Gå til innhold

20.05.2005


magnhild

Anbefalte innlegg

jeg har ikke mailadr. din slik at jeg får sendt bilder..ellers må jeg si at jeg er så utrolig treeeg pga min lille syke venn..blir ikke så mye tid her inne da. Nå er han frisk og jeg syk.. :-?

- men skal da få mailet noen bilder..har ikke nærbilder på digital, bare papir. Kan jo sende til deg da..

Kos og klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk at det under 1 måned til kirkeklokkene kimer :bryllup:, heldiggrisen :wink:

Hvordan føles det? har du sommerfugler i magen?

:hoppe::kose:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Teller dager for harde livet jeg nå - begynner å bli litt mer stressa nå kjenner jeg...

I går kveld kom jeg på at jeg jo ikke har ordna morgengave til min kjære - og hvis jeg skal ha noe med gravering så begynner det faktisk å bli litt sent nå...Tenk på det, a! :sjokkert:

Er du i rute, Magnhild? Og hva er det du i tilfelle ikke er i rute med, føler du?

God helg!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at det under 1 måned til kirkeklokkene kimer :bryllup:, heldiggrisen :wink:

Hvordan føles det? har du sommerfugler i magen?

:hoppe::kose:

God helg!

Jeg har mange sommerfugler i magen jeg.

Kjempemange!!

Men jeg gleder meg bare helt villt. Og nå som utdrikkingslaget er over, så slapper jeghelt av!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller dager for harde livet jeg nå - begynner å bli litt mer stressa nå kjenner jeg...

I går kveld kom jeg på at jeg jo ikke har ordna morgengave til min kjære - og hvis jeg skal ha noe med gravering så begynner det faktisk å bli litt sent nå...Tenk på det, a! :sjokkert:

Er du i rute, Magnhild? Og hva er det du i tilfelle ikke er i rute med, føler du?

God helg!

K

Jeg har i alle fall morgengaven klar. Skal bare få hentet den i løpet av uken tenker jeg.

Det jeg VIRKELIG stresser med er at vi ikke ha noen til å hjelpe oss med å dekke bordene på lørdagen. Slik det ser ut nå så må mannen og jeg stille opp i lokalet kl 1200 for å dekke bordene før gjestene kommer kl 15.00. Det er litt kjedelig siden det er bryllupsnatten som blir kortet ned... Men jeg har fortsatt et håp om at noen snille sjeler kan gjøre det for oss.

Ellers så begynner jeg å bli klar med det meste tror jeg.

Vi holder på med bordkort hele tiden føler jeg. Skal ha både til fredag og lørdag. Og bordplassering har vi ikke litt i havn en gang. *sukk* Men det går bra til slutt uansett.

Hvordan går det med dere da Kverula??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da er utdrikkningslaget over. Og det ble som jeg hadde håpet.

Ble hentet 0815 lørdag morgen av min forlover. Heldigvis var jeg sånn noenlunde våken, hvis ikke hadde jeg nok slitt med å komme meg ut av sengen ja. Fikk en halv time på meg til å komme meg ut av sengen og ut av døren. Det gikk så fint så.

Så kjørte forloveren min og jeg til byen. Vi skulle på Vågen fetevare og spise frokost. Men der var vi for tidlig, så vi endte på Godt Brød. Deilig. Satt lenge og pratet og spiste og koste oss med å se på mennesker. Hun trakk det nok enda litt lengre ut bare for å plage tenker jeg. Så tok vi tusletur i byen og så på menneskene. Jeg begynte nok å lure litt på hva som skulle skje ja. For det var jo ingen kjente i det hele tatt noe sted.

Men kl 1130 så traff vi resten av gjengen ved musikkpavliongen. Moro!! 9 jenter stod og ventet på meg. Så gikk vi til bilene og kjørte ut av byn. Det var jeg bare kjempefornøyd med. Så lenge vi ikke var i byn, så gikk jeg med på alt!! Vi kjørte retning Os og jeg hadde ingen følelese i det hele tatt om hva vi skulle. Men vi endte da på den lille flyplassen til Os Aero Klubb, og jeg skulle opp i seilfly!! Det var bare så utrolig stilig!! Jeg digger småfly, men har ALDRI vært oppi noe lignende!! Så det var helt topp!! Hele dagen var reddet. vi tok en del looper, frittfall og annet morsomt! Det var supert! På bakken sto alle og syntes jeg var sååå tøff som gjorde det, men det er de som gikk glipp av noe!!

