Gå til innhold

Så du er høy?

Anbefalte innlegg

Gjest Freakingawesome
Skrevet

Trenger å få lufta ut litt, så hvorfor ikke gjøre det på et forum hvor ingen egentlig bryr seg om mine meninger og ingen tar seg nær av det jeg sier. Jeg er tross alt bare enda en av disse Internett douchebagene

Vil bare advare om at jeg mest sannsynlig kommer til å skrive et rotete innlegg siden jeg er fullstendig ubrukelig på slike ting, men jeg skal nå prøve :)

On topic:

Høyde, yes it's this crap again.

Hvorfor er det så forbanna ettertrakta blandt dere kvinner anyway? jeg har lenge fundert på dette

og jeg har funnet en del grunner ved hjelp av diverse amerikanske og norske forumer. Høy er Nr.1 på lista over ting en mann må være uten det så kommer du deg ingen vei, vet jo selvsagt at andre ting spiller en stor rolle også, men uten høyden så blir du sendt rett i venne eller ignore sonen.

Her er noen av grunnene jeg har funnet på disse forumene jeg nevnte over

Dere liker å føle dere søte å feminine,

Kvinner mener vist instinktivt at høye menn bærer bedre gener å at sjansene er større for å få friske å sunne barn med dem.

Dere liker å føle dere beskyttet,

Det ser bedre ut?

Dere tenner rett å slett ikke på korte menn

Høye menn tjener tydeligvis bedre enn korte menn, (dette er vel noe for de av dere som er golddiggers)

Dette var noen få av grunnene som jeg har funnet på disse forumene, er flere men ser ikke noen grunn i å skrive disse ned da dere sikkert skjønner poenget nå (Korte menn = ÆSJ!)

Jeg har innsett at jeg neppe noengang kommer til å stifte en familie, bli gift, få kjæreste eller få meg noe noengang igjen og dette er vel bare noe jeg må lære å leve med. Men det dukker jo så sinnssykt mange spørsmål opp i hodet mitt,

F.eks dere som er i et forhold nå, med en høy mann og som i tillegg er veldig høydefikserte, hadde dere unnlatt å bli sammen med denne mannen om han ikke hadde vært så høy? hva om han havner i en ulykke å f.eks mister bena, ville dere da ha slått opp? Spiller andre kvaliteter halvparten så stor rolle som hvor mange cm fyren rekker over havet?!

Jeg blir litt irritert på en av disse grunnene om hvorfor korte menn ikke er attraktive, ok jeg blir veldig irritert, from zero to pissed off in 0.1seconds. Og dette er den som omhandler gener, høye menn har bedre gener enn korte menn? WTF?! Så høyde er det eneste som kan betraktes som gode gener? Familien min er lav, den høyeste mannen i familien er min far og han er såvidt 1.70

Men allikevel har vi ikke et eneste tilfelle av kreft, diabetes, fedme, hjerteproblemer, Alzheimer eller noen annen form for sykdom, bestefaren min døde naturlig 93år gammel og bestemoren min er fortsatt i live 91 år gammel. Eneste sykdommen familien min har blitt berørt av er lupusen jeg hadde, men denne har jeg nå blitt frisk av, det er heller ingen avhengighetsproblemer eller psykiske lidelser i vår familie.

Min far var også professor på et universitet, min mor var psykolog og etter det jeg har hørt fra de jeg snakker/diskuterer med så er det ikke noen mangel på intellekt hos meg heller.

Burde ikke dette tilsi at jeg iallefall bærer ok gener?, jeg vil faktisk ikke ha barn pga dette, jeg er livredd for at jeg vil ende opp med en sønn, en sønn som blir nødt til å gå igjennom det samme bullshittet som jeg har gjort å fremdeles gjør siden han mest sannsynlig vil arve høyden min.

Også har vi dette med det berømte Napoleons komplekset, jeg er 21 år gammel å har allerede fått nok av å høre om det, (Napoleon var btw gjennomsnittlig høy for sin tid) Det eksisterer ikke et Napoleons kompleks, det heter beeing a obnoxious douchebag og dette finnes i alle høyder. fra dverger på 1.30m til tårn på 2.15m. Men jeg antar at man legger mer merke til en kort mann som oppfører seg slik, når høye menn gjør det så er det bare Alpha male oppførsel ellerno slikt tull.

So what om en kort fyr vil ha en stor bil, eller vil pumpe seg svær, noe moro må jo de få lov til å ha fordi de får jo f*en ingenting ellers.

Har mye mer jeg har lyst til å skrive men merker at kreativiteten begynner å svikte å at jeg blir mer å mer sinna jo flere ganger jeg trykker på tastene, så avslutter med dette.

Jeg er 164cm høy og jeg er f*en ikke mindre mann av den grunn!

Takk for at jeg fikk lufta meg litt :) ha en awesome helg alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Småfolk flest får damer de også. Det nytter ikke bare skylde på mangel av høyde over havet.

• Liker 10
Skrevet

Det er bare tull at du ikke får damer. Men du er TJUEEN! Det er mer enn tid nok. Ta deg en tur innom trådene og se hvor mange som faktisk er single!

Det er mange, mange korte, flotte jenter der ute som sikkert vil like en hyggelig og pen lav ung mann. Men ingen vil like noen som ikke liker seg selv.

• Liker 8
Gjest Freakingawesome
Skrevet

Småfolk flest får damer de også. Det nytter ikke bare skylde på mangel av høyde over havet.

Sant nok, Lite penger, stygt utsende, dårlig oppførsel og mangel på sosiale antenner hjelper sikkert heller ikke, men alle disse tilsammen er ikke like negativt som mangel på høyde.

Trust me, im down here, i know!

Skrevet

Sant nok, Lite penger, stygt utsende, dårlig oppførsel og mangel på sosiale antenner hjelper sikkert heller ikke, men alle disse tilsammen er ikke like negativt som mangel på høyde.

Trust me, im down here, i know!

Du får slå deg opp som Petter Stordalen. Jeg er sikker på at han er en mindre tiltrekkende gnom, men dama er relativt fin. ;)

• Liker 3
Skrevet (endret)

men alle disse tilsammen er ikke like negativt som mangel på høyde

Enig, men det finnes fortsatt flusst med desperate damer der ute for deg.

Endret av kråkefjas
Skrevet

Hvorfor konsentrerer du deg ikke på jenter/kvinner som er rundt din egen høyde?

Da øker du egne muligheter. Forutsatt at du har noe å bidra med ellers selvfølgelig.

Det er ihvertfall ikke noe smart å forsøke seg på de som er høyere enn deg.

• Liker 1
Gjest Søgni
Skrevet

Enig, men det finnes fortsatt flusst med desperate damer der ute for deg.

Åh, du altså. Man er ikke desperat eller mindre/mer kresen bare fordi man ikke bryr seg om høyde. Men, i tråder og diskusjoner om høyde så vil nødvendigvis de som bryr seg om høyde bli mest synlige, mens resten av oss bare forsvinner med "høyde er ikke så farlig"-innleggene våre.

Det er en uting at de som har flest fastlåste krav til en partner liksom skal fremstå som mer "eksklusive" og attraktive enn resten.

• Liker 3
Skrevet

Du må ikke la deg brekke bare fordi du er lav. Du viser en ganske bitter instilling til kvinner som ikke er særlig attraktiv. Enig med Steinar40. Konsentrer deg om jenter rundt eller under din egen høyde. Er selv 160 og bryr meg ikke om du er 150 eller 2 meter. Har noen venninner som underskrive på det samme også. Bær høyden din med stolthet du, så skal du nok se at det ikke er et så stort problem allikevel !

• Liker 3
Skrevet

Hadde en kompis på under 1.60 (og nei, det var ikke høyden hans som gjorde han til en kompis) som VASSET i damer! Grunnen til det var hans sjarme, utstråling og helt sinnsyk humør! Nå er fyren gift og har flere barn.

SÅ nei du, ikke skyld på høyden din for at du ikke får deg damer. Damer går ikke bare etter gener, men også etter personlighet.

Lykke til ;)

• Liker 1
Skrevet

Damer går ikke bare etter gener, men også etter personlighet.

Så personlighet er ikke genetisk mener du?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror høyde er sårt fordi man ikke kan gjøre noe med det. Jeg hater å være lav, men det er ingenting jeg kan gjøre for å endre det. Kan ikke akkurat trene meg høy.

Jeg skjønner frustrasjonen din, og vet ikke om det hjelper å si at jeg personlig bryr meg lite om andres høyde.

• Liker 1
Gjest Vodka
Skrevet

Er ikke vanskeligere enn at du prøver deg kun på jenter som er lavere enn deg. Da har du mye større sjanser, vil jeg tro. Jeg tror de fleste kvinner ikke vil ha en mann som er lavere enn dem, men det er nok en del som ikke bryr seg og.

Gjest Freakingawesome
Skrevet (endret)

Det første jeg tenkte på når jeg leste innlegget ditt, TS, var et blogg innlegg jeg leste for en stund tilbake... Så jeg legger det like gjerne ved her :)

Anbefaler deg virkelig til å lese det, det er som skrevet til deg/om deg

http://www.0330.no/2011/04/selvinnsikt-er-noe-dritt.html

Så du påstår at jeg er irritert over situasjonen min pga sjalusi på høye menn og mangel på selvinnsikt?

Endret av Freakingawesome
Gjest Janus
Skrevet

Alle menn som har problemer med det motsatte kjønn finner en måte å rasjonalisere ovenfor seg selv hvorfor de har problemer.

Det eneste du er kort på er tro på deg selv. Hadde du vært høyere, så hadde du sannsynligvis funnet en annen unnskyldning.

Å bruke energi på å være frustrert over noe du ikke kan forandre, kommer du ikke noen vei med. Du kan ikke forandre høyden din og du kan heller ikke forandre preferansene til de kvinnene som liker de høyeste mennene. Kanskje har du dårligere odds med de som er to meter høye, men hva så?

Det er rikelig med nydelige kvinner som er lavere enn deg eller rundt din høyde.

Fokuser på å endre de tingene ved deg selv som du har kontroll over både når det gjelder utseende, personlighet og selvtillit. Du kan ikke forandre høyden din, men du kan forandre hvordan du ser på høyden din.

Du kan bære høyden din med stolthet, slik Violet sier, eller du kan gå rundt med bøyd rygg og synes synd på deg selv fordi du "er så lav".

Which is it?

:)

• Liker 4
Skrevet

Så du påstår at jeg er irritert over situasjonen min pga sjalusi på høye menn og mangel på selvinnsikt?

I bloggen sto det at Stig er irritert på kvinner som puler andre, de er horer.

Her kommer du selv med kvinner er teite som bare liker høye menn, men det er IKKE sannheten.

Så ja. Du legger skylden på andre.

• Liker 5
Gjest Janus
Skrevet

Du kan ikke forandre høyden din og du kan heller ikke forandre preferansene til de kvinnene som liker de høyeste mennene. Kanskje har du dårligere odds med de som er to meter høye, men hva så?

Jeg er ikke enig i det jeg selv skrev her, for sannheten er at kvinner som menn kan fort kaste alle punktene de har på listen sin ut vinduet når de møter den rette fyren.

Kanskje er du den som overbeviser de om at høyde ikke er så viktig som de tror?

:)

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet (endret)

Så du påstår at jeg er irritert over situasjonen min pga sjalusi på høye menn?

Tja... Både det og hatet du har mot jenter som velger høye menn, som igjen gjør at du ikke møter folk med den utstrålingen som vil være ønskelig for deg om du vil finne deg en partner. (som jeg antar i og med at du sier du regner med å ende opp alene) Den tankegangen i og for seg selv er ikke akkurat mye til hjelp heller.

For å ta meg selv som et eksempel da: Jeg er nå sammen en høy mann. Da går vi vel begge under den kategorien du misliker da? Men eksen min var faktisk lavere enn meg,så selv om du ser meg sammen med en høy mann nå, betyr ikke det at han MÅ være høy for at jeg skal være sammen med han.

edit: "vi begge" var altså meg og partneren min.

Endret av Lolita-
AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at du ikke har dame, har nok mer med det mellom ørene, enn høyden din.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...