Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sender ikke den "norske" BBC i morgen? Jeg nekter å høre på den trauste norske kommentatoren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Savner faktisk montenegro og finland i finalen.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Bare 10 timer igjen! :strix:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er nesten som å sitte på julaften og vente på at pakkene skal åpnes :fnise:

9 timer igjen! :sukk:

Endret av Fantasi
Skrevet

Blir en laaaang dag :fnise:

Planer om å rydde og vaske litt her så jeg kan sitte foran TV'n i hele kveld med god samvittighet

Gjest Swipper
Skrevet

Herregud som jeg gleder meg til i kveld! Heldigvis er jeg på jobb nå så tiden går forholdsvis greit, blir vel værre når jeg kommer hjem og bare sitter der! Haha

AnonymBruker
Skrevet

7 timer!! :hoppe:

Gleder meg så sykt! Har vært ute i solen. Nå skal jeg vaske leiligheten og gjøre klart for besøk i kveld. Trist å ikke se med dere da :sukk:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

7 timer!! :hoppe:

Gleder meg så sykt! Har vært ute i solen. Nå skal jeg vaske leiligheten og gjøre klart for besøk i kveld. Trist å ikke se med dere da :sukk:

Du får ha PC'n i et annet rom, og så snike deg vekk innimellom for å joine oss litt :fnise:

Skrevet

Sitt med telefonen ved siden av og tast med oss :) :)

Eller ha veldig mye å gjøre på kjøkkenet mellom hver låt også kan du være med å diskutere hva vi mener osv :fnise:

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg får vært med dere heller, vi har blitt bedt på grilling i ettermiddag og jeg turte ikke si "Nei, vi kan ikke komme, for jeg skal sitte og se på TV". :sjenert:

Men det er jo ikke sikkert vi blir der så lenge, får se hva gubben vil. Han er altså ikke fan av ESC, bryr seg ikke om det i det hele tatt.

Det er liksom blitt en tradisjon å chatte på KG under ESC, det gjør alt mye artigere! Husker jeg savnet det litt da jeg var i Telenor arena for to år siden. :fnise:

Gjest Borghild
Skrevet

Du får komme deg hjem i tide, Meaty så du får sett ESC! Mye morsommere å chatte her på KG enn å sitte å grille! :) Gleder meg jeg også selv om jeg egentlig hater musikken. Ikke akkurat R.E.M. for å si det sånn. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Har fått helt dilla på Ivi Adamou - La la Love (Kypros), men studiversjon, ikke live! Tror det kan bli jevnt mellom den, Norge og Sverie. Også må vi ikke glemme teskje kjerringene da :fnise:

Skrevet

Sukk .... 5 timer igjen jo...føles ut som at det har vært 5 timer igjen de siste 5 timene :fnise:

Skrevet

Hvem heier dere på?

Jeg heier på (utenom Norge da),

Kypros

Serbia

Romania

Storbritannia

Frankrike.

Men jeg liker og å heie på "underdogene" og syns det er gøy om et land som ikke har vunnet før vinner :)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Malta! :strix:

Og så Serbia, Russland og Sverige :)

AnonymBruker
Skrevet

Heier på Norge, Sverige og Malta :)

AnonymBruker
Skrevet

4 timer :hoppe:

Skrevet

Malta? Hvilken sang var det igjen?

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Malta? Hvilken sang var det igjen?

Hadde ikke klart å synge en strofe om du hadde en pistol mot hodet mitt :fnise:

Jeg bare husker at jeg likte den. Det var han som hadde de kule dansemovsa med føttene vettu.

Skrevet

Hadde ikke klart å synge en strofe om du hadde en pistol mot hodet mitt :fnise:

Jeg bare husker at jeg likte den. Det var han som hadde de kule dansemovsa med føttene vettu.

Haha ja jeg husker dansingen, men jeg syns ikke sangen var no særlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...