G_25 Skrevet 23. mai 2012 #41 Skrevet 23. mai 2012 Hadde jeg hatt et forhold til TS, måtte jeg nok lystret og latt være å barbere meg. Nå er det en gang slik, som flere her mener, at noen liker barbert, noen stusset og noen urørt. Godt er det. Selv stusser jeg for det meste over kuken, men barberer alltid balla. Sånn er det vi liker det G25
Gjest Odd Molly Skrevet 23. mai 2012 #42 Skrevet 23. mai 2012 Hvordan skal en mann fikse hårproblem på ryggen? Bare lurer??? Hvis man ikke har dame, som kan ordne det ..så fins det salonger som vokser, samt hvis man har voldsom hårvekst- og plages av det, fjerne det med laser.
Gjest Odd Molly Skrevet 23. mai 2012 #43 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Jeg finner det litt morsomt at "menn skal være menn" med naturlig hårvekst, helt til de har hårvekst på ryggen :gjeiper: Les innlegget mitt....de skal ha hår - velpleide.... Tror du skjønner poenget mitt, litt som alminnelig renslighet og vedlikehold av kroppen går ut på. Man tar vare på seg selv og ser ut som det man er - voksen kvinne eller mann. Noen menn plages veldig av masse hår på ryggen...en del gjør noe med nettopp det Men som sagt - smaken er som baken....delt. Jeg har ytret min smak - som alle andre her Endret 23. mai 2012 av Odd Molly
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #44 Skrevet 23. mai 2012 hadde ikke likt helt glattbarbert overalt, men ikke stor busk heller! da blir det ingen BJ ihvertfall!
Gjest Loverdose Skrevet 23. mai 2012 #45 Skrevet 23. mai 2012 Er det snakk om jungelskog i skrittet, bør man ærlig talt barbere seg. Om det bare er normal mengde er det helt greit. Typen får ikke lov til å barbere seg, jeg syns det er skikkelig mann med litt hår i skrittet.
Gjest Bandit Skrevet 23. mai 2012 #46 Skrevet 23. mai 2012 Jeg trimmer, og det kommer jeg til å fortsette med. Take it or leave it.
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 23. mai 2012 #47 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor noen menn ønsker å barbere av seg håret i underlivet? Jeg synes det er så synd..for meg er det turn-off. Har hatt noe på gang med to menn (ikke samtidig) det siste året. Og begge gjorde meg litt skuffet da buksa falt. Helt glattbarbert over det hele, både ballene og rundt penisen. Skikkelig turn-off! For meg ser dette ut som en barnetiss i str. XXL, og jeg klarer ikke å tenne seksuelt på det, rett og slett. Er det vanlig blant menn også nå?? Trodde det var damene som holdt på med det der. Kan jeg ikke heller la vær å ha sex med deg? http://www.youtube.com/watch?v=KXcmfsVGwbg&feature=related Endret 23. mai 2012 av MikeWaters 2.0 1
Gjest Katten. Skrevet 23. mai 2012 #48 Skrevet 23. mai 2012 TS her Delte meninger her ser jeg Jeg synes det er noe ekkelt meteroseksuelt over menn med barbert penis. Det er feminint rett og slett! Nei, gutter skal ha en hårete og stiv stake og lukte olje Waitwut? Siden du synes barbering er så feminint, hva med et glattbarbert ansikt?
Lykkelitenen Skrevet 23. mai 2012 #49 Skrevet 23. mai 2012 Hår er namenamm! Elsker menn med hår, lukter bedre, er flottere visuelt og gjør meg rett og slett happy. Er det veldig mye kan en stuss være ok, men glatt er no no hos meg
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #51 Skrevet 23. mai 2012 Betyr det så mye da? Pikken virker større, når manken rundt er tatt vekk. Eller trimmet ned til en centimeter. Synes at pikker som ser ut som de ligger i et fuglerede, ser rimelig harry ut.
Lykkelitenen Skrevet 23. mai 2012 #52 Skrevet 23. mai 2012 På ryggen også? Samme som rundt penis, hår er bra, men blir det for mye kan en liten trim være greit.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #54 Skrevet 23. mai 2012 Waitwut? Siden du synes barbering er så feminint, hva med et glattbarbert ansikt? TS her! ..ubarbert framfor barbert. Dersom jeg skulle velge mellom den metroseksuelle jålebukken og den retroseksuelle råtassen, så haddet det blitt de siste 2
Gjest norah Skrevet 23. mai 2012 #55 Skrevet 23. mai 2012 Ordning och reda i alle regioner, takk. Skal en mann motta oralsex fra meg som innbefatter mer enn bare det ytterst nødvendige får han ha nogenlunde orden i sysakene. Om TS liker "retroseksuelle råtasser", også kjent som uryddige menn som kun dusjer en gang i uka og synes det å kle seg OK er homofilt, så værsågod. Du kan ta de hele gjengen, de sitter gjerne på en sløv altforsliten pub med øl til 29 kr før kl 15 - og kan gjenkjennes ved at de bruker crocs med hvite tennissokker og steinvaskede bukser ekskona kjøpte for 15 år siden. Akkopagnert av bluetooth på øret og en utslitt Bergans fleecejakke. Jeg lover å holde meg unna
Gjest imli Skrevet 23. mai 2012 #56 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Ordning och reda i alle regioner, takk. Skal en mann motta oralsex fra meg som innbefatter mer enn bare det ytterst nødvendige får han ha nogenlunde orden i sysakene. Om TS liker "retroseksuelle råtasser", også kjent som uryddige menn som kun dusjer en gang i uka og synes det å kle seg OK er homofilt, så værsågod. Du kan ta de hele gjengen, de sitter gjerne på en sløv altforsliten pub med øl til 29 kr før kl 15 - og kan gjenkjennes ved at de bruker crocs med hvite tennissokker og steinvaskede bukser ekskona kjøpte for 15 år siden. Akkopagnert av bluetooth på øret og en utslitt Bergans fleecejakke. Jeg lover å holde meg unna Står det å barbere seg i skrittet (og i ansiktet) i motsetnad til å kle seg pent og vaske seg? Ikkje for å kverulere her, skjøner at du set opp to motpolar. Men det er faktisk ikkje slik at alle menn som vaskar seg og kler seg OK/pent er metrosekselle glattingar - eller at alle menn med hår i skrittet og sjegg aldri vaskar seg og går rundt i joggedress Sjølv tek eg helst ein med både OK klesstil/hygiene OG hår. Endret 23. mai 2012 av imli 1
Gjest norah Skrevet 23. mai 2012 #57 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Står det å barbere seg i skrittet (og i ansiktet) i motsetnad til å kle seg pent og vaske seg? Ikkje for å kverulere her, skjøner at du set opp to motpolar. Men det er faktisk ikkje slik at alle menn som vaskar seg og kler seg OK/pent er metrosekselle glattingar - eller at alle menn med hår i skrittet og sjegg aldri vaskar seg og går rundt i joggedress Sjølv tek eg helst ein med både OK klesstil/hygiene OG hår. Ja, ok - da, men jeg må spørre veldig intimt og direkte(og svar kreves ikke, men jeg lurer oppriktig): Er det slik at dere som helst vil ha et ustelt nedre(altså 100% naturlig) også tar med andre ting enn selve penis i oralsex? Og med "ta med" så mener jeg å gjøre annet enn å bruke hånden. På andre steder. Og hvis ja; er ikke det litt stress versus om det hadde vært nokså stelt? Endret 23. mai 2012 av norah
Gjest imli Skrevet 23. mai 2012 #58 Skrevet 23. mai 2012 Ja, ok - da, men jeg må spørre veldig intimt og direkte(og svar kreves ikke, men jeg lurer oppriktig): Er det slik at dere som helst vil ha et ustelt nedre(altså 100% naturlig) også tar med andre ting enn selve penis i oralsex? Og med "ta med" så mener jeg å gjøre annet enn å bruke hånden. På andre steder. Og hvis ja; er ikke det litt stress versus om det hadde vært nokså stelt? No har eg ikkje drevi med så veldig mykje sånt Dei eg har vore saman med har vel mest gått for "enkel" oralsex. Men dei gongene eg har gjort det, synest eg ikkje det har vore noko stort problem... Litt hår i munnen, det tåler eg...
Gjest norah Skrevet 23. mai 2012 #59 Skrevet 23. mai 2012 No har eg ikkje drevi med så veldig mykje sånt Dei eg har vore saman med har vel mest gått for "enkel" oralsex. Men dei gongene eg har gjort det, synest eg ikkje det har vore noko stort problem... Litt hår i munnen, det tåler eg... Ah, ja ok - men da skjønner jeg det praktiske elementet I så tilfelle hadde jeg fortsatt ønsket noe redigering, faktisk. Med mindre vedkommende ikke hadde så mye å ordne opp i, da. For meg er det faktisk et aber - litt som kvinner som lar være å barbere leggene om vinteren - jeg skjønner det liksom ikke.
Okapi Skrevet 23. mai 2012 #60 Skrevet 23. mai 2012 Død og sylte, jeg har skjegg, og stusser kun nedentil. Billig øl liker jeg og. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå