Leifern Skrevet 27. mai 2012 #1841 Skrevet 27. mai 2012 Og jeg synes det bare er merkelig at Tooji havner på siste plass. Sangen hans burde definitivt vært med og knivet om andre/ tredjeplassen.[..]I tillegg tror jeg Azerbaijan har fikset det sånn at stemmene på Tooji ikke nådde fram. Hehe, morsom konspirasjonsteori. Hvordan i all verden skal Azerbaijan kunne fikse avstemmingen i land som Sverige, Danmark eller alle andre mulige land? Låten til Tooji burde blitt nummer 2 eller 3? Låten var elendig, han kan knapt synge, at han vant den norske finalen var latterlig. NRK var så bekymret for at Plumbo skulle vinne at de kjørte i gang alle slags mulige triks for å få folk til å stemme på Tooji. Det funket, men argumentet "han er den eneste som har sjans i Baku", viste seg å stemme dårlig. Ikke overraskende for min del, for låten er søppel. 2
Leifern Skrevet 27. mai 2012 #1842 Skrevet 27. mai 2012 Andre ting som går inn på meg, er når jeg går inn på youtube for å høre sangen skikkelig (Ja, ooups, har ikke følgt altfor mye med i det siste), og oppdager kommentarer som er forbi alt jeg kunne tenke meg at folk uttaler seg om! Sjokkert og forferdet over spesielt èn kommentar (Kanskje flere enn meg som har sett den?!) Om du hadde linket til videoen og skrevet hvor kommentaren var, eller gjengitt kommentaren her, så hadde det kanskje vært flere som hadde sett den. 1
Drizzt Skrevet 27. mai 2012 #1843 Skrevet 27. mai 2012 Neivel, jeg ser her at Norge tok den siste 10-ende plassen i semi-finalen. Ikke overraskende at vi ikke gjorde det særlig bedre i går kveld.
PRT Skrevet 27. mai 2012 #1844 Skrevet 27. mai 2012 Tooji var utvilsomt den beste i den norske finalen, men i går virket det som at det var noe galt med lyden, hvis det ikke bare var han som sang veldig svakt. Vi burde helt klart kommet på første side, var f.eks. et hav bedre enn Azerbaijan.
Leifern Skrevet 27. mai 2012 #1845 Skrevet 27. mai 2012 (endret) Tooji var utvilsomt den beste i den norske finalen I følge hvem? Synes ikke det var mange som var dårligere, for å si det på den måten. Sisteplass seemed about right. Endret 27. mai 2012 av Leifern 1
PRT Skrevet 27. mai 2012 #1846 Skrevet 27. mai 2012 I følge hvem? Synes ikke det var mange som var dårligere, for å si det på den måten. Sisteplass seemed about right. Meg og alle andre som ikke er tonetøve, eller blinde. Han vant overlegent, og det skulle bare mangle.
Leifern Skrevet 27. mai 2012 #1847 Skrevet 27. mai 2012 Meg og alle andre som ikke er tonetøve, eller blinde. Han vant overlegent, og det skulle bare mangle. Spesielt overlegent var det ikke, og med tanke på at NRK tok i bruk alle kjente grep til hans fordel før og under finalen, var det ingen bombe. Jeg vil heller si de som trodde at dette mølet hadde noe som helst mulighet til å gjøre det bra i Baku må være tonedøve. 2
Fashionistaen Skrevet 27. mai 2012 #1848 Skrevet 27. mai 2012 Hehe, morsom konspirasjonsteori. Hvordan i all verden skal Azerbaijan kunne fikse avstemmingen i land som Sverige, Danmark eller alle andre mulige land? Låten til Tooji burde blitt nummer 2 eller 3? Låten var elendig, han kan knapt synge, at han vant den norske finalen var latterlig. NRK var så bekymret for at Plumbo skulle vinne at de kjørte i gang alle slags mulige triks for å få folk til å stemme på Tooji. Det funket, men argumentet "han er den eneste som har sjans i Baku", viste seg å stemme dårlig. Ikke overraskende for min del, for låten er søppel. Morsom og morsom, jeg tror det er realiteten. Det kan forresten lett fikses, om man rett og slett stenger av nummeret til Norge i de gitte landene. Hvordan man gjør dette har jeg dessverre ikke så god greie på, siden jeg generelt er elendig på alt som har med teknologi å gjøre. Men jeg tviler ikke på at noen som har litt mer peiling enn meg greier å fikse på telefonlinjene. I tillegg skal man ikke se bort fra at det sikkert kommer en liten "anonym" sjekk til hver av jurymedlemmene i de andre landene for å ikke gi Norge poeng. Knapt kan han synge? Er du døv ens? Jeg er enig at han ikke er noen Luiciano Pavarotti, men i mine øyne så er han da mer enn god nok til å synge for å delta på MGP. Jeg synes faktisk at han har en meget bra stemme. Sangen var da heller ikke så ille mtp hvor mye annet crap som deltok, tvert imot så var det en bra sang.
Leifern Skrevet 27. mai 2012 #1849 Skrevet 27. mai 2012 Morsom og morsom, jeg tror det er realiteten. Det kan forresten lett fikses, om man rett og slett stenger av nummeret til Norge i de gitte landene. Hvordan man gjør dette har jeg dessverre ikke så god greie på[..] I tillegg skal man ikke se bort fra at det sikkert kommer en liten "anonym" sjekk til hver av jurymedlemmene i de andre landene for å ikke gi Norge poeng. Knapt kan han synge? Er du døv ens? Hvordan i all verden skulle Aserbajdsjan klare å infiltrere telefonsystemene i alle Europas land, og på så kort varsel som tiden fra denne journalisten dreit seg ut til finalen? Og bare for å unngå at en låt som uansett var elendig skulle gjøre det for bra? Og bestikke folk rundt om kring i Europa for å hindre Tooji å nå topp 3? Ser du hva du påstår her? Nei, det var ingen bra sak, og nei, han er ikke spesielt god til å synge. 2
Fashionistaen Skrevet 27. mai 2012 #1850 Skrevet 27. mai 2012 Spesielt overlegent var det ikke, og med tanke på at NRK tok i bruk alle kjente grep til hans fordel før og under finalen, var det ingen bombe. Jeg vil heller si de som trodde at dette mølet hadde noe som helst mulighet til å gjøre det bra i Baku må være tonedøve. Som sagt så tror jeg heller at det er du som må ta en tur til ørelegen her ,sammen med resten av Europa. Tviler på at noen av dere vil få en annen diagnose enn helt tonedøve når Russland kom på andre plass. Si meg, hvem synes du var bra? 1
Leifern Skrevet 27. mai 2012 #1851 Skrevet 27. mai 2012 Som sagt så tror jeg heller at det er du som må ta en tur til ørelegen her ,sammen med resten av Europa. Tviler på at noen av dere vil få en annen diagnose enn helt tonedøve når Russland kom på andre plass. Si meg, hvem synes du var bra? Jada. "Vår låt kom på sisteplass fordi hele Europa er tonedøve". Russland hadde en artig låt, som engasjerte mange. Ingen bombe at den gjorde det bra. Hvorfor skal hele Europa få diagnosen tonedøve fordi NOEN AV DEM likte den låten? Norge hadde en intetsigende låt som folk med rette ignorerte fullstendig. Hvem jeg synes var bra? Bortimot ingen var spesielt bra, det er jo melodi grand prix vi snakker om her. 2
PRT Skrevet 27. mai 2012 #1852 Skrevet 27. mai 2012 NRK tok i bruk alle kjente grep til hans fordel før og under finalen Hehe?
Jordbærpiken Skrevet 27. mai 2012 #1853 Skrevet 27. mai 2012 Hvordan i all verden skulle Aserbajdsjan klare å infiltrere telefonsystemene i alle Europas land, og på så kort varsel som tiden fra denne journalisten dreit seg ut til finalen? Og bare for å unngå at en låt som uansett var elendig skulle gjøre det for bra? Og bestikke folk rundt om kring i Europa for å hindre Tooji å nå topp 3? Ser du hva du påstår her? Nei, det var ingen bra sak, og nei, han er ikke spesielt god til å synge. At du i i det hele tatt tok den seriøs er for meg et godt spørsmål, hun tullet jo åpenbart, det burde du da også ha skjønt. Og vær så snill, den diskusjonene deres om konspirasjonsteorier, hvem som er bra (det er subjekivt uansett) og å henge seg opp i enkelte ord som en annen bruker har skrevet kan dere ta på et annet sted....
smalls Skrevet 27. mai 2012 #1854 Skrevet 27. mai 2012 Huff jeg klarte selvsagt å sovne midt i programmet. Men fikk sett på reprisen i dag da. Jeg er sjokkert at vi havnet på siste plass! At hun sangkråka fra Albania fikk så mye mer poeng enn oss er virkelig sjokkerende. Jeg synes vår sang var MYE bedre enn mange av de andre sangene. Jeg skjønner ingen ting Jeg synes ikke Sveriges sang var så himmla bra. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #1855 Skrevet 27. mai 2012 Velfortjent til Sverige Men dumt vi havnet på siste plass. Det var ufortjent... 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #1856 Skrevet 27. mai 2012 Jeg elsker den svenske sangen, og heiet på den Er kjempeglad for at Sverige vant! Digger den Har lyst til å se ESC live neste år. Det hadde vært utrolig gøy 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #1857 Skrevet 27. mai 2012 Noen som fikk med seg hva den tyske poenggiveren sa? Tøff dame. http://www.youtube.com/watch?v=Bzkg9VGPN4Y 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #1858 Skrevet 27. mai 2012 Har ikke fulgt med på denne tråden, så mye av det jeg sier er sikkert sagt før, men jeg må bare få ut litt frustrasjon! Jeg er tror jeg slutter å se på dette programmet. Få ut Østblokklandene, det er de som ødelegger alt, de stemmer bare på hverandre og ikke de landene de synes er best. Er det ikke litt merkelig at nesten hele vest Europa havner nederst og på høyre side? Jeg trodde ting skulle forbedre seg etter at man innførte den juryen, men nei! De som sitter i den juryen tror jeg ikke er musikkeksperter, derimot tror jeg de er politikkeksperter. Nei, ting var bedre før de møkkalandene entret ESC. Kan ikke alle landene fra vest trekke seg ut og lage sin egen form for ESC og slutte å støtte riving av stakkars menneskers boligblokker bare for å bygge en arena? Så kan øst Europa sitte der alene og holde finalene sine på et lokalt grendehus, som de faktisk har råd til. Og jeg synes det bare er merkelig at Tooji havner på siste plass. Sangen hans burde definitivt vært med og knivet om andre/ tredjeplassen. Sånn ærlig talt så tror jeg grunnen er at han oppfører seg ganske feminint og at jeg tror han er homse (uten at det forandrer faktum at han har en av de beste sangene i år). Resten av Europa er kanskje ikke modne for det. I tillegg tror jeg Azerbaijan har fikset det sånn at stemmene på Tooji ikke nådde fram. Men igjen, det er ikke noe han burde ta seg nær av. Russland kom jo på andre plass. De hører hjemme på bingobanden, ikke på ESC. Dessuten kommer ingen av de til å huske at de har deltatt om et års tid, tror halvparten av gruppa kommer til å dø før året er omme. Esc har blitt til et slags freakshow der politikken bestemmer hvilke freaker som vinner. Iaf er jeg fornøyd med vinneren, hun hadde jo klart den beste sangen. Haha, nå lo jeg høyt Jeg er så enig. Bare møkk hele greiene. Merker jeg er både bitter og forbanna. 2
Mynona Skrevet 27. mai 2012 #1859 Skrevet 27. mai 2012 Noen som fikk med seg hva den tyske poenggiveren sa? Tøff dame. http://www.youtube.com/watch?v=Bzkg9VGPN4Y Den kommentaren ble nok ikke tatt godt i mot der!
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #1860 Skrevet 27. mai 2012 Den kommentaren ble nok ikke tatt godt i mot der! Hvilken kommentar? Jeg fikk ikke helt med emg alt hun sa.. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå