Gå til innhold

Menn - barberer dere underlivet..?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Stakkars Josef! Han er en av de få som har gyldig grunn til fritak :)

Han ene jeg datet var 32, han andre 36. Jeg hadde kanskje ikke blitt like overrakset om dette var unge gutter/menn tidlig i 20-årene.

Men en mann som går mot de 40 med glattbarbert kuk? Han hadde tatt veiviseren også.

Nei og nei og nei. Det ble ikke noe på noen av dem, og hadde ikke lyst til å si noe heller.

Nei menn, full busk er det som gjelder. Skal du ha noe av det bort, skal det skyldes slitasje :) :)

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Synes ikke det er så sexy at man ser ut som en hårete gorilla der nede.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Syns det er greit at det er litt hår der nede. Men an kan godt trimme det litt så det ikke ser ut som en urskog. Gidder ikke lete etter godsakene heller da :gjeiper:

Skrevet

For meg er det ikke så farlig, men synes barbert også kan være sexy. Det får den jo til å se større ut.

Men som sagt, det er ikke så farlig. Men noe jeg bryr meg om er at det er "stelt" der, så jeg ikke får så mye løshår i munnen under bj feks :lur:

Gjest "gjest"
Skrevet

Trenger ikke å være gorilla, kan luke litt, men ikke ta alt.

Gjest Eurodice
Skrevet

Synes ikke det er så sexy at man ser ut som en hårete gorilla der nede.

Det er selvfølgelig ingen mellomting? :ironi:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi alle kvinner ikke tenker som deg. Noen liker ikke hår i munnen, og da er barbert skaft og baller å foretrekke.

Gjest .-L-.
Skrevet

Det er selvfølgelig ingen mellomting? :ironi:

Joda :), men min personlige preferanse er bare at det ikke gror en stor skog der nede.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor noen menn ønsker å barbere av seg håret i underlivet?

Jeg synes det er så synd..for meg er det turn-off. Har hatt noe på gang med to menn (ikke samtidig) det siste året. Og begge gjorde meg litt skuffet da buksa falt. Helt glattbarbert over det hele, både ballene og rundt penisen. Skikkelig turn-off!

For meg ser dette ut som en barnetiss i str. XXL, og jeg klarer ikke å tenne seksuelt på det, rett og slett.

Er det vanlig blant menn også nå?? Trodde det var damene som holdt på med det der.

I alle fall ikke de av oss som har hår på mage og brystkasse også... Ser litt teit ut for å si det slik.

• Liker 1
Skrevet

Trimmes til rundt centimeteren her i gården :happy: Ingen planer om å endre på det.

Gjest Meridius
Skrevet

Jeg trimmer det. Det ser dumt ut uten hår, og rart med full vekst. Uansett har generelt lite hårvekst på kroppen, jeg synes derfor trimmet matcher resten av looken min godt :)

Gjest bazibaz
Skrevet

Jeg har egentlig aldri forvekslet en mann med barbert underliv med en guttunge, mulig det bare er meg.

Jeg liker det best trimmet, men folk har sine egne preferanser og jeg er ikke så sær at jeg nekter å ha sex i det øyeblikket jeg finner ut at dette andre mennesket ikke tilfredsstiller mine preferanser til punkt og prikke på noe så banalt som hårvekst.

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Ikke overdrive trimmingen gutter.

Gjest NerdMedSverd
Skrevet (endret)

Trimmer. Tok bort alt når jeg var yngre, men så dro jeg på festival og det begynte å stikke som satan når jeg ikke hadde muligheten til å barbere meg. Orker aldri å lide meg gjennom det igjen så nå er det bare pungen som får høvelen.

Endret av NerdMedSverd
Skrevet

Hår er best, både hjå menn og kvinner :jepp: Har aldri skjønt kvifor vaksne mennesker prøver å sjå ut som prepubertale ungar.

• Liker 1
Gjest Odd Molly
Skrevet (endret)

Smaken er som baken.....delt - og det skal vi vel være glad for - så blir det noe til alle :)

Å diskutere dette - er jo litt bortkastet - men morsomt.

Jeg synes som sagt en mann skal se ut som en mann. Han må gjerne stusse. Men forøvrig....no.. no!

Menn skal også ha hår på brøstet og armer/ben. Ryggen er litt turn off..hvis det er mye -men det kan man gjøre noe med...

Hvorfor skal vi ikke kunne se ut som voksne kvinner og menn?

Alt skal liksom fikses på...enten det er hår, pupper, rumper....you name it.

Velpleid selvsagt - men naturlig....

Endret av Odd Molly
  • Liker 1
Skrevet

Smaken er som baken.....delt - og det skal vi vel være glad for - så blir det noe til alle :)

Å diskutere dette - er jo litt bortkastet - men morsomt.

Jeg synes som sagt en mann skal se ut som en mann. Han må gjerne stusse. Men forøvrig....no.. no!

Menn skal også ha hår på brøstet og armer/ben. Ryggen er litt turn off..hvis det er mye -men det kan man gjøre noe med...

Hvorfor skal vi ikke kunne se ut som voksne kvinner og menn?

Alt skal liksom fikses på...enten det er hår, pupper, rumper....you name it.

Velpleid selvsagt - men naturlig....

Hvordan skal en mann fikse hårproblem på ryggen? Bare lurer???

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg finner det litt morsomt at "menn skal være menn" med naturlig hårvekst, helt til de har hårvekst på ryggen :gjeiper:

• Liker 5
Skrevet

Trimmer det relativt kort, men barberer aldri. Synes selv det ser mer velstelt ut slik, da behåringen oppover på magen og brystkasse er natulig kort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...