Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var noe med this is the niight. Husker den nå, men den var veldig fengende asså :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Haha ja jeg husker dansingen, men jeg syns ikke sangen var no særlig.

kanskje jeg bare ble blendet av dansinga :gjeiper: Jeg får høre ekstra godt etter i kveld :)

AnonymBruker
Skrevet

Det var noe med this is the niight. Husker den ikke nå, men den var veldig fengende asså :jepp:

Gjest Swipper
Skrevet

kanskje jeg bare ble blendet av dansinga :gjeiper: Jeg får høre ekstra godt etter i kveld :)

Tror jeg ble det jeg og, for når jeg søkte opp sangen igjen nå bare for å høre så var den ikke så bra som jeg trodde :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Synes jeg det er få T-avslutninger i år :fnise: Kanskje det tar mer av i finalen ;)

Skrevet

Noen nevnte T avslutning på tirsdag og, jeg spurte hva det var, men fikk ikke svar.

AnonymBruker
Skrevet

Ca sånn her bare med begge armer ut til siden som en T :)

AnonymBruker
Skrevet

Synes jeg det er få T-avslutninger i år :fnise: Kanskje det tar mer av i finalen ;)

Enig!!

Også savner jeg mer glam og glitter

AnonymBruker
Skrevet

I 2010 hadde Linda Eide et program før ESC der hun tok for seg ulike momenter, blant annet T-avslutning. Skikkelig dramatisk og typisk ESC :fnise:

Linda Eide hjelper deg å stemme

AnonymBruker
Skrevet

Så savner jeg noen skikkelig strandprinser. Typisk hvit flagrende skjorte, trange bukser og sjarmørblikket.

AnonymBruker
Skrevet

Er det veldig galt å heie på Sverige? :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Er det veldig galt å heie på Sverige? :rodmer:

Jeg heier på Sverige! Digger den sangen :bolledeig:

Skrevet

Snart er det bare 2 timer igjen :hoppe:

Krysser fingrene for at smådyra mine våkner snart så de kan leke og herje litt FØR det begynner :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hva skriver du??? Sendes det ikke på BBC i Norge???! Faen!

Skrevet

Hva skriver du??? Sendes det ikke på BBC i Norge???! Faen!

Sveriges tv1 sender det :jepp:

Bedre enn å se det på nrk iallefall. Vet ikke hvordan det er der i år, men jeg har alltid switchet over til svensk tv fordi kommentatorene på norsk tv har en tendens til å skravle HELE tiden

Skrevet

En time igjen! Begynner dere å bli klare?

Her har dyrene endelig våknet etter "heteslag" og er hyperaktive, hurra! Det betyr at de er gode og slitne til kl 21:00 og jeg har resten av kvelden helt for meg selv :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...