Gjest _Blomsten_ Skrevet 20. mai 2012 #41 Skrevet 20. mai 2012 Alle menn som har problemer med det motsatte kjønn finner en måte å rasjonalisere ovenfor seg selv hvorfor de har problemer. Det eneste du er kort på er tro på deg selv. Hadde du vært høyere, så hadde du sannsynligvis funnet en annen unnskyldning. Å bruke energi på å være frustrert over noe du ikke kan forandre, kommer du ikke noen vei med. Du kan ikke forandre høyden din og du kan heller ikke forandre preferansene til de kvinnene som liker de høyeste mennene. Kanskje har du dårligere odds med de som er to meter høye, men hva så? Det er rikelig med nydelige kvinner som er lavere enn deg eller rundt din høyde. Fokuser på å endre de tingene ved deg selv som du har kontroll over både når det gjelder utseende, personlighet og selvtillit. Du kan ikke forandre høyden din, men du kan forandre hvordan du ser på høyden din. Du kan bære høyden din med stolthet, slik Violet sier, eller du kan gå rundt med bøyd rygg og synes synd på deg selv fordi du "er så lav". Which is it? Godt sagt. I en annen tråd var det pengene som var problemet, man måtte være vellykket for å ha draget ellers var det håpløst. Er han høy og har god karriere er problemet at han er snill og kvinner kun går etter badboys. 3
Gjest Janus Skrevet 20. mai 2012 #42 Skrevet 20. mai 2012 Godt sagt. I en annen tråd var det pengene som var problemet, man måtte være vellykket for å ha draget ellers var det håpløst. Er han høy og har god karriere er problemet at han er snill og kvinner kun går etter badboys. Anytime, søtnos.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #43 Skrevet 20. mai 2012 Grunnen til at du ikke har dame, har nok mer med det mellom ørene, enn høyden din. Hvorfor tør så få være ærlige ? 164 er meget lavt til å være mann. Det er " kvinne høyde ". Ergo - det er ikke rart damer ikke tenner på deg. Jeg klarer ikke å tenne på små menn. Selv ikke om jeg vil...Jeg vil jo ikke ødelegge mine egne normalhøye / høye gener med å få barn med en " mini - mann " når jeg kan velge blant de høyeste mennene ? Finn deg en dame som er så mye lavere enn deg - at du blir " høy " i hennes øyne. Finnes masse damer på 1.55 . Vips - så er du høyere enn henne. 4
violet92 Skrevet 20. mai 2012 #44 Skrevet 20. mai 2012 Hvorfor tør så få være ærlige ? 164 er meget lavt til å være mann. Det er " kvinne høyde ". Ergo - det er ikke rart damer ikke tenner på deg. Jeg klarer ikke å tenne på små menn. Selv ikke om jeg vil...Jeg vil jo ikke ødelegge mine egne normalhøye / høye gener med å få barn med en " mini - mann " når jeg kan velge blant de høyeste mennene ? Finn deg en dame som er så mye lavere enn deg - at du blir " høy " i hennes øyne. Finnes masse damer på 1.55 . Vips - så er du høyere enn henne. At ikke alle tenker likt som deg og ikke er så høydefokuserte, betyr ikke at vi er uærlige. 4
Gjest Meridius Skrevet 20. mai 2012 #45 Skrevet 20. mai 2012 Selvtillit gjør meg høyere enn alle andre. Har du ikke selvtillit drar du ikke damer. 3
stina_00 Skrevet 20. mai 2012 #46 Skrevet 20. mai 2012 Dum tråd. Du har selv en lav far så du har et bevis allerede der på at lave menn får damer. Min mann er høy, har alltid vært sammen med høye menn, men det er for at jeg selv er høy. Den ene lave gutten jeg var sammen med ble sur hvis jeg tok på meg hæler så han var ikke akkurat fornøyd med MIN høyde heller. Og djez, du er 21 år!! 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #47 Skrevet 20. mai 2012 Norske/Svenske kvinner er veldig utseende fikserte av seg. Vet hvordan du har det. Har ikke akkurat problem med høyden men har mista håret på knollen slik at jeg måtte *ta alt*. Da forsvant damene og kjapt. Er den samme personen nå som før minus noen hårstråm men da var det gjort. Tror ikke akkurat dette er landet for oss lengre...tror jeg ville forflyttet meg til Asia for din del om du liker dem av asiatisk opprinnelse. For min del blir det nok øst-europa tror jeg.
stina_00 Skrevet 20. mai 2012 #48 Skrevet 20. mai 2012 Sikkert lurt det med asiatiske damer. I deres øyne er dere nok skikkelige hunks - for hvilke andre grunner er det for å gifte seg med dere liksom.
Gjest Freakingawesome Skrevet 20. mai 2012 #49 Skrevet 20. mai 2012 Hvorfor tør så få være ærlige ? 164 er meget lavt til å være mann. Det er " kvinne høyde ". Ergo - det er ikke rart damer ikke tenner på deg. Jeg klarer ikke å tenne på små menn. Selv ikke om jeg vil...Jeg vil jo ikke ødelegge mine egne normalhøye / høye gener med å få barn med en " mini - mann " når jeg kan velge blant de høyeste mennene ? Finn deg en dame som er så mye lavere enn deg - at du blir " høy " i hennes øyne. Finnes masse damer på 1.55 . Vips - så er du høyere enn henne. Brutalt men ærlig, dette her er mindsettet til de aller fleste kvinner der ute, høye som lave. Men igjen dette med genetikk, er ganske drittlei av å få høre at jeg har dårlige gener bare pga at jeg er lav, spesielt siden dette er det eneste som "feiler" meg. Dum tråd. Du har selv en lav far så du har et bevis allerede der på at lave menn får damer. Min mann er høy, har alltid vært sammen med høye menn, men det er for at jeg selv er høy. Den ene lave gutten jeg var sammen med ble sur hvis jeg tok på meg hæler så han var ikke akkurat fornøyd med MIN høyde heller. Og djez, du er 21 år!! Hehe liker hvordan mange her bruker alderen min i mot meg, jada jeg er bare 21 år men jeg blir verken yngre eller høyere med tiden, faktisk så krymper jeg etterhvert som jeg kommer opp i årene og det finnes plenty av menn oppi 30-40åra som aldri har vært gift, aldri har fått barn og fremdeles er single å jeg vedder på at de aller fleste av disse er høye menn (jeg ligger på 97percentilen for voksne menn) så det er ikke så veldig mange som er lavere enn meg. Så hvorfor skulle min fremtid bli noe annerledes? Jeg har sikkert mange andre "feil" ved meg også, de aller fleste mennesker har det og når jeg i tillegg mangler høyde så vil jeg vel si at løpet er kjørt. Også til dere som sier at jeg er negativ, bitter og hatefull å at dette neppe hjelper draget mitt, sant nok det hjelper neppe draget mitt, men hvordan i h*lvete skal jeg liksom klare å være positiv når han fulle idioten som nettopp spøy ned antrekket til den pene jenta på byen allikevel har større sjanse for å få henne enn hva jeg har?
Gjest imli Skrevet 20. mai 2012 #50 Skrevet 20. mai 2012 Eg må innrømme at eg synest ikkje du verkar tiltrekkande, TS. Men det har med haldninga di og gjera, ikkje høgde. For øvrig er eg drittlei av å høyre at me som seier at høgde ikkje er viktig, lyg (nett som eg er drittlei av å høyre at eg lyg når eg seier eg føretrekk normale, snille menn, ikkje "badboys"). For meg er høgde verkeleg ikkje viktig, viss alt anna stemmer. Og eg er 1,75 m. 1
Steinar40 Skrevet 20. mai 2012 #51 Skrevet 20. mai 2012 Eg må innrømme at eg synest ikkje du verkar tiltrekkande, TS. Men det har med haldninga di og gjera, ikkje høgde. For øvrig er eg drittlei av å høyre at me som seier at høgde ikkje er viktig, lyg (nett som eg er drittlei av å høyre at eg lyg når eg seier eg føretrekk normale, snille menn, ikkje "badboys"). For meg er høgde verkeleg ikkje viktig, viss alt anna stemmer. Og eg er 1,75 m. Jeg skal forklare deg hvorfor det fort blir sånn som dette her hehe Det dreier seg altså om ei eller anna kjerring som TS (et al) har vært interessert i. Problemet er bare at det er flere andre mannfolk som er interessert i den samme kjerringa. Og da har åpenbart TS (et al) blitt valgt bort. Sånn er livet. Tilbud/etterspørsel. 2
Silfen Skrevet 20. mai 2012 #52 Skrevet 20. mai 2012 Har man mange krav, så kan man vel heller ikke forvente at andre ikke skal ha det.
