Ninnin86 Skrevet 11. september 2012 #461 Del Skrevet 11. september 2012 Hipp hurra for halvveis Så søt mage du har!! Huff, skjønner at du er frustrert over mannen når han er sånn.. Ikke lett å forholde seg til.. Håper virkelig det ordner seg på et vis, og det er jo kjempebra at dere skal til samtale!! Ikke lenge til 1. oktober nå! Bor dere sammen eller hver for dere nå? Håper du får en finfin tirsdag!! Stor fra Ninnin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 11. september 2012 #462 Del Skrevet 11. september 2012 Du så fin tutmage!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. september 2012 Forfatter #463 Del Skrevet 11. september 2012 Hipp hurra for halvveis Så søt mage du har!! Huff, skjønner at du er frustrert over mannen når han er sånn.. Ikke lett å forholde seg til.. Håper virkelig det ordner seg på et vis, og det er jo kjempebra at dere skal til samtale!! Ikke lenge til 1. oktober nå! Bor dere sammen eller hver for dere nå? Håper du får en finfin tirsdag!! Stor fra Ninnin!! Taaaaaakk, Ninnin Nei, ikke lenge til. Vi bor sammen, og vi koser oss veldig om dagen. Så det kan bli en sviende opplevelse å reise til samtale. Men vi trenger det. Han trenger å få høynet selvfølelsen noen hakk. I verste scenarioet blir papparollen for mye for ham, slik at han resignerer og blir apatisk. Jeg så han deprimert og apatisk for ett år siden.. Det var fordi han slet med jobb, og at vi var igang med en kjempeoppussing. Det må være en grunn til at han tåler så lite.. For jeg tåler da vitterlig mer enn ham. DER vil jeg komme til bunns, slik at han kan ta tak i problemene sine Jeg har god tro, eller så hadde jeg vært ute forlengst En goood tirsdag til deg også, Ninnin-søte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. september 2012 Forfatter #464 Del Skrevet 11. september 2012 Du så fin tutmage!!! Tut-tut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. september 2012 Forfatter #465 Del Skrevet 11. september 2012 Tassen sparker når jeg varmer opp stemmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. september 2012 #466 Del Skrevet 11. september 2012 for halvveis! Nyydelig mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. september 2012 Forfatter #467 Del Skrevet 11. september 2012 for halvveis! Nyydelig mage! Takk, Mala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 11. september 2012 #468 Del Skrevet 11. september 2012 Hurra Hurra for halveis:D:D Og utrolig fin babymage! Skikkelig gravidmage allerede:) Bra dere koser dere for tida:) Håper det fortsetter slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. september 2012 Forfatter #469 Del Skrevet 11. september 2012 Hurra Hurra for halveis:D:D Og utrolig fin babymage! Skikkelig gravidmage allerede:) Bra dere koser dere for tida:) Håper det fortsetter slik! Takk, Marielle!!! Ja, nå går det absolutt ikke an å skjule den lenger!! (Ikke at jeg har forsøkt, men ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 11. september 2012 #470 Del Skrevet 11. september 2012 Den magen din er såå nydelig Dumt det der med mannen. Håpe det ordner seg når dere har vore til samtale er nok ikke lett å måtte "gå på tå" heller. Dumt å måtte krangle over noe som ikke er noe og krangle over også :/ Ellers håper jeg du har det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. september 2012 Forfatter #471 Del Skrevet 11. september 2012 Den magen din er såå nydelig Dumt det der med mannen. Håpe det ordner seg når dere har vore til samtale er nok ikke lett å måtte "gå på tå" heller. Dumt å måtte krangle over noe som ikke er noe og krangle over også :/ Ellers håper jeg du har det fint Tusen takk, Cathrine Jeg har det veldig fint ellers, og vi har det jo veldig fint sammen egentlig Så satser på full forbedring fra begges parter etterhvert ------------------------------------------------------------ Jeg spiser LITT for mye sjokolade.. Er det dumt? *gravid-tåke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 11. september 2012 #472 Del Skrevet 11. september 2012 Hipp hurra for halvveis :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 11. september 2012 #473 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg spiser LITT for mye sjokolade.. Er det dumt? *gravid-tåke* Fiiiiine babymagen!! Grattis med halvveis!! Jeg spiser også sjokolade til den store gullmedaljen om dagen, så jeg håper ikke det er veldig dumt.... Det er jo såååå godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. september 2012 Forfatter #474 Del Skrevet 11. september 2012 Hipp hurra for halvveis :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: Jaaa!! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. september 2012 Forfatter #475 Del Skrevet 11. september 2012 Fiiiiine babymagen!! Grattis med halvveis!! Jeg spiser også sjokolade til den store gullmedaljen om dagen, så jeg håper ikke det er veldig dumt.... Det er jo såååå godt! Takk!! Haha!! Det er ymse forskningsresultat av nettopp gravid vs sjokolade Og det sies å motvirke svangerskapsforgiftning, men de unødvendige kiloene og sukkeret er vel strengt tatt det vi bør passe oss først for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 11. september 2012 #476 Del Skrevet 11. september 2012 Sjokolade = NAM!! Kos deg, du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 11. september 2012 Forfatter #477 Del Skrevet 11. september 2012 Sjokolade = NAM!! Kos deg, du Hihi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 12. september 2012 #478 Del Skrevet 12. september 2012 Kan ikke leve uten sjokkis altså... prøver å begrense meg til bare i helgen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 12. september 2012 #479 Del Skrevet 12. september 2012 Haha!! Det er ymse forskningsresultat av nettopp gravid vs sjokolade Og det sies å motvirke svangerskapsforgiftning, men de unødvendige kiloene og sukkeret er vel strengt tatt det vi bør passe oss først for Haha! Da er det iallefall ingen fare for svangerskapsforgiftning her i gården Sjokkis går ned på høykant! NAM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. september 2012 #480 Del Skrevet 12. september 2012 Hmmm, kanskje jeg da skal begynne å spise sjokolade? Er livredd for s.f. denne gangen også altså. Er nemlig ikke så glad i sjokolade, jeg. Det hjelper jo også lite at jeg får halsbrann av det. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå