Gå til innhold

Eurovision song contest 2012


Meaty

Anbefalte innlegg

Ja, det er jo typisk norsk å tro det. Når vi taper i langrenn så er det vinnerne som har dopet seg, når vi taper fotballkamp så har vi blitt snytt for et straffe, osv .. Det er alltid noe som er gått galt, det er sjeldent vi hører "vi var rett og slett ikke gode nok denne gang".

vel da har vi nærmest motsatt inntrykk av "oss". Føler mer at det er motsatt, taper vi er vi elendige. Gjengangere: "kastet bort 90 minutter på dette elendige landslaget nok en gang", og "sjakktrekk av norge å sende ned den drittsangen der, da slapp vi iallfall økt nrklisens"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elihol

Da bør du stille inn tv'n din, eller fjerne litt ørevoks, eller innse at du er tonedøv. Hun traff jo knapt på en eneste tone.

Vel, jeg synes ikke det. Litt vel mye skriking, men ellers var det greit. Så klart er det jo jeg og resten av Europa som tar feil, ikke dere. :roll:

Jeg kan forstå at enkelte liker Toojis sang, om det er annerledes enn hva man vanligvis hører på. Men selv har jeg hørt sikkert 50 sanger som er tilnærmet identiske. M.a.o veldig, veldig kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten 100 prosent sikker på at vi har blitt lurt på en eller annen måte. Det kan ikke stemme at Tooji fikk så lite stemmer vel? wtf.

Problemet med denne konspirasjonsteorien er to ting:

1. Hvordan skulle noen kunne greid å gjennomføre dette? Vi snakker om 41 land (Norge altså unntatt) som noen måtte ha gjort noe med stemmetallene til.

2. HVORFOR i all verden skulle noen infiltrere stemmesystemet i 41 land for å føre en temmelig svak låt som på ingen måte var favoritt ned til sisteplass i stedet for kanskje en plass midt på treet?

Det eneste som gir mening, er at Toojis låt og opptreden fortjente sisteplass i finalen. For min del trodde jeg han kom til å ryke i semi, og dermed ikke overrasket over at det var med et nødskrik han i det hele tatt kom til finalen.

Endret av Leifern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...