Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun sa noe sånt som: i dag kunne vi ikke stemme på oss selv, men heldigvis har vi muligheten til å stemme. Europa følger med på dere Azerbajan.

Videoannonse
Annonse
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Hvilken kommentar? Jeg fikk ikke helt med emg alt hun sa.. :sjenert:

"Tonight nobody could vote for their own country. But it is good to be able to vote. And it is good to have a choice. Good luck on your journey, Azerbaijan. Europe is watching you."

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Flere burde ha sagt noe ala det hun tyske sa :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er tøft gjort at noen gjorde det. Og bra at det var Tyskland, det mest folkerike og sterkeste landet i Europa.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er tøft gjort at noen gjorde det. Og bra at det var Tyskland, det mest folkerike og sterkeste landet i Europa.

Hadde bare Norge trukket seg pga journalistskandalen, så hadde det blitt knall. Gjelder å ha integriteten i orden!

• Liker 1
Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg synes det er merkelig vi kun fikk 7 poeng. Jeg vet jo alle har forskjellig musikksmak, men Toojis sang var jo ikke akkurat dårlig. Jeg trodde han kom til å havne i topp 5 jeg. Så feil kan man ta.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg synes det er merkelig vi kun fikk 7 poeng. Jeg vet jo alle har forskjellig musikksmak, men Toojis sang var jo ikke akkurat dårlig. Jeg trodde han kom til å havne i topp 5 jeg. Så feil kan man ta.

Ja det trodde jeg og. Syns det var rart at albania faktisk var blant topp ti. hvem kunne like den måkeskrikinga hennes da?? Nei jeg ble fornærma. Norge fortjente mer poeng enn mange andre deltakere som fikk mye mer.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hadde bare Norge trukket seg pga journalistskandalen, så hadde det blitt knall. Gjelder å ha integriteten i orden!

Da hadde azerbajan vunnet da.. De hadde fått det som de ville. Hadde vært bedre om det landet ble nekta å få delta i årene framover.

AnonymBruker
Skrevet

"Tonight nobody could vote for their own country. But it is good to be able to vote. And it is good to have a choice. Good luck on your journey, Azerbaijan. Europe is watching you."

Sorry at jeg er helt ute å kjører og ikke følger så godt med, men hvorfor var det så bra sagt? Er Azerbaijan korrupte eller noe?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Sorry at jeg er helt ute å kjører og ikke følger så godt med, men hvorfor var det så bra sagt? Er Azerbaijan korrupte eller noe?

er de ikke?

Skrevet

Da hadde azerbajan vunnet da.. De hadde fått det som de ville. Hadde vært bedre om det landet ble nekta å få delta i årene framover.

Neh, tror du det da? Jeg tenker i alle fall at det viktig å vise at en ikke aksepterer en slik oppførsel.

Veldig.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Neh, tror du det da? Jeg tenker i alle fall at det viktig å vise at en ikke aksepterer en slik oppførsel.

Veldig.

Ja jeg tror rett og slett ikke det hadde vært noen løsning om nrk sprang hjem med halen mellom bena. Jeg og syns det er viktig å vise at man ikke aksepterer slik oppførsel og det hadde man vist ved å nekte azerbajan videre deltakelse i grand prix. Det hadde vært en enda sterkere måte å vise det på.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle nesten tro det var noe juks eller noe. Mtp at mange av de dårlig sangene (spesielt Albania sin sang. Hvem er som stemmer på ho hyledama der da??) kom så høyt oppe. Norge og Kypros fortjente mye høyere plassering.

Også de bestemødrene da. :daane: Hørtes mer ut som et karkokeshow. Jada, de var søte og alt det, men synge kan de ikke.

• Liker 1
Gjest Elihol
Skrevet

Skulle nesten tro det var noe juks eller noe. Mtp at mange av de dårlig sangene (spesielt Albania sin sang. Hvem er som stemmer på ho hyledama der da??) kom så høyt oppe. Norge og Kypros fortjente mye høyere plassering.

Også de bestemødrene da. :daane: Hørtes mer ut som et karkokeshow. Jada, de var søte og alt det, men synge kan de ikke.

Hun dama fra Albania har i hvertfall bra stemme, selv om sangen ikke var helt min smak. Tooji har bare gjennomsnittlig stemme.

Er mer enig i at Russland ikke burde fått så mange poeng. Greit nok, søtt, litt morsomt etc. Hadde de ikke vært gamle, hadde de aldri fått så mange poeng. M.a.o. stemte jo ingen på dem fordi sangen var bra eller de var flinke til å synge, kun fordi det er morsomt å le av bestemødre med merkelige klær som sier 'Boom' (eller noe slikt) innimellom. Det blir for teit. :snurt:

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hun dama fra Albania har i hvertfall bra stemme, selv om sangen ikke var helt min smak. Tooji har bare gjennomsnittlig stemme.

Er mer enig i at Russland ikke burde fått så mange poeng. Greit nok, søtt, litt morsomt etc. Hadde de ikke vært gamle, hadde de aldri fått så mange poeng. M.a.o. stemte jo ingen på dem fordi sangen var bra eller de var flinke til å synge, kun fordi det er morsomt å le av bestemødre med merkelige klær som sier 'Boom' (eller noe slikt) innimellom. Det blir for teit. :snurt:

Bra stemme??? Kødder du? Hun sang jo falskt som en kråke og hylte slik at jeg fikk vondt i ørene. Tooji sang hundre ganger penere og renere enn henne.

Gjest Sunshine23
Skrevet

Hun hadde verken bra stemme eller bra sang. Sangen til tooji var 100 ganger bedre. Merkelig hele griene.

Skrevet

Hun dama fra Albania har i hvertfall bra stemme, selv om sangen ikke var helt min smak.

Da bør du stille inn tv'n din, eller fjerne litt ørevoks, eller innse at du er tonedøv. Hun traff jo knapt på en eneste tone.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nesten 100 prosent sikker på at vi har blitt lurt på en eller annen måte. Det kan ikke stemme at Tooji fikk så lite stemmer vel? wtf.

• Liker 2
Gjest Jytte
Skrevet

Jeg er nesten 100 prosent sikker på at vi har blitt lurt på en eller annen måte. Det kan ikke stemme at Tooji fikk så lite stemmer vel? wtf.

Ja, det er jo typisk norsk å tro det. Når vi taper i langrenn så er det vinnerne som har dopet seg, når vi taper fotballkamp så har vi blitt snytt for et straffe, osv .. Det er alltid noe som er gått galt, det er sjeldent vi hører "vi var rett og slett ikke gode nok denne gang".

• Liker 1
Skrevet

Euphorias refreng er jo bortimot ripoff av britney spears sangen till the world ends:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...