Etter dette dro vi også bowlet alle sammen. Det er superlenge siden jeg har bowlet og det var utrolig morsomt. I alle fall når alle er like dårlige!! Deretter fikk vi i oss noe mat før vi dro på hytten til forloveren min og koste oss resten av dagen.

Det var en super dag med akkurat det jeg ville. Ikke noe press, ikke noe utdrikking og ikke noe tull. Bare masse kos!! Og en aldri så liten flytur!!! :sjarmor: Jeg er superfornøyd!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Seilfly - din heldiggris!!!

Det kunne jeg også veldig gjerne ha tenkt meg :Nikke:

Høres ut som et supert utdrikningslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått smykke av pappa. Det var bare helt nydelig, men litt dyrere enn jeg noengang hadde forestilt meg. Men det var bare helt perfekt til anhenget jeg fikk av han for et par år siden. Så nå har jeg noe gammelt (antikk elfeben) og noe nytt (smykket osvosv) noe lånt (underskjørt og muligens tiara) men mangler noe blått. Jeg får sy en liten blå sløyfe på strømpebåndet tenker jeg. Godt å kjenne at ting faller på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nytt smykke. Det er sikker mer enn fortjent. Ingen kan skjemme bort døtre slik som pappaer kan :kul: Syns du ikke kunne komme igår, men vi sees sikkert snart likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint utdrikningslag du hadde!

Går og håper at jeg får noe tilsvarende selv - uten flytur, da. :wink:

Er av typen som blir sjøsyk av å sette meg på en huske, reisesyk ved å sitte feil vei på bussen to holdeplasser og svimmel av å snu meg fort - ikke typen for småfly, med andre ord!

:hoho:

Og alltid hyggelig med smågaver fra far - selv de som ikke er så små. :wink:

Sikker på at du blir nydelig med det nye smykket ditt - jeg ender nok opp med å droppe halssmykke og holde meg til et par øredobber, finner ingenting som matcher pynten på kjolen.

Vi får fortsette og telle dagene - håper du finner noen til å dekke bordene for dere!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg også håper vi finner noen til å dekke bordene.

Har en som har meldt seg nå. Så det hjelper jo...

Ellers så er det jo bare 3 uker igjen...

Skjønner ikke helt hvor tiden har fløyet.

Det er jo ikke så lenge siden det var to år...

*sukk*

Men nå er det sanrt over det jeg har planlagt i 2,5 år.

Men det blir bra, og jeg gleder meg kjempemasse!!!

Koselig at dere stikker innom!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Ja, det er helt utrolig hvordan tiden har fløyet, Magnhild - syns ikke det er lenge siden jeg begynte å planlegge jeg... :klø:

Hørtes ut som et kjempefint utdrikkingslag, akkurat etter min smak, bortsett fra den flyturen da! Godt jeg slapp unna den selv! :wink:

Du, hvordan skal dere feire dagen? Jeg vet jo at det er på en fredag - men dere skal ha noe på lørdag også, forstår jeg!?

Håper det ordner seg med borddekkingen da!

Jah, hva gjenstår nå framover da? - Egentlig bare småplukk, fortsatt morgengave til min kjære, men nå vet jeg ihvertfall hva jeg skal kjøpe. :wink: Øredobber må jeg kjøpe, samt et ekstra par strømper og parfyme. Lebestift kjøpte jeg i dag.

Og så div. forberedelser hos mamma og pappa, der vi skal ha selskapet. Pappa holder bl.a på å sette opp ny veranda nå, så det blir nok litt maling på meg før den 20.! :wink:

Begynner å glede meg veldig nå - om 3 uker er vi gift...det er stort!!! :hjerte:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:o Ok, man vet at det nærmer seg når første gaven er levert på døren... :o

Jeg ble helt overrasket. Var sikker på at det var til pappa som blir 60 på onsdag, men det var til oss. Jaja, vi får la den ligge og ta den med oss om tre uker... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...bare vent til datoen står stemplet på melkekartongene du :ler: Klarer dere å vente sååå lenge med å åpne den. Jeg syns det var vannvittig kjipt å vente, for om jeg ikke ventet kunne VI åpne de, om vi ventet så var det ikke vi som fikk åpne uansett...... :roll: Men, vi ventet...tom jeg klarte å holde meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: så gøy med pakker :klappe::hoppe:

Har du klart å holde deg, eller har du tatt en liten smugtitt?? :tunge1::ler:

:kose:

Jeg har bare tittet på kortet.

Lurte fælt på hvem den var fra.

Morsomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...