Gå til innhold

Kjæresten sier han vil opp i vekt


Gjest rose

Anbefalte innlegg

Kjæresten min sier han er tynn og vil spise masse mat (riktignok sunn mat) for å legge på seg muskler. Bør jeg tillate det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt ikke!

Du har all rett til å bestemme over kjæresten din.

:ironi:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min sier han er tynn og vil spise masse mat (riktignok sunn mat) for å legge på seg muskler. Bør jeg tillate det?

Hva får deg til å tro at du bestemmer over hva kjæresten din skal spise og veie? :klo:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min sier han er tynn og vil spise masse mat (riktignok sunn mat) for å legge på seg muskler. Bør jeg tillate det?

ja, siden det er din kropp kan du jo gjøre hva du vil med den.

nei, vent.. det ER jo IKKE din kropp.. du har faktisk ikke noe du skulle ha sagt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min sier han er tynn og vil spise masse mat (riktignok sunn mat) for å legge på seg muskler. Bør jeg tillate det?

Du har ikke rett til å forby/tillate han noe som helst, men du kan jo gi et vennlig råd om at etinga må følges opp med trening om det skal bli muskler av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker jo på hans helse...Det er jo ikke sunt å gå opp mye i vekt.. :sjenert:

Var det ikke snakk om sunn mat og muskler? Du skjønner vel forskjellen på å være feit og det å ha muskler? Og unasett om han har lyst å bli feit er det hans sak.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker jo på hans helse...Det er jo ikke sunt å gå opp mye i vekt.. :sjenert:

Nei jøss, det er fryktelig usunt å gå opp i muskelmasse :roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir dobbelmoral å skrike ut om mannen prøver å hinte frampå om dama bør legge på seg/bli tynnere, men ikke ha noe imot at dama vil "kontrollere" vekta til fyren på samme måte. Jeg synes folk må få gjøre det de vil og bli respektert og elsket for det om. Og slik jeg forstår det vil han legge på seg med sunn mat og muskler? Herregud, det er bare sunt (og lekkert) det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig frekke dere er!! Jeg vil jo bare det beste for HAN!!

Nei det er faktisk du som er dum hvis du ikke forstår forskjellen på å spise mer sunn mat og bygge muskler og det å ete seg feit!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skulle han ikke få lov til å gjøre det da? Om han føler han trenger å legge på seg, og det hjelper på selvfølelsen hans så burde jo ikke du stå i veien for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker jo på hans helse...Det er jo ikke sunt å gå opp mye i vekt.. :sjenert:

Må bare legge til litt her og...

Om han vil legge på seg og gjør dette på en måte som er trygg og god, og ikke bare kaster i seg junkfood og diverse, så er det ikke usunt å gå opp i vekt!

Mange menn går opp i vekt med trening og riktig mat.. Det er ikke usunt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

ja, siden det er din kropp kan du jo gjøre hva du vil med den.

nei, vent.. det ER jo IKKE din kropp.. du har faktisk ikke noe du skulle ha sagt.

Dette argumentet forstår jeg ikke. Etter den logikken skal man da kunne ligge med andre også. I et forhold så blir man enige om ting og det er i utgangspunktet ingen avgjørelser man kan ta helt uavhengig av parforholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det sier kjæresten min og, og vet du hva jeg støtter og hjelper han med det.

Mange måter å støtte dette på. Jeg pusher litt på at han bør spise litt mer enn meg og at han må komme seg ut å trene litt mer enn det han gjør. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min holder på med samme greia. Legger på seg fordi han ønsker mer muskelmasse, og fett på kroppen. Han er ganske tynn. Jeg lager ekstra biff, wok, proteinrundstykker og smoothies til han! :) Han har min 100% fulle støtte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke snakk om sunn mat og muskler? Du skjønner vel forskjellen på å være feit og det å ha muskler? Og unasett om han har lyst å bli feit er det hans sak.

good luck med å bygge seriøs muskelmasse med å spise bare sunn mat. For å bygge muskler må man opp på så høye kalorinivåer at det i praksis ikke lar seg gjøre uten noe kaloririkt. De fleste undervurderer karbohydratinntaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

good luck med å bygge seriøs muskelmasse med å spise bare sunn mat. For å bygge muskler må man opp på så høye kalorinivåer at det i praksis ikke lar seg gjøre uten noe kaloririkt. De fleste undervurderer karbohydratinntaket.

Nå forbinder kanskje ikke alle å bygge muskler med det å tilslutt se ut som en firkantet kjøleskap. Man kan fint bygge normal mengde muskler med en normalt sunt kosthold som inneholder en god dose karbohydrater, proteiner og fett. Og kanskje protein-shake. Jeg snakker ikke om lavkarbo når jeg mener et sunt kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...