Gå til innhold

Lå med daten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jepp, er han et sexistiskt svin er det greit å finne ut av det hurtig.

Uff ja! Tenk deg sånne jævler av noen menn som springer rundt og stapper pikken sin i andre menn sine døttre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest .-L-.

Ok men grunnen til at man ofte blir sint å såra er måten typen dumper på. jeg mener man er en dårlig person dersom man ikke er ærlig og sier at beklager dette funker ikke, men heller bare slutter å ringe eller svare når dama tar kontakt. Det er en bedriten måte å dumpe på og da blir den andre så klart såra og tenker på han som en player.

Joda, ser jo den :)

Men en mann som har draget MÅÅ jo ikke nødvendigvis være en player vel.. Mener du at alle menn som er attraktive er playere mens menn som ikke er det er de enests skikkelige gutta?

Ikke nødvendigvis, men jeg synes i alle fall at det er en sjelden kombinasjon og finne en super snill mann som samtidig har draget på damene. Er ikke noe jeg har sett så mye av.

Greien er at en snill mann, må bare komme igjennom første stadiet med en dame uten å havne i friendzone. Så er det også slik at han må fange interessen hennes in the first place. Det å være snill er ikke det som tiltrekker det motsatte kjønn. Dersom jeg skulle blitt tiltrukket av alle damene som var snill mot meg, hadde jeg blitt tiltrukket til/av mange damer :fnise: Man skaper ikke noe spenning med å være snill.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

men da blir det jo til at man må spille spill igjen.. For man kan jo aldri vite om han er en player eller om han faktisk bryr seg.

Du spiller jo ikke spill når du faktisk er likegyldig :gjeiper:

Dersom du later at du er likegyldig, da spiller man spill.

Det er ikke så veldig vanskelig å se om en person er lykgyldig eller ikke.

Det er bare å se om h*n bryr seg eller ikke.

Dog, dette er ikke noe jeg anbefaler å gjøre dersom man finner en mann som er "normal". Altså, dette med å være likegyldig, funker først og fremst på playerne og de som vil jakte.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Du spiller jo ikke spill når du faktisk er likegyldig :gjeiper:

Dersom du later at du er likegyldig, da spiller man spill.

Det er ikke så veldig vanskelig å se om en person er lykgyldig eller ikke.

Det er bare å se om h*n bryr seg eller ikke.

Dog, dette er ikke noe jeg anbefaler å gjøre dersom man finner en mann som er "normal". Altså, dette med å være likegyldig, funker først og fremst på playerne og de som vil jakte.

Om man har følelser er man ikke likegyldig, dermed må man spille likegyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hvorfor skal man være likegyldig?

slik at en player ikke skal få sjans til å knuse hjertet dit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så slutt å forelske deg i playerne da... Det er ikke så veldig vanskelig å unngå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Bedre å være seg selv og finne sannheten med en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

man finner bare sannheten dersom han ikke juger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

man finner bare sannheten dersom han ikke juger.

Sannheten kommer alltid for en dag, de playernr jeg har vært utsatt har forsvunnet som dugg for solen med en gang jeg har satt krav til dem .

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Om man har følelser er man ikke likegyldig, dermed må man spille likegyldig.

Jeg pleier sjeldent å få følelser tidlig, så for meg er det ikke noe særlig vanskelig.

Så er det også slik at dersom den andre personen ikke liker en, så hjelper det ikke å vise at man er lei seg. Det vil jo ikke få personen til å like en mer. Det gjør bare ting verre.

Det er så og si umulig å være likegyldig når man har følelser, men man trenger ikke å vise at man er lei seg og mase på h*n når ting ikke går veien. Så er det også lettere å være likegyldig når man har flere muligheter å velge i.

Når en dame jeg liker er opptatt eller ikke vil ha meg, så blir jeg selvfølgelig lei meg, men det er ikke noe jeg går å viser til henne, eller kommuniserer det til hun på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Nei nei, slik at du får han på kroken :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Det er ikke alltid best å være seg selv. Jeg kan ikke vise alle mine rare fakter for folk som ikke kjenner meg :gjeiper:

Det går fint å vise det når hun liker meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Sannheten kommer alltid for en dag, de playernr jeg har vært utsatt har forsvunnet som dugg for solen med en gang jeg har satt krav til dem .

Det fins verre måter enn andre å få vite sannheten på. Ærlighet er alltid det som sårer minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Jeg skjønner tankegangen til ts litt. Vi jenter får innprentet at gir vi sex for tidlig mister gutten interessen, så jeg skjønner litt den frykten der.

I følge konsensus på KG eksisterer ikke begreper som "gir" eller "får" når det handler om seksuelle relasjoner. Man "har" sex må vite, og kun det.

Dog tror jeg at BettyBoop's begrepsbruk eksisterer i beste velgående også utenfor min fantasiverden, til tross for at det ble hevdet hardnakket fra noen her at det siste (min fantasiverden) kun var gjeldende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si at selv "playere" kan få følelser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det fins verre måter enn andre å få vite sannheten på. Ærlighet er alltid det som sårer minst.

Ikke alltid. Noen ganger er det bedre å ikke vite.

Det man ikke vet har man ikke vondt av.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ikke alltid. Noen ganger er det bedre å ikke vite.

Det man ikke vet har man ikke vondt av.

Det er jeg ikke enig med deg i. Heller få sannheten, selvom det kan oppleves brutalt, enn å gå med nagende mistanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg ikke enig med deg i. Heller få sannheten, selvom det kan oppleves brutalt, enn å gå med nagende mistanke.

Nettopp. Å holde folk på gress er rett og slett nedrig oppførsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Ja, men man kan jo ikke tvinge noen til å være ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...