Gå til innhold

Hva skal jeg prate med kvinner om?


Gjest volvo240

Anbefalte innlegg

Det er fordi det ikke er noen bestemte interesser som kvinner er interessert i. Vi er forskjellige, og har ulike interesser. Finn ut hva hun liker, hvilke interesser og hobbyer hun er, om hun brenner for noe, hva hun bruker dagene på. Så kan du finne noe der du også liker, så har dere en felles platform og noe å snakke om for å bli bedre kjent.

Ja det er jo utrolig enkelt når en sier "Hei :)" Og blir møtt med "HvaFaenDuvil?!?!?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der høres jo veldig smart ut egentlig. Først så finner jeg ut hva hun liker og så prøver jeg å finne noe jeg liker inni der.

Det er slik jeg går frem når jeg skal bli kjent med nye folk (uansett kjønn). :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo utrolig enkelt når en sier "Hei :)" Og blir møtt med "HvaFaenDuvil?!?!?"

Da avskriver man vedkommende som en uhøflig person og går videre, da helst uten å spre bitter, generaliserende oppgulp om kvinner på KG i tre år etterpå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør det jo fint nå TS, altså prater med kvinner :fnise:

En gutt som stiller litt åpne og koselige spørsmål er mye mer verdt enn en som prater for mye. Så må du se an hvilken setting du er i med kvinnen, er det noe du kan kommentere som faller naturlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest volvo240

Be henne fortelle om seg selv. Sier hun at hun er student og liker å lese bøker og gå på tur med hunden, kan du spørre henne:

-Hva studerer du?

-Hva vil du jobbe med etter studiene?

-hvordan er det å studere det du studerer?

-***Fortelle om egne erfaringer fra studier***

-Hvilke bøker leser du?

-***jeg leste den-og-den boken her for en stund siden, den MÅ du lese!***

-Hvilken hund har du?

Blablabla... Er ikke så vanskelig. Om du starter med å be henne fortelle om seg selv får du jo kjapt en innføring i hva som er viktig for henne.

Følg opp det hun forteller med spørsmål og egne erfaringer, så viser du at du følger med når hun snakker :)

Kjempebra. Tusen takk!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest volvo240

Det er slik jeg går frem når jeg skal bli kjent med nye folk (uansett kjønn). :)

Det var en veldig fin fremgangsmåte egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da avskriver man vedkommende som en uhøflig person og går videre, da helst uten å spre bitter, generaliserende oppgulp om kvinner på KG i tre år etterpå.

Med unntak av kvinner jeg har blitt kjent med gjennom KG siden jeg ble medlem her første gang, så er det mer eller mindre den unisone reaksjonen å spore om en prøver å få kontakt. Fint, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med unntak av kvinner jeg har blitt kjent med gjennom KG siden jeg ble medlem her første gang, så er det mer eller mindre den unisone reaksjonen å spore om en prøver å få kontakt. Fint, ikke sant?

Jada, vi kvinner er fæle, og det er synd på deg. Sånn, fornøyd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest volvo240

Du gjør det jo fint nå TS, altså prater med kvinner :fnise:

En gutt som stiller litt åpne og koselige spørsmål er mye mer verdt enn en som prater for mye. Så må du se an hvilken setting du er i med kvinnen, er det noe du kan kommentere som faller naturlig?

hehe, ja jeg prater jo egentlig med kvinner nå :)

Det med åpne spørsmål er et veldig bra tips. Jeg tror jeg skal kunne prate bedre med kvinner nå fremover takket være dere! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, vi kvinner er fæle, og det er synd på deg. Sånn, fornøyd?

Nei, det finnes ikke synd på meg. Pluss at slike ubetydelige tilbakemeldiinger som dette betyr ikke en dritt. Lyst å gjøre en forskjell? Se til at hverken du elle rnoen av dine kvinnelige venninner tror det er deres fordømte rett å skjelle ut noen som ikke har snakt noe til dere utover å si hei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det finnes ikke synd på meg. Pluss at slike ubetydelige tilbakemeldiinger som dette betyr ikke en dritt. Lyst å gjøre en forskjell? Se til at hverken du elle rnoen av dine kvinnelige venninner tror det er deres fordømte rett å skjelle ut noen som ikke har snakt noe til dere utover å si hei.

Eventuelt kan du og andre bitre menn her på KG slutte å forsure enhver kjønnsdebatt med deres konsekvent negative og selvmedlidende innlegg.

TS: Beklager avsporingen, skal ikke dra den lenger her. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Prat med oss som du prater med menn.

Vi er ikke fra en annen planet.

:nei: :nei:

Den blir for lettvint du!

TS, treffer du en kvinne som er interessert i deg, prat om deg selv, hun synes faktisk det er ok.

Dersom du er interessert i henne, sørg for at hun prater litt om seg selv, hør etter, få med deg essensen selv om det er vanskelig å konsentrere seg om det hun faktisk sier samtidig som du glaner på attributtene hennes.

Finn noe felles, musikk, film, turer, bøker eller hva som helst der dere har en eller annen fellesnevner og prat om det, det er alltid en sikker vinner.

Du skal ikke prate med kvinner om alt du tenker, om du ikke kjenner til dobbelhelvetet så skal jeg kort forklare det. Kvinner forventer at du skal snakke med henne om alt samtidig som hun forventer at du er 100 prosent ærlig. Som du skjønner, et tveegget sverd som det er umulig å etterleve. Her gjelder det å lyve galant og elegant, unngå endel temaer og gjøre gode miner til slett spill.

Jo, det er faktisk sånn folkens - et eksempel:

De sitter på kafé, rett foran dem passerer et meget veldreid eksemplar av arten "kvinne".

1.Han tenker "satan, for ei reim, det hadde vært noe å pule", så langt så greit.

2.Han sier det han tenker (dette med å snakke om alt/dele alt) - helvete i gang

3.Han holder kjeft men HUN spør; "synes hun som gikk forbi var sexy?"

3b. Han lyver og sier nei, hun blir forbannet og beskylder ham for å lyve - kan ikke stole på ham

3c. Han er ærlig og sier ja, hun blir forbannet og beskylder ham for å synes andre er penere enn henne, ødelegger dermed selvtilliten hennes og er ikke tilstrekkelig glad i henne.

Kvinner er fra en annen planet - husk det når du prater med dem, seleksjon og taktisk manøvrering er en mesterøvelse, jeg har kun gitt deg noen enkle tips på veien TS - lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt snodig at alle dere menn som generaliserer til det latterlige bare har truffet på rare kvinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngKalven

Det er litt snodig at alle dere menn som generaliserer til det latterlige bare har truffet på rare kvinner.

DU er snodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU er snodig.

Ja, takk gud for det hvis deres erfaring skal være med "vanlige" kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er litt snodig at alle dere menn som generaliserer til det latterlige bare har truffet på rare kvinner.

Ja, kanskje? Så er spørsmålet, hvorfor det? Og, hvorfor benekter kvinner at slike "snodige" kvinner finnes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngKalven

Ja, takk gud for det hvis deres erfaring skal være med "vanlige" kvinner.

Det er selvfølgelig overdrevet at kvinner er fra en annen planet. MEN, det er ikke usant at kvinner og menn GENERELT kommuniserer ganske forskjellig. Uenig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje? Så er spørsmålet, hvorfor det? Og, hvorfor benekter kvinner at slike "snodige" kvinner finnes?

Jeg benekter ikke at de finnes. Jeg reagerer på at deres erfaringer med slike kvinner gjør at dere kommer her på KG for å spre negative generaliseringer fordi dere nå "vet" hvordan kvinner "er". Jeg har da støtt på en god slump menn som var drittsekker uten at jeg føler trang til å dømme halve jordens befolkning nord og ned av den grunn.

Det er selvfølgelig overdrevet at kvinner er fra en annen planet. MEN, det er ikke usant at kvinner og menn GENERELT kommuniserer ganske forskjellig. Uenig?

På noen områder gjør vi nok det, ja, generelt sagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Ble'rre no fitte i hælja ell??

Du! Såg du hu der nye på shellen eller? Føkk hu e fine! Og ellers? Ennå mangel på geologer?

Fungerer ikke :filer:

Muligens dere ikke er fra en annen planet, men dere lever i en helt annen verden.

Å joda, vi lever i nøyaktig samme verden. Har da nok av venninner som spør om det har blitt noe pikk på meg i det siste :fnise:

Jeg snakker også ofte og masse med kompiser om det ble noe på dem i helgen og om fine damer. Hvis TS vil bli kjent med kvinner så er dette et alle tiders tema, vi er mange som liker å høre en manns versjon av sex- og singelliv og gi dem råd.

Og geolog-mangel er en aktuell sak og helt kosher tema, men et tips er å ikke glo så enormt etter hva som dingler mellom beina til folk men kanskje heller tenke på om de for eksempel jobber i oljå. Kjenner ingen som prater mer om geologer, ingeniører og plattformer enn tantene mine, men kjenner mange innehavere av et par testikler som ikke har hørt om Statfjordfeltet engang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...