Gå til innhold

Hva skal jeg prate med kvinner om?


Gjest volvo240

Anbefalte innlegg

Gjest Cuntzilla

Kvinner er fra en annen planet - husk det når du prater med dem, seleksjon og taktisk manøvrering er en mesterøvelse, jeg har kun gitt deg noen enkle tips på veien TS - lykke til

Vanlig sosial intelligens må utøves både på planeten Vulva og på planet Fallos.

Når jeg sitter på kafé sammen med en KJÆRESTE så sier jeg ikke "wow, sjekk den PAKKA på han fyren med de tighte buksene der! Yum yum, gimme some!". Jeg sier kanskje ikke det til mannlige kompiser heller, for akkurat der får jeg vel ikke særlig respons :fnise: Og jeg hadde ikke dratt den med alle kvinner jeg kjenner heller for den saks skyld.

Det kalles for sosiale antenner, de fleste av oss har dem, og dere spiller bare dumme når dere drar frem de mest åndssvake eksemplene på hvordan man kan drite seg ut om man skulle behandle kvinner og menn som individer i stedet for bare kjønn.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanlig sosial intelligens må utøves både på planeten Vulva og på planet Fallos.

Når jeg sitter på kafé sammen med en KJÆRESTE så sier jeg ikke "wow, sjekk den PAKKA på han fyren med de tighte buksene der! Yum yum, gimme some!". Jeg sier kanskje ikke det til mannlige kompiser heller, for akkurat der får jeg vel ikke særlig respons :fnise: Og jeg hadde ikke dratt den med alle kvinner jeg kjenner heller for den saks skyld.

Det kalles for sosiale antenner, de fleste av oss har dem, og dere spiller bare dumme når dere drar frem de mest åndssvake eksemplene på hvordan man kan drite seg ut om man skulle behandle kvinner og menn som individer i stedet for bare kjønn.

Det som er det triste er at eksemplet til gammelosten ikke er så åndssvakt. Det er selvopplevd så alt for mange ganger.

Om en mann ikke har hørt om Statfjordfeltet så skal han oppdras der og da! Igonrante fjols rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje? Så er spørsmålet, hvorfor det? Og, hvorfor benekter kvinner at slike "snodige" kvinner finnes?

Muligens fordi flesteparten av oss som frekventerer dette stedet ikke er så snodige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

En annen strategi TS er å ta opp dette med likestilling og da for argumentasjonens skyld være litt verdikonservativ når det kommer til spørsmålet om kjønnsrollene. Altså du er navet og hun er hjulet som strigler seg for å kunne ta seg ut.. for sine medsøstere.

En kan spørre om hva det er som gjør kvinners seksualitet til noe passivt, om hva det er som gjør det hele så "skitten", ja.. om hvorfor det er så mye lettere for mange kvinner å få mannen til å "feile".

1) Understanding. Ask yourself what is missing in their life for them to continually act passive-aggressive towards you. Usually, they want to feel important and certain about themselves. And usually, they don’t feel particularly important or certain about their worth.

And sometimes, they’re just plain scared. Once you have unserstanding, you can act from a place of compassion, and actually do something about the situation, rather than just letting it rot. Even if it doesn’t work out – you become a better woman through your efforts.

2) Give them what they need, not what they want. They may say they need such-and-such, and it’s easy for you to just take what they say literally and withdraw and then do nothing about it (which could lead to passive-aggressive behavior on your part, too). However, what they really need is to feel important, significant, and to have their identity re-affirmed. Hard to do, I know.

Sometimes they just need to be appreciated for what they do or what they have already contributed, to know that you care, and to be made to feel safe around you.

3) Do not make them wrong. This will perpetuate their pattern. So, focus more on your feelings and the situation than blaming them.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

:nei: :nei:

Den blir for lettvint du!

TS, treffer du en kvinne som er interessert i deg, prat om deg selv, hun synes faktisk det er ok.

Dersom du er interessert i henne, sørg for at hun prater litt om seg selv, hør etter, få med deg essensen selv om det er vanskelig å konsentrere seg om det hun faktisk sier samtidig som du glaner på attributtene hennes.

Finn noe felles, musikk, film, turer, bøker eller hva som helst der dere har en eller annen fellesnevner og prat om det, det er alltid en sikker vinner.

Du skal ikke prate med kvinner om alt du tenker, om du ikke kjenner til dobbelhelvetet så skal jeg kort forklare det. Kvinner forventer at du skal snakke med henne om alt samtidig som hun forventer at du er 100 prosent ærlig. Som du skjønner, et tveegget sverd som det er umulig å etterleve. Her gjelder det å lyve galant og elegant, unngå endel temaer og gjøre gode miner til slett spill.

Jo, det er faktisk sånn folkens - et eksempel:

De sitter på kafé, rett foran dem passerer et meget veldreid eksemplar av arten "kvinne".

1.Han tenker "satan, for ei reim, det hadde vært noe å pule", så langt så greit.

2.Han sier det han tenker (dette med å snakke om alt/dele alt) - helvete i gang

3.Han holder kjeft men HUN spør; "synes hun som gikk forbi var sexy?"

3b. Han lyver og sier nei, hun blir forbannet og beskylder ham for å lyve - kan ikke stole på ham

3c. Han er ærlig og sier ja, hun blir forbannet og beskylder ham for å synes andre er penere enn henne, ødelegger dermed selvtilliten hennes og er ikke tilstrekkelig glad i henne.

Kvinner er fra en annen planet - husk det når du prater med dem, seleksjon og taktisk manøvrering er en mesterøvelse, jeg har kun gitt deg noen enkle tips på veien TS - lykke til

Jeg spør ikke, jeg konstaterer før de rekker å si noe som helst.

Noe ala "Hun som gikk forbi der hadde fantastisk rumpe/pupper/var deilig/pen" etc. Så bruker vi noen sekunder på å filosofere over det faktum, før vi går videre på den opprinnelige samtalen.

Dette gjelder både kamerater og kjæreste.

Men selv du og jeg skjønner jo at det ikke er lurt på en date eller romantisk middag - da er jo hele poenget at jeg skal være mer interessert i nettopp ham - og ikke absolutt alt annet som reker forbi.

Men altså; det nytter jo ikke å dra alle kvinner over en kam. Man kan ikke snakke til meg på samme måte som man snakker til noen som liker å dra på Dj Tiesto.

De to siste ukjente mannfolka jeg synes var kule på byen fortalte om whiskeyhobbyen sin og et eller annet halv-politisk med humoristisk vri.

Se an ditt publikum med andre ord.

Endret av norah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Det som er det triste er at eksemplet til gammelosten ikke er så åndssvakt. Det er selvopplevd så alt for mange ganger.

Om en mann ikke har hørt om Statfjordfeltet så skal han oppdras der og da! Igonrante fjols rett og slett!

Når TS spør hvordan han skal prate med kvinner, så regner jeg med han ikke snakker om kjæresten sin. Møter han et menneske av type kvinnekjønn i en eller annen sosial sammenheng så regner jeg ikke med samtalen vil gå i "synes du hun var fin?" "eehh.. ja? nei?" "DU ELSKER MEG IKKE!!!".

TS trenger åpenbart å prate med kvinner som venner, kolleger, interessante medmennesker. Prat med alle og prat om "alt". Hva som funker og ikke funker her er individuelt. Det er det samme med menn, jeg regner med TS prater med dem om andre ting enn bil og fotball. Hvis det er de eneste temaene han kan formulere noe meningsfylt om så sliter han kraftig sosialt med begge kjønn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når TS spør hvordan han skal prate med kvinner, så regner jeg med han ikke snakker om kjæresten sin. Møter han et menneske av type kvinnekjønn i en eller annen sosial sammenheng så regner jeg ikke med samtalen vil gå i "synes du hun var fin?" "eehh.. ja? nei?" "DU ELSKER MEG IKKE!!!".

TS trenger åpenbart å prate med kvinner som venner, kolleger, interessante medmennesker. Prat med alle og prat om "alt". Hva som funker og ikke funker her er individuelt. Det er det samme med menn, jeg regner med TS prater med dem om andre ting enn bil og fotball. Hvis det er de eneste temaene han kan formulere noe meningsfylt om så sliter han kraftig sosialt med begge kjønn.

Kan så være. personlig har jeg gitt opp å kommunisere privat med kvinner jeg ikke har blitt kjent med over nett først. Rett og slett fordi en blir behandlet som søppel. Ja, jeg kan, og foretrekker å, snakke om mange tema utover bil og fotball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...