Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn

Nuttapia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mensen kommer helt sikkert i løpet av et par dager :jepp: Koselig å lese at du har det så fint med kjæresten da :rodmer:

Ja, håper du har rett, Doh :)

Vi koser oss plenty! Vi har spist ute idag med søster og hennes kjære. Deilig påskekos. Har barnefri, men savner lillemann veldig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti: God natt min skjønne - uansett hva slags hormoner som herjer med deg nå, så har du meg bare en biltur unna :yvonne:

Sove godt vakre :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puling er selvfølgelig mer digg enn å tisse på en pinne, Kakaoen!! :lur:

Blendahvit test :danse:

Idag skal jeg lage reinsdyrsteik og drikke rødvin. Nam!! Men først; joggetur!!!

Ha ei deilig helg, jenter :hjerte::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for blendahvit test :hoppe: Ikke ofte at man jubler over sånt her inne på kg :fnise:

Kos deg i kveld og ha en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for blendahvit test :hoppe: Ikke ofte at man jubler over sånt her inne på kg :fnise:

Kos deg i kveld og ha en fin helg :klemmer:

Tusen takk! Helgen har vært storartet! Vært ute på byen, løpt/jogga, spist litt for mye kcalorier (vi fortsetter med det idag også, gjør vi vel ikke…??? :ler: ), fortsatt ikke fått mensen, har danset og sunget! :)

Burde løpt idag også, men noget hangover.. Venter til imorgen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var flink igår alikevel :jepp: Jeg begynte på 30 days shred! 20 min intensivt hver dag. Det må jeg jo klare! Bryllup om 2 uker.. Jeg VIL føle meg mer fresh enn nå..

Fortsatt ingen mens, så imorgen ringer jeg legen igjen.

Hvor lenge skal man gå uten mens, uten å bli bekymra?

Idag er jeg 1 uke på overtid. Hadde lyserosa utflod + noe som såvidt kan kalles spotting fra 11/12 dpo. Jeg vil ikke kalle det en mensenblødning...

Edit: Idag kommer lille knotten min hjem igjen :strix: Åh, som jeg gleder meg til å møte den vakre skapningen min ♥️

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 days er grusomt :P jeg klarte neeeesten level 1. level 2 ble for mye hopping for min rygg.

snodig dette med mensen din da. jeg har lite peiling, men er nok smart å ringe legen imorra ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 days er grusomt :P jeg klarte neeeesten level 1. level 2 ble for mye hopping for min rygg.

snodig dette med mensen din da. jeg har lite peiling, men er nok smart å ringe legen imorra ja :)

Level 1 var gjennomførbart, men absolutt heftig! Skal ta samme runden 1 eller 2 ganger til, men mer intensivt. Fikk ikke tatt alle gulvøvelsene så bra, for jeg har ikke treningsmatte. :( Så det må ordnes!

Jeg har så siiiiinsykt vondt i leggene idag :ler:

Laget meg likegjerne en streng treningsdagbok, hvis noen skulle ønske å følge med og heie meg frem til spretten og stram kropp :fnise:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=830632

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er 30 days?

Har du noen vondter utenom at du ikke får mensen? eller er det bare at den uteblir?

Det kan jo være at du stresser kroppen din litt om dagen, med både "frykt" for å bli gravid, og at du vil freshe deg opp? Kroppen kan komme i ubalanse av det?

Men nå snakker du jo med dronningen av ustabil syklus, så jeg vet ikke hva det betyr å være bekymret for uteblitt mensen :fnise:

Formen min er mye mye bedre, fortsatt ikke bra, men mye bedre, så jeg satser på at jeg snart kan joine deg på et par joggeturer;) så får du løpe intervaller, mens jeg jogger i preggerstempo. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er 30 days?

Har du noen vondter utenom at du ikke får mensen? eller er det bare at den uteblir?

Det kan jo være at du stresser kroppen din litt om dagen, med både "frykt" for å bli gravid, og at du vil freshe deg opp? Kroppen kan komme i ubalanse av det?

Men nå snakker du jo med dronningen av ustabil syklus, så jeg vet ikke hva det betyr å være bekymret for uteblitt mensen :fnise:

Formen min er mye mye bedre, fortsatt ikke bra, men mye bedre, så jeg satser på at jeg snart kan joine deg på et par joggeturer;) så får du løpe intervaller, mens jeg jogger i preggerstempo. :plystre:

Søk på 30 Days Shred på YouTube :)

Ingen vondter, før litt nå ikveld, faktisk. Hadde jo litt vondt noen dager etter at mensemor skulle vært der, men over helgen har jeg ikke kjent noe. Småkvalm og utrolig Fysen ikveld, så kanskje hu kommer nå? :jepp:

Vil ikke si at jeg har vært eller er stressa. Kan jo rett og slett være fordi jeg har begynt på Loette..? (Selvom det ikke er ei minipille...)

Jogging blir bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på 30 Days Shred på YouTube :)

Ingen vondter, før litt nå ikveld, faktisk. Hadde jo litt vondt noen dager etter at mensemor skulle vært der, men over helgen har jeg ikke kjent noe. Småkvalm og utrolig Fysen ikveld, så kanskje hu kommer nå? :jepp:

Vil ikke si at jeg har vært eller er stressa. Kan jo rett og slett være fordi jeg har begynt på Loette..? (Selvom det ikke er ei minipille...)

Jogging blir bra!!

Jeg et om mange som mister mensen av Loette. Mange spotter masse, noen blør mye i starten, noen ingenting. Jeg hadde ikke mensen på 3 år da jeg brukte Loette. Er ikke det en blanding av minipille og ppille? Tror det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte Loette.. Husker bare at mensen min kom alltid når jeg nesten hadde gjort ferdig den pillefrie uka. For de første månedene på den pilla trodde jeg alltid at jeg var gravid :hoho:

Gikk på den i 4 år tror jeg. Funka alltid bra for min kropp. For jeg visste ikke bedre før jeg slutta på pilla :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loette har jeg brukt i flere år og er veldig fornøyd med den :jepp: Så veldig spent på hvordan jeg kommer til å takle spiral..

Litt menssmerter idag. Er snart midt i pillebrettet, så hadde vært litt rart om det kom noe nå, kanskje? :klo:

Har nada symptomer på baby i magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja.. føder du en baby på badegulvet i januar 2015 så vet du ihvertfall hvorfor :skratte:

Hehe :lur: Jeg TROR jeg, om noen uker, ville merket en voksende mage fremfor en mage som blir mindre av trening... Huffamei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah!

Snart mai, snart mer sommer, snart, ferie, snart få vite om jeg beholder jobben - men først! Langweekend i London!

Aldri vært i London før, så det blir knallbra :D Det er meldt grått, men ikke nedbør. Vel, vi får nå se da ;)

Skal egentlig ha pillefri uke fra fredag av. Vel, jeg burde vel kanskje fått tanta på besøk en tur, men jeg vil ikke få smerter, blod og helvete når jeg skal utenlands OG i bryllup.

Går det an å utsette ei uke istedetfor, tro? Den pillefrie uka? Eller kommer kroppen til å implodere da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hoppet ofte over den pillefrie uka og gikk over på neste brett. Hadde mensen innimellom bare fordi jeg følte jeg "måtte", men jeg tror faktisk ikke man må etter hva jeg har lest.

Måtte google litt, se her: http://www.kk.no/annet/det-er-ikke-skadelig-å-utsette-mensen-med-p-piller-23728

Så kjør på :)

Det er meget nais :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...