SemperFi Skrevet 19. mai 2012 #81 Skrevet 19. mai 2012 Å dere er så søte når dere forsøker å finne ut av enkle ting som ikke betyr noe. 2
Gjest Armule Skrevet 19. mai 2012 #82 Skrevet 19. mai 2012 Å dere er så søte når dere forsøker å finne ut av enkle ting som ikke betyr noe. Ypperlig eksempel! 1
Sulosi Skrevet 19. mai 2012 #83 Skrevet 19. mai 2012 Tråden er ryddet. Vær vennlig å ikke navngi enkeltbrukere i negativ sammenheng. Mvh Sulosi.
Gjest .-L-. Skrevet 20. mai 2012 #84 Skrevet 20. mai 2012 Noe av det verste jeg vet er når folk spør om alder, eller går til personangrep. Gidder ettervært ikke å bruke tid på dem som gjør det.
Gjest Liss`pia Skrevet 20. mai 2012 #85 Skrevet 20. mai 2012 (endret) Noe av det verste jeg vet er når folk spør om alder, eller går til personangrep. Gidder ettervært ikke å bruke tid på dem som gjør det. Enig! Jeg har ellers lite til overs med de som i etterkant hevder at man er hysterisk og overfølsom hvis man reagerer Hilsen hissigproppen Endret 20. mai 2012 av Liss`pia
Gjest badeand1 Skrevet 20. mai 2012 #86 Skrevet 20. mai 2012 Å dere er så søte når dere forsøker å finne ut av enkle ting som ikke betyr noe. Er du tilbake? =D 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2012 #87 Skrevet 20. mai 2012 En annen artig hersketeknikk er å beskylde andre for å bruke hersketeknikker. 2
SemperFi Skrevet 20. mai 2012 #88 Skrevet 20. mai 2012 Er du tilbake? =D Nei, dette er bare en optisk illusjon. Ja, er vell på en måte tilbake, men må konse meg om fysikk eksamen den 25. mai, og etter det har jeg en eksamen til, men den konter jeg for at jeg var 1p unna A (jeg glemte å lese et viktig kapittel)
Gjest badeand1 Skrevet 20. mai 2012 #89 Skrevet 20. mai 2012 Nei, dette er bare en optisk illusjon. Ja, er vell på en måte tilbake, men må konse meg om fysikk eksamen den 25. mai, og etter det har jeg en eksamen til, men den konter jeg for at jeg var 1p unna A (jeg glemte å lese et viktig kapittel) Yay! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #90 Skrevet 21. mai 2012 Moderering er en ny hersketeknikk som kom med internettforum. En moderator her har fjernet innlegg med syn på tvers av hennes eget, med "avsporing" som argument. Det var for det første ingen avsporing, men direkte i tråd med problemstilingen i åpningsinnlegget. De andre "avsporede" innleggene, som ikke inneholdt annet enn "avsporet tema" men som uttrykte hennes egen mening, de ble stående. Brutal og effektiv hersketeknikk. 1
Gjest Bandit Skrevet 21. mai 2012 #91 Skrevet 21. mai 2012 Hvorfor er det forbudt å navngi de som bruker hersketeknikk, men ok å navngi fjasere, avsporere og klikkere?
Gjest Katten. Skrevet 21. mai 2012 #92 Skrevet 21. mai 2012 Synes folk er nærmest litt paranoide. Får litt følelsen av at folk slenger om seg med offerrollementalitet og roper ut hersketeknikk her og der. Litt som med psykopat-diagnosen på samlivsforumet. 1
OhSerendipity Skrevet 21. mai 2012 #93 Skrevet 21. mai 2012 Det var ikke akkurat lite som ble ansett som hersketeknikker her Jeg tror det er veldig lett å være rask til å dømme innlegg fra brukere man ikke liker, og dermed misoppfatte ting som blir sagt. Derfor prøver jeg å holde meningene mine om de forskjellige brukerne nøytrale selv om "jeg husker den ene gangen da den ene brukeren sa den ene tingen og derfor liker jeg h*n ikke" Dette er jo et skriftlig forum, så det er nok lett å overanalysere og å ta ting litt for bokstavelig. Jeg gjør det garantert selv. Jeg er enig i at det er mye hersketeknikk her på KG (det er vel litt av sjarmen), men jeg har for eksempel aldri brukt "" på en nedlatende måte, i hvert fall ikke bevisst, og det ville vært synd om det skulle bli oppfattet slik bare fordi noen velger å bruke den sarkastisk. Jeg bruker den bare for å "myke opp" noe jeg sier så motparten skal skjønne at jeg har en vennlig tone. Eventuelt av hvilken som helst annen grunn man har til å bruke den mest vanlige og harmløse smileyen som eksisterer. Disclaimer: Ingen forsøk på hersketeknikk ble gjort under skrivingen av dette innlegget (kanskje det skal bli min nye signatur?) 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2012 #94 Skrevet 22. mai 2012 Hva betyr egentlig det? Ser at flere nevner ting som "fin hersketeknikk, gi deg med hersketeknikkene dine" o.l. Hva er det egentlig? :gjeiper: Det vil du lære mye om etterhvert her inne. Når du logger deg på norges største kloakkrør. Mange har innsikt, forstår hva Ts spør om, selv om det er klønete forklart. Så har du de som skal svare på noe helt annet enn det du spør om. Eks. Desperat etter å gå ledig, søkt masse jobber.................da kommer det: Ikke vær kresen, du får jobb om du vil. Ta deg vaskejobb.Dritlei av å fø slike late udugelige snyltere som deg. Enten velger ts å stå ut, svare for seg....eller trekke seg og la tråden vokse med masse hets fra andre brukere. Det snedige er at da er de ab, kan ikke tenke meg at de ville skrevet det under navn, eller sagt det i møte med et menneske. Nett er en plass du kan gulpe opp all dritten du sliter med....spy det utover andre. ' Så legger jeg merke til at det er lett å hive seg på trenden. Legg merke til første svaret i en tråd. Er det angret, så er det stor sannsynlighet for at det fortsetter videre. Tydelig har mange problemer her inne. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå