Gå til innhold

20.05.2005


magnhild

Anbefalte innlegg

Jepp, da er vi igang. I dag bestilte jeg kirke til bryllupet vårt!!!

Gleder meg!!!

:hoppe:

Kommer tilbake til mer senere!!!

KLem Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal gifte oss 20.05.2005.

Lenge til enda, men det er godt å være i gang.

Har ikke planer om å gjøre så veldig mye fremvoer siden jeg har det aller meste planlagt for lenge siden... :ler: Vi har nemlig vært forlovet med fastsatt dato siden 26. aug 2002. Og det er lenge siden det nå...

Men jeg vil nok være her inne ofte tenker jeg...

Så vi ses nok alle sammen!!

Klem Magnhild

PS! Takk for hilsen Ingeborg og Arwen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det er SÅÅÅÅ koselig å gifte seg! :D Både selve dagen, planleggingen og etterpå. Syns vi fikk en enda større trygghet inn i forholdet etter vi giftet oss og jeg syns fortsatt det er veldig stas å kalle H for min mann :ler: Han kaller meg også sin kone av og til og jeg blir så STOLT!

Lykke til med forberedelsene!

Klem fra Meta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, kjekt at det er flere som er tidlig ute....

I fjor på denne tiden var jeg akkurat der du er nå, og dæven så fort tida flyr!!

Vi startet planleggingen i januar i fjor og gifter oss 29. mai nå i år, så du og jeg bruker omtrent like lang tid.....

Det er koselig å planlegge, og enda koseligere når man riktig kan nyyyyte forlovelsestiden uten stress og mas!

Velkommen som dagbokskriver, og lykke til :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med ny dagbok Maggy! Jeg håper ikke dette betyr at den andre boken nedlegges...

Å gifte seg er kjempegøy. Den følelsