Gå til innhold

Så du er høy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

F.eks dere som er i et forhold nå, med en høy mann og som i tillegg er veldig høydefikserte, hadde dere unnlatt å bli sammen med denne mannen om han ikke hadde vært så høy? hva om han havner i en ulykke å f.eks mister bena, ville dere da ha slått opp? Spiller andre kvaliteter halvparten så stor rolle som hvor mange cm fyren rekker over havet?!

Om han havner i en ulykke kan jeg alltids si at han var høy da vi ble sammen ;)

Men fra spøk til revolver, jeg er 182 cm mer pluss enn minus og har i mine forhold bare vært sammen med menn som har vært høyere enn meg eller max to cm lavere enn meg.

De aller fleste lavere menn går direkte inn i vennesonen uten at jeg tenker nevneverdig over det, det føles tilfeldig når jeg møter folk i forskjellige sammenhenger, men hvis jeg er på en datingside er jeg veldig bevist høyden på den jeg snakker med.

Men gud, jeg er fortsatt ung og er det en ting jeg har lært så er det at følelser virkelig ikke kan kontrolleres.

Jeg aner ikke hva som er rundt neste sving, forhåpentligvis en god mann mer enn en høy mann! :)

Men nå for tiden går alle inn i vennesonen, høy som lav, og jeg venter enda på den som virkelig får meg til å smelte :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Utdyp indre pørosesser!!!!

Interne prosesser:

Dine egne tanker.

Det handler om hvordan du tenker på deg selv. Hvilket kroppsspråk du har, øyekontakt, utstråling, sjarm, selvtillit.

Da er du nok en av del heldige som passer hår som uten hår like bra.... :gjeiper:

Jeg var ikke så heldig ....men det kom vel ikke som en bombe når jeg tenker meg om.

I utgangspunktet kler jeg bedre hår enn ikke hår, men jeg har valgt å kjøre en stil som komplimenterer (mangelen på) håret mitt.

AnonymBruker
Skrevet

(Advarsel mot klisjeer og sentimentalitet)

Jeg har en viss medfølelse for deg, TS. Jeg kommer fra den motsatte siden som en jente på over 180. Og jeg kan med hånden på hjertet si at det første som står på min liste over punkter om drømmemannen er at han er høy, høyere enn meg. Videre følger en lang liste kvaliteter og trekk som ALDRI fullstendig har blitt innfridd. Fordi det ikke har betydd noe. Fordi det som betyr noe er hvordan han får meg til å føle meg. Det mennesket han er, er mye bedre enn den listen jeg satte opp i utgangspunktet.

De vakreste menneskene jeg kjenner er lave, høye, tynne, tykke, filosofer og realister og det som gjør de vakre er det de har på innsiden. En utstråling og en selvtillit og en indre glød som får meg til å føle meg vel. Kjempeklisje, "det er det som er på innsiden som teller". Men de peneste menneskene jeg kjenner er de jeg er nærmest og er mest glad i. Så jobb med deg selv og det indre, sånn at når det kommer en jente er på plass i seg selv, så har du deg selv å by på og hun vil vite å sette pris på det.

Skrevet

Muahaha :D Hehe, man skyter jo seg selv i foten med å avsløre dette! shhh :gjeiper:

Hæææ....skyter seg selv i foten ????

Skrevet

strømpelesten er ikke hindringen faktisk.

Jeg er ikke så lang, men dæven mitt ego gjør underværker! Jeg skaller i dørkarmer i min fantasi, bøyer meg når det er kvister og greiner som henger over min vei...selv om det er en god 40 cm opp til at jeg skaller... Det er mitt ego, og det skal smøres hver bidige mulighet.

Gjest .-L-.
Skrevet

Hæææ....skyter seg selv i foten ????

Was a joke.

Skrevet

Jeg er en 176 og får en del oppmerksomhet fra jenter... Når jeg var i militæret var troppens laveste rundt 160 eller noe, og han hadde dame han, og hun var fin også.

Det er selvfølgelig enkelte jenter som faller for høye menn med mye muskler, men det er også jenter som ser etter andre ting, og min erfaring er at høyden ikke er noe hinder, selv om det kanskje er et pluss og være høy.

Skrevet

Jeg er et par cm under snittet for menn men anser meg vel ikke som direkte lav, selv om jeg veldig gjerne skulle vært litt høyere. Mitt problem er at jeg alltid ender opp med å falle for damer som er høye, og da ofte høyere enn meg selv. Særs uheldig. Erfaringsmessig er disse høye kvinnene (naturlig nok?) veldig bevisst på sin egen høyde og dermed er det ofte lite jeg kan stille opp med mot mine mye høyere motstandere. Preferanser er det vel lite man får gjort noe med.

Håper jeg kan falle for en lavere kvinne neste gang, da hadde jeg gjort meg selv en tjeneste, haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...