Gjest imli Skrevet 20. mai 2012 #53 Skrevet 20. mai 2012 Jeg skal forklare deg hvorfor det fort blir sånn som dette her hehe Det dreier seg altså om ei eller anna kjerring som TS (et al) har vært interessert i. Problemet er bare at det er flere andre mannfolk som er interessert i den samme kjerringa. Og da har åpenbart TS (et al) blitt valgt bort. Sånn er livet. Tilbud/etterspørsel. Men TS trekk konklusjonen at det er det faktum at han er lav som gjer at han ikkje får seg dame. Det kan jo vera hundrevis av andre grunnar til at han ikkje gjer det. Det er mange menn og kvinner på 21 år som aldri har hatt kjærast, utan at det er noko gale med dei for det.
Steinar40 Skrevet 20. mai 2012 #54 Skrevet 20. mai 2012 Men TS trekk konklusjonen at det er det faktum at han er lav som gjer at han ikkje får seg dame. Det kan jo vera hundrevis av andre grunnar til at han ikkje gjer det. Det er mange menn og kvinner på 21 år som aldri har hatt kjærast, utan at det er noko gale med dei for det. Ja, det er den konklusjonen han har kommet fram til selv oppi sitt hode. Sannsynligvis fordi han har komplekser for høyden sin, samtidig som han har observert at det er menn som er høyere enn ham selv som har gjort at han ble valgt bort. Kan være at han rett også. I hvertfall delvis. Men jeg tviler på at det er mange kvinner som velger en mann utelukkende basert på høyde. Det er nok som regel flere saker som spiller inn. Vil jeg tro. Men hovedproblemet er altså at han har blitt utkonkurrert. Og komplekser er aldri noen fordel. 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 20. mai 2012 #55 Skrevet 20. mai 2012 jeg er bare 177 og har ingen problemer med og få meg damer. 2
Steinar40 Skrevet 20. mai 2012 #56 Skrevet 20. mai 2012 jeg er bare 177 og har ingen problemer med og få meg damer. 177 er ikke spesielt lavt.
shoppedilla Skrevet 20. mai 2012 #57 Skrevet 20. mai 2012 Jeg er 7cm høyere enn samboeren min, som har et barn fra før med en dame som er omtrent samme høyde som meg. Samboeren min er drømmemannen min, vi skal gifte oss og få barn hvis jeg er så heldig! Jeg er ganske høy til å være jente, men det bryr meg midt oppi at samboeren min er lavere enn meg. At han ikke vil at jeg skal ta på meg 10cm hæler respekterer jeg, jeg er ikke avhenging av de skoene. Naboen vår derimot, utrolig kjekk, hyggelig og fantastisk mann på 185cm. Over 40år, driter penger, men er singel og har ingen barn. Jeg har ingen forklaring på hvorfor han er singel. Uansett så elsker jeg min fantastiske samboer og høyden hans bryr meg ikke. Det er personligheten hans som gjør det for meg. Det at hvis jeg er syk så kommer han med akkurat det jeg har lyst på av mat uten at jeg må si noe. At når noe kjempe bra for min del har skjedd så hopper han rundt på gulvet med meg. Han kjenner meg på godt og vondt, og han vet 95% av gangene hva jeg trenger. Så falt jeg også for hvor flink han er med barnet sitt. Kjenner også flere menn som er lave, men er helt fantastiske. Alle har kjæreste/samboer/kone. En del har også barn. Jentene i de forholdene er som oftest høyere.
Gjest Tidssone Skrevet 20. mai 2012 #58 Skrevet 20. mai 2012 Naboen vår derimot, utrolig kjekk, hyggelig og fantastisk mann på 185cm. Over 40år, driter penger, men er singel og har ingen barn. Jeg har ingen forklaring på hvorfor han er singel. Det er fordi han ikke har møtt meg ennå!
shoppedilla Skrevet 20. mai 2012 #59 Skrevet 20. mai 2012 Det er fordi han ikke har møtt meg ennå! Kanskje deg han snart skal på date med da :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå