Gå til innhold

Så du er høy?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Upraktisk med høye menn,de tar så stor plass i sofaen :fnise:

Ts : Det er mange kvinner som liker lave menn eller rett og slett ikke bryr seg om det.Skjønner frustrasjonen din,men du bør prøve å fokusere på andre ting enn høyden din for den kan du ikke gjøre noe med.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Kanskje deg han snart skal på date med da :gjeiper:

Små utsikter for date her i gården. *sukker*

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 165 og tiltrekkes egentlig bare av høye menn. Han jeg dater nå er 192 høy :)

Men! Jeg vet om et tvillingpar som er på min høyde, og herregud som de har draget!! Jeg har selv blitt sjarmert av dem. De kan velge og vrake. Virker ikke som de bryr seg om høyden sin i det hele tatt, er utadvendte, kule, har mange venner og er skikkelig gladgutter. Dersom det hadde klaffet mer mellom meg og han ene, så hadde definitivt ikke høyden stoppet meg :)

Gjest Bella111
Skrevet

Norske/Svenske kvinner er veldig utseende fikserte av seg. Vet hvordan du har det.

Har ikke akkurat problem med høyden men har mista håret på knollen slik at jeg måtte *ta alt*. Da forsvant damene og kjapt. Er den samme personen nå som før minus noen hårstråm men da var det gjort.

Tror ikke akkurat dette er landet for oss lengre...tror jeg ville forflyttet meg til Asia for din del om du liker dem av asiatisk opprinnelse. For min del blir det nok øst-europa tror jeg.

hahaha jeg liker faktisk veldig godt skalla menn .og vet om flere som gjør det..så så si at alle damene forsvinner da høres litt rart ut for min del.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hahaha jeg liker faktisk veldig godt skalla menn .og vet om flere som gjør det..så så si at alle damene forsvinner da høres litt rart ut for min del.

En del som passer å være "skallet" ..da er det jo forsåvidt greit. Jeg passer det ihvertfall ikke...verken utsendemessig eller iforhold til personligheten. De fleste trykker panikk alarmen når dem ser meg for å si det slik. I grunnen ganske motsatt av slik jeg ønsker å bli oppfattet altså.

Det er ubehagelig å se folk nervøse rundt meg ..jeg må jobbe meg veldig inn iforhold til å få folk til å stole nok på at jeg ikke har tenkt å drepe dem. Damer blir skremt bare en skrur av lyset her oppe...da skal det litt til før dem setter seg ned i nærheten av meg for å si det mildt.

Om du mangler noen centimeter på ideal høyden så blir du raskt en tryggere havn for de fleste sammenlignet med hvordan alternativene kan bli oppfattet for å si det mildt. Resten kan du styre selv med hva personligheten din måtte angå. Jeg hadde lett byttet ut mine 188cm og 100kg med mer average joe 170-75cm +-70kg ++ hår på hodet.

Gjest Janus
Skrevet

Virker ikke som de bryr seg om høyden sin i det hele tatt, er utadvendte, kule, har mange venner og er skikkelig gladgutter. Dersom det hadde klaffet mer mellom meg og han ene, så hadde definitivt ikke høyden stoppet meg :)

Nettop.

Hører du etter, trådstarter?

:)

Skrevet (endret)

Forever doomed in judgment day.

TS.

Om man lar seg selv tape konstant og aldri lar seg selv tenke litt som en vinner i stedet, så er det slik at man faktisk blir det man ber om. En kan skaffe seg dame om man er lav http://image.qpictur...h-wood-4218.jpg

Endret av SkiZy
Gjest Corto Maltese
Skrevet

177 er ikke spesielt lavt.

Kanskje ikke men det er nok av personer som mener at alt under 180 cm er lavt

Gjest "gjest"
Skrevet

TS får seg nok ikke dame pga mangler i personligheten og ikke pga mangler i cm i høyden.

Gjest .-L-.
Skrevet

TS får seg nok ikke dame pga mangler i personligheten og ikke pga mangler i cm i høyden.

Steike gjest, du pleier jo alltid å være en forkjemper for utseende. Wohoo!

AnonymBruker
Skrevet

En del som passer å være "skallet" ..da er det jo forsåvidt greit. Jeg passer det ihvertfall ikke...verken utsendemessig eller iforhold til personligheten. De fleste trykker panikk alarmen når dem ser meg for å si det slik. I grunnen ganske motsatt av slik jeg ønsker å bli oppfattet altså.

Det er ubehagelig å se folk nervøse rundt meg ..jeg må jobbe meg veldig inn iforhold til å få folk til å stole nok på at jeg ikke har tenkt å drepe dem. Damer blir skremt bare en skrur av lyset her oppe...da skal det litt til før dem setter seg ned i nærheten av meg for å si det mildt.

Om du mangler noen centimeter på ideal høyden så blir du raskt en tryggere havn for de fleste sammenlignet med hvordan alternativene kan bli oppfattet for å si det mildt. Resten kan du styre selv med hva personligheten din måtte angå. Jeg hadde lett byttet ut mine 188cm og 100kg med mer average joe 170-75cm +-70kg ++ hår på hodet.

etter hva du skriver skjønner jeg ikke at du kan være så fæl å se på når du er skalla. men jeg har ikke sett bilde så er vanskelig å dømme.. men jeg tror det har noe med innstillingen til å være skalla. jeg ser så mange skalla utrolig kjekke menn hverdag!

• Liker 1
Skrevet

Får jeg en pluss om jeg sier at typen min er 170 og jeg er 177/178..? :lete:

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Får jeg en pluss om jeg sier at typen min er 170 og jeg er 177/178..? :lete:

+1. :romeo:

AnonymBruker
Skrevet

TS!

Det finnes håp.

Skaff deg økonomisk og/eller politisk makt, alternativt bli rockestjerne. Da betyr høyde (eller mangel på sådan) plutselig ingen verdens ting. Jeg ville gått for det første, det er enklere å ta en skikkelig utdanning/jobbe seg opp i et politisk parti enn å slå gjennom som musiker.

Men - obs obs! Du må øve deg på seleksjon, det er slett ikke bare babes fra øverste hylle som tiltrekkes av de forannevnte. Knull mange men øs din kjærlighet (og selvsagt penger) over den utvalgte som du blir ordentlig glad i.

:tommelsmil:

Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

Trenger å få lufta ut litt, så hvorfor ikke gjøre det på et forum hvor ingen egentlig bryr seg om mine meninger og ingen tar seg nær av det jeg sier. Jeg er tross alt bare enda en av disse Internett douchebagene

(...)

Jeg er 164cm høy og jeg er f*en ikke mindre mann av den grunn!

Takk for at jeg fikk lufta meg litt :) ha en awesome helg alle sammen

Synes du er søt jeg! :)

Du er mer mann en de mennene som sitter på kåge og sier at en mann under 1.80 ikke er en mann etter min mening.

:gjeiper:

Stå på!

Ps: er enig med personen over. Bli kjent politiker! Helst innen ap, for da er sjansen stor for at du treffer på meg en vakker dag! :jepp:

Endret av avocadoen
Gjest "gjest"
Skrevet

TS har antageligvis pult ved første date, og derfor ble det ingen kjæreste på ham. :skratte:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Du er mer mann en de mennene som sitter på kåge og sier at en mann under 1.80 ikke er en mann etter min mening.

Nå er det vel neppe menn som sitter på KåGe å sier det...........sånn i all hovedsak ihvertfall :lete:

Gjest avocadoen
Skrevet

Nå er det vel neppe menn som sitter på KåGe å sier det...........sånn i all hovedsak ihvertfall :lete:

Noen. Men kan jo skjønne at noen kvinner utgir seg for å være menn :regn:

Gjest Janus
Skrevet

Får jeg en pluss om jeg sier at typen min er 170 og jeg er 177/178...? :lete:

Du lyver, sant?

:tristbla:

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...