dette er veldig individuelt. Og om hun vil ha det glatt, stusset eller busk, det får de ta privat i mellom.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, og jeg barberer bort alt.

Mest fordi jeg liker å holde det reint og renslig der nede..

Dessuten har jeg også lyst rødt hår, og en skog av lyse røde hår der nede er vell ikke så sexy?

Skrevet

Jeg er mann, og jeg barberer bort alt.

Mest fordi jeg liker å holde det reint og renslig der nede..

Dessuten har jeg også lyst rødt hår, og en skog av lyse røde hår der nede er vell ikke så sexy?

"der nede", som du så fint kaller er flott uansett hvilken farge du ahr på hårene dine ;)

Skrevet

har vært barbert og hatt "urskog" :foto: , nå stusser jeg og barberer pungen.

Kan ikke huske noen jente reagere negativt på noen av variantene, så utifra egne erfaringer er jeg litt overrasket det er så delte meninger.

Skrevet

har vært barbert og hatt "urskog" :foto: , nå stusser jeg og barberer pungen.

Kan ikke huske noen jente reagere negativt på noen av variantene, så utifra egne erfaringer er jeg litt overrasket det er så delte meninger.

Slike ting klager man ikke om til partneren med mindre man har et seriøst forhold tror jeg :P

Selv barberer jeg ballene og skrotum, fordi det kjennes mye bedre ut når de blir lekt med da. Holder forholdsvis kort lengde på hårene over pikken også. Eksen ville ha det glatt, men nå er det som regel en halv cm-ish.

Dessuten forventer jeg at dama barberer seg (ikke nødvendigvis over) hvis hun vil bli slikka selv, og da kan ikke jeg komme med min egen urskog heller.

Gjest Eurodice
Skrevet

Slike ting klager man ikke om til partneren med mindre man har et seriøst forhold tror jeg :P

Selv barberer jeg ballene og skrotum, fordi det kjennes mye bedre ut når de blir lekt med da. Holder forholdsvis kort lengde på hårene over pikken også. Eksen ville ha det glatt, men nå er det som regel en halv cm-ish.

Dessuten forventer jeg at dama barberer seg (ikke nødvendigvis over) hvis hun vil bli slikka selv, og da kan ikke jeg komme med min egen urskog heller.

Skrotum er den latinske betegnelsen på pungen, eller ballene som det også kalles. Mener du penisroten kanskje?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Telles en 15 år gammel gutt som en guttunge? :P

Gjest Eurodice
Skrevet

Telles en 15 år gammel gutt som en guttunge? :P

Om ikke akkurat guttunge, så i hvert fall en meget ung gutt. :)

Skrevet

Jeg liker begge deler. Når man har hår så ser det ekstra mandig ut, men syns det er deiligere uten - grøsser ved tanken på de gangene jeg har fått hår i munnen.:P

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke hår gjør noe, eksen barberte seg et par ganger, men det var bare ...uvant. Og det stikker mer også, hvis han ikke glattbarberer seg hele tiden. Må gjerne stusse og kanskje fjerne fra ballene, men det gjør meg seriøst ikke noe med hår i munnen. Er 35. Barberer underlivet selv, ikke helt glatt, men har også hatt mer hår der. Folk har forskjellige preferanser, og jeg synes det er synd om en skal være redd for reaksjonene når klærne går av enten en har "for mye" eller "for lite" hår...

Apropos, jeg har såvidt jeg husker bare vært intim med menn med lite hår på brystet, men min siste flørt hadde ganske mye hår på brystkassa - det var faktisk skikkelig turn on for meg. Mandig :sikle:

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg blir ikke avtent hvis mannen ikke er barbert, jeg blir bare mer tent hvis han er det.

• Liker 1
Gjest Cosette
Skrevet

Jeg liker også litt hår der nede på en mann, rent estetisk. Jeg liker at det harmonerer med resten av kroppen: når han har tydelig hårvekst på bryst, legger og lår virker det mest naturlig at han også har hår nedentil.

Litt hår i munnen under oralsex har aldri plaget meg, det er ikke verre enn at man stusser litt slik at håret ikke er så langt. Mennesker har utført oralsex til tross for hårvekst til alle tidligere tider, for meg er det er fullstendig ikke-problem. Og ja, ballene får være med på leken.

Om han selv helst vil være barbert, er det helt greit det også. Det er opp til ham. :)

• Liker 1
Skrevet

Skrotum er den latinske betegnelsen på pungen, eller ballene som det også kalles. Mener du penisroten kanskje?

Haha, ordet jeg tenkte på var Harald Eias "Skrukken", og ikke skrotum.

Gjest Eurodice
Skrevet

Haha, ordet jeg tenkte på var Harald Eias "Skrukken", og ikke skrotum.

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...