Gå til innhold

Menn - barberer dere underlivet..?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor noen menn ønsker å barbere av seg håret i underlivet?

Jeg synes det er så synd..for meg er det turn-off. Har hatt noe på gang med to menn (ikke samtidig) det siste året. Og begge gjorde meg litt skuffet da buksa falt. Helt glattbarbert over det hele, både ballene og rundt penisen. Skikkelig turn-off!

For meg ser dette ut som en barnetiss i str. XXL, og jeg klarer ikke å tenne seksuelt på det, rett og slett.

Er det vanlig blant menn også nå?? Trodde det var damene som holdt på med det der.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det er ganske sexy jeg

• Liker 6
Gjest Quake
Skrevet

Syns det er bra de barberer seg jeg..mindre hår mot nesa =p

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Barberte kvinner er like turn off som barberte menn..begge kjønn skulle la det gro fritt

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke mann, men kjæresten min barberer ikke. HELDIGVIS!!

Er helt enig med deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er bra de barberer seg jeg..mindre hår mot nesa =p

Går an å trimme litt uten å fjerne alt da:)

Skrevet

jeg har generelt sett en fantastisk lav hårvekst på kroppen, og om jeg ikke fjernet hår fra skrittet ville jeg sett ut som en snodig muppet, uten bukser.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg synes det er kjekt at menn barberer og stusser der nede, så snakk for deg selv, TS :)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente og jeg mener det motsatte. Fjern alt kroppshår.

Både damer og menn bør gjøre det etter min mening.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Enig, det ser utrolig teit ut når alt er barbert bort. Stikker gjør det også. Greit å ta ballene og å stusse litt på lengden ellers, holder i massevis. Hår er mandig!

Endret av Liquorice
  • Liker 6
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg simpelthen elsker at ballene mine får oppmerksomhet med tunge og forsiktige kjærtegn. Når hun som mer enn gjerne bidrar på den fronten synes det er mest digg når juvelene er glatte, vel da gjør jeg hva jeg kan for full happiness. Det betyr shaving in the shower her i gården.

• Liker 6
Gjest Odd Molly
Skrevet (endret)

Menn skal se ut som menn....

Sånn er det bare. Ikke som guttunger...

Endret av Odd Molly
  • Liker 7
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg ser fint forskjellen på en guttunge og en mann, selv om mannen barberer seg i skrittet.

Dessuten synes jeg det er sexy, godsakene kommer så mye bedre frem når det er stusset eller barbert, og det er greit å kunne ha ballene i munnen uten å få hår mellom tennene :ler:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker da ikke hår i maten, så litt stussing/barbering rundt ballene synes jeg er helt topp!

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes nå barberte menn er mer sexy jeg da. :jepp: Så snakk for deg selv ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her :) Delte meninger her ser jeg :)

Jeg synes det er noe ekkelt meteroseksuelt over menn med barbert penis. Det er feminint rett og slett! Nei, gutter skal ha en hårete og stiv stake og lukte olje :)

Bare tanken på at han han stått der og barbert seg der nede, er turn-off for meg.

Og for de som snakker om hår i maten.. det er da ikke mat vi snakker om her! Det er sex, jeg skal gladelig spytte ut dusinvis med ballehår om bare menn kan la det gro og se ut som menn igjen!

Neste gang må jeg rett og slett forhåndssjekke mannens preferanser på dette området før jeg går videre med noe som helst.

• Liker 3
Skrevet

Neste gang må jeg rett og slett forhåndssjekke mannens preferanser på dette området før jeg går videre med noe som helst.

Det kan nok være lurt, også kan du hinte fram at skal de ha sex, får de la håra gro! Tviler på at de har ekstremt mye imot det, om de liker deg godt nok.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Enig, det ser utrolig teit ut når alt er barbert bort. Stikker gjør det også. Greit å ta ballene og å stusse litt på lengden ellers, holder i massevis. Hår er mandig!

Hår på kjønnsorganet er kvinnelig også. Jeg tror dette med hår/ikke hår er aldersbetinget, eller generasjonsbetinget.

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Men er ikke det verste barberingshysteriet over nu da? For jeg har ikke truffet på en enda fyr over 25 de seneste årene som er helbarbert. Ingen kvinner heller.

Gjest JosefK78
Skrevet

Det er faktisk veldig godt å ha ballene barbert, men jeg tar ikke bort alt av afroen (har gjort det for ei dame en gang men syntes det så teit ut), men trimme det gjør jeg og så glattbarberer vi rompa (som barn så brant jeg rompa mi på en panelovn så det gror bare hår på den ene rompeballen noe som ser rart ut)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...