Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du får komme deg hjem i tide, Meaty så du får sett ESC! Mye morsommere å chatte her på KG enn å sitte å grille! :) Gleder meg jeg også selv om jeg egentlig hater musikken. Ikke akkurat R.E.M. for å si det sånn. :gjeiper:

Tjohei, jeg er hjemme! :nigo: Bra at det er flere R.E.M.-fans som også elsker ESC, jeg tør jo ikke si det høyt til dem jeg kjenner. :fnise: Ville ikke kjøpt en CD med ESC-musikk, det er stort sett ganske fæle greier, men elsker showet likevel! :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg eeeeeeeeer så klar :hoppe:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg har vært klar siden i fjor :tommelopp:

• Liker 1
Skrevet

NRK vurderte å trekke Tooji. Synd de feiga ut.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvorfor skal vi trekke oss bare på grunn av at noen idioter ikke klarer å oppføre seg?

• Liker 1
Skrevet

Da står jordbærene klare, iskaldt vann med isbiter i kjøleskapet, dyr som har fått alt dem trenger og mer til, putene ferdig "puffet" til i sofaen...bare teller minutter til start nå :)

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal vi trekke oss bare på grunn av at noen idioter ikke klarer å oppføre seg?

Det er ikke bare noen idioter, det er vertsnasjonens myndigheter. Det er såpass alvorlig at en tullete sangkonkurranse blir småplukk.

• Liker 1
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Det er ikke bare noen idioter, det er vertsnasjonens myndigheter. Det er såpass alvorlig at en tullete sangkonkurranse blir småplukk.

Hvis man trekker Norge fra konkurransen nå, så gjør man det politisk. Og det skal ikkke ESC være. Tooji har da ikke gjort noe galt. Ikke resten av Norge heller. Ingen grunn til at vi ikke skal være med.

Nok om det. 30 minutter igjen!! :strix:

• Liker 1
Gjest Alyssa.
Skrevet

Hvorfor det?

Skrevet

Hvorfor det?

Det var vel noe som skjedde med en norsk p3 journalist.

Har egentlig ikke lest saken så nøye, men det var noe sånnt.

Skrevet (endret)

Hvorfor det?

Fire norske journalister ble utsatt for overgrep av politiet fordi de hadde laget noen morsomme innslag som det muslimske diktaturet Aserbadjan ikke likte så godt.

Endret av kråkefjas
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Bare noen minutter igjen nå!!

Tør ikke se på jeg. Alt for nervepirrende! :fnise:

Skrevet

Uk er først, jeg heier på de (han) :)

Skrevet

Uk er først, jeg heier på de (han) :)

Englebæært!

Skrevet

Artig åpning :)

Artig ide iallefall, men veldig rotete og usynkronisert i starten der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...