Gå til innhold

Så du er høy?

Fremhevede innlegg

Skrevet

- Lær deg å dominere høyere menn med personligheten din.

- Når noen kommer med "humor" om høyden din, vær totalt ureaktiv. Ignore. Kanskje si "Hør. Det er feil tidspunkt." Vis at du står over dem. Lær deg hvordan du kan avbryte ting de sier uten at det virker tryhard.

- Skaff deg killer selvtillit.

- Lær deg sosial dynamikk og psykologi.

- Vær laidback og cool.

- Bli verdens beste pickup artist.

- Gjennomfør stemmetrening. Gi deg selv gleden og makten det gir å ha en kraftig stemme.

- Bli en mesterkokk - med to forskjellige middager. Damene vil digge deg.

- Tren kampsport. Få kondis og styrke.

- Bli en total ener i senga. Om du så må til Polen for å bli det.

- Aksepter deg selv som den du er. Vær en stolt ung mann.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest Freakingawesome
Skrevet

Tja... Både det og hatet du har mot jenter som velger høye menn, som igjen gjør at du ikke møter folk med den utstrålingen som vil være ønskelig for deg om du vil finne deg en partner. (som jeg antar i og med at du sier du regner med å ende opp alene) Den tankegangen i og for seg selv er ikke akkurat mye til hjelp heller.

For å ta meg selv som et eksempel da: Jeg er nå sammen en høy mann. Da går vi vel begge under den kategorien du misliker da? Men eksen min var faktisk lavere enn meg,så selv om du ser meg sammen med en høy mann nå, betyr ikke det at han MÅ være høy for at jeg skal være sammen med han.

Hehe, kan se hvorfor innlegget mitt kan bli tolket som bittert å hatefullt, jeg har absolutt intet hat mot jenter som velger seg høye menn, ei heller mot høye menn generelt, om jeg hadde hatt det måtte jeg ha funnet meg en gjeng med "midgets" og henge med, de aller fleste vennene mine er betraktelig høyere enn hva jeg er.

Nei det som irriterer meg er at høyde skal bety mest, det skal være NR 1, og at uten høyde så kommer du ingen vei, annet enn i vennesonen eller ignoresonen.

Alle har rett til preferanser, den eneste forskjellen er at om jeg skulle fortelle dere mine preferanser her på dette forumet så ville tråden blitt nedrendt av hissige feminister som ikke ville nølt et sekund med å fortelle meg hva slags skitten overfladisk mannegris jeg er og at jeg er en douchebag pga min manglende evne til å gå dypere enn utsende.

Men når dere lister deres preferanser, så er det bare preferanser og dette er helt ok.

Nå gjelder dette kvinner generelt, altså flertallet, noen unntak finnes og du er tydeligvis en av dem :)

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

.

Bestevennen min er under 1.70, damene løpter etter han som gale.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Gjest Gjest_Kalia
Skrevet (endret)

Jeg må innrømme at jeg tok litt feil av deg etter å ha lest det siste innlegget ditt :)

men for å kommentere noe du skrev tidligere, om det at jenter liker høye gutter fordi de føler seg mer feminine og at en høy mann er med på at vi føler oss trygge osv. Så stemmer jo dette for veldig mange, meg inklusive, men det er ikke derfor gitt at jeg ikke føler meg feminin sammen med en mann som er lavere enn meg. Han kan like fult ha andre kvaliteter som gjør han maskulin. Samme gjelder det å føle seg trygg, dette er jo et basic instinct hos oss kvinner, vi skaffer oss menn for beskyttelse (lett forklart), men her kan også mannen ha andre kvaliteter som gjør oss trygge, enn bare høyden :)

Beklager hvis det ble et veldig rotete innlegg, er ekspert på å skrive uten å vite hva jeg skal skrive, så alt bare kommer ut underveis...

Endret av Lolita-
  • Liker 1
Skrevet

For min del er en høy mann ettertrakta fordi jeg selv er 182..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke en smule sjalu på oss over 185 cm vel? :gjeiper:

• Liker 4
Gjest "gjest"
Skrevet (endret)

Jeg har en veldig kort kamerat (kortere enn meg som er 157cm) og han vasser i damer pga personlighet. Aldri vært interessert i meg, selv om jeg har vist at jeg er åpen noe artigheter. Og da er jeg egentlig en elsker av meget høye menn (188cm+).

Endret av "gjest"
  • Liker 1
Gjest Bella111
Skrevet

personlig foretrekker jeg menn som er høyere enn meg.gjerne over 2 meter :) men jeg har og vært sammen og faktisk samboer med en som var 2 cm høyere enn meg. det er nå en eks..men det har ingenting med høyden hans å gjøre men heller personligheten.

venninna mi er ganske høy og hun sa også i alle år hun vil ha en høyere mann.men hun har nå en mann som er lavere enn henne selv.

så jeg trur du kan rulle inn lefsa di litt... alt er ikke svart og hvitt.og selv om mange foretrekker høyere mann enn dem selv så betyr det ikke at det er absolutt krav for alle. eller like viktig for alle.

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Heregud, jeg er 1.90 og jeg får ikke flere damer av den grunn. Dette med høyde er bare bullshit og en unnskyldning for å ikke ta tak i seg selv.

Jeg har hatt suksee fordi jeg aktivt har gått inn for å bli en mer sosial person, bli flinkere til å flørte med damer, ta hensyn til folk rundt meg, opparbeide meg en god sosial intuisjon osv. Jeg kan forresten si at jeg er tynn. Det har ikke stoppet meg selv om!

Endret av .-L-.
  • Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

- Lær deg å dominere høyere menn med personligheten din.

- Når noen kommer med "humor" om høyden din, vær totalt ureaktiv. Ignore. Kanskje si "Hør. Det er feil tidspunkt." Vis at du står over dem. Lær deg hvordan du kan avbryte ting de sier uten at det virker tryhard.

- Skaff deg killer selvtillit.

- Lær deg sosial dynamikk og psykologi.

- Vær laidback og cool.

- Bli verdens beste pickup artist.

- Gjennomfør stemmetrening. Gi deg selv gleden og makten det gir å ha en kraftig stemme.

- Bli en mesterkokk - med to forskjellige middager. Damene vil digge deg.

- Tren kampsport. Få kondis og styrke.

- Bli en total ener i senga. Om du så må til Polen for å bli det.

- Aksepter deg selv som den du er. Vær en stolt ung mann.

Signerer denne!, men pickup artist trenger man ikke å være. Den livstilen de lever har ikke gjort dem til bedre kjærester.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Sjølv kunne eg ikkje brydd meg mindre om kor høg mannen var, så lenge alt anna var bra. Eg har null trong til å føle meg "liten og feminin", heldigvis. Er ei sterk dame som kan ta vare på meg sjølv. Så når det gjeld utsjånad er det ein masse som kjem foran høgde på lista. Eit ansikt eg likar er mykje viktigare. Men det aller viktigaste er intelligens, humor, personlegdommen og kva verdiar/syn på livet han har.

Endret av imli
Skrevet

Du er ikke en smule sjalu på oss over 185 cm vel? :gjeiper:

TS: Ditt oppdrag, om du velger å akseptere det, er å være sterkere mentalt enn slike som kommer med denne type ytringer. Og det burde ikke være vanskelig.

Det de prøver på er naturligvis å hevde seg selv. Da kan du tenke, hvorfor dette behovet, hvorfor prøver de på dette? Og du vil se at det at de gjør dette er et svakhetstegn.

• Liker 1
Skrevet

TS: Ditt oppdrag, om du velger å akseptere det, er å være sterkere mentalt enn slike som kommer med denne type ytringer. Og det burde ikke være vanskelig.

Det de prøver på er naturligvis å hevde seg selv. Da kan du tenke, hvorfor dette behovet, hvorfor prøver de på dette? Og du vil se at det at de gjør dette er et svakhetstegn.

Enig!

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg er mer opptatt av rettskriving enn av høyden på mannen.

• Liker 2
Skrevet

Seksuell seleksjon.

Jeg tror nok mye av problemet ligger hos deg, og det er trist å se på at du som 21 år gammel har lagt planer om kone og familie på hylla på grunn av høyden din. Slapp av og lev livet uten å uroe deg for høyden din.

AnonymBruker
Skrevet

Nei det som irriterer meg er at høyde skal bety mest, det skal være NR 1, og at uten høyde så kommer du ingen vei, annet enn i vennesonen eller ignoresonen.

Hei! Jeg kunne ikke tenke meg å date deg. Ikke fordi du er akkurat like høy som meg, det bryr jeg meg fint lite om. Jeg har datet menn både på 165 cm og 195 cm. Men du utstråler bitterhet, negativitet og dårlig selvtillit - alle tre er skikkelig turn off for de fleste jenter. Også det å bli satt i bås som kvinne er lite tiltrekkende.

Høyden din er fin den, men du må nok jobbe mer med personligheten.

Norske kjekkaser som ikke er fyrtårn, men som er damemagneter likevel:

Aksel Hennie 168 cm

Nicolai Cleve Broch 168 cm

Petter Stordalen 168 cm

Daniel Franck 168 cm

• Liker 4
Skrevet

Forrige gang jeg var på fest, var det en kar der, han kan ikke ha vært mer enn MAKS 170. Fyren eide hele festen med humøret sitt, humoren, selvironi og generelt en kul attitude. Han rotet vel rundt med minst 3 jenter den kvelden tror jeg, og mange snakket om han senere også.

It's all in your head ;)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Norske kjekkaser som ikke er fyrtårn, men som er damemagneter likevel:

Aksel Hennie 168 cm

Nicolai Cleve Broch 168 cm

Petter Stordalen 168 cm

Daniel Franck 168 cm

Feil.

Aksel Hennie er 173 cm

Nicolai Cleve Broch er 176 cm

Daniel Frank er 169 cm

:briller:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

personlig foretrekker jeg menn som er høyere enn meg.gjerne over 2 meter :) men jeg har og vært sammen og faktisk samboer med en som var 2 cm høyere enn meg. det er nå en eks..men det har ingenting med høyden hans å gjøre men heller personligheten.

venninna mi er ganske høy og hun sa også i alle år hun vil ha en høyere mann.men hun har nå en mann som er lavere enn henne selv.

så jeg trur du kan rulle inn lefsa di litt... alt er ikke svart og hvitt.og selv om mange foretrekker høyere mann enn dem selv så betyr det ikke at det er absolutt krav for alle. eller like viktig for alle.

Får inntrykk av at du er ganske høy, siden du foretrekker menn over 2 meter...?

• Liker 1
Gjest Bella111
Skrevet

Får inntrykk av at du er ganske høy, siden du foretrekker menn over 2 meter...?

jeg er 165 .skulle ønske jeg var 155. så er alt for høy ... men det er nå så :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...