Gå til innhold

Kjæresten sier han vil opp i vekt


Gjest rose

Anbefalte innlegg

Nå forbinder kanskje ikke alle å bygge muskler med det å tilslutt se ut som en firkantet kjøleskap. Man kan fint bygge normal mengde muskler med en normalt sunt kosthold som inneholder en god dose karbohydrater, proteiner og fett. Og kanskje protein-shake. Jeg snakker ikke om lavkarbo når jeg mener et sunt kosthold.

De fleste gutter klarer ikke bygge særlig med muskler på et normalt kosthold nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste gutter klarer ikke bygge særlig med muskler på et normalt kosthold nei.

Neivel, da skal du se mannen min ;)

Ikke kom her å lek muskel-ekspert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette argumentet forstår jeg ikke. Etter den logikken skal man da kunne ligge med andre også. I et forhold så blir man enige om ting og det er i utgangspunktet ingen avgjørelser man kan ta helt uavhengig av parforholdet.

Du bestemmer jo ikke hva den andre gjør.. du kan ikke bestemme at kjæresten din ikke skal ligge med andre. Men i ett forhold (ev. før man blir sammen) er det ganske vanlig å bli enige om det er greit eller ikke.

Det er ikke vanlig å ha de samme avtaler ang. kroppen sin (at den skal holde seg som den var resten av livet/forholdet)

Dessuten er det vel litt dårlig gjort og kontrollerende å ville bestemme at kjæresten ikke kan legge på seg muskler (altså ikke bli "feit").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Du bestemmer jo ikke hva den andre gjør.. du kan ikke bestemme at kjæresten din ikke skal ligge med andre. Men i ett forhold (ev. før man blir sammen) er det ganske vanlig å bli enige om det er greit eller ikke.

Det er ikke vanlig å ha de samme avtaler ang. kroppen sin (at den skal holde seg som den var resten av livet/forholdet)

Nei, det er ikke vanlig. Men det gjør det vel ikke feil? Dere gir utrykk for at det er feil og legge slike begrensinger på partneren, men i prinsipper er det jo akkurat det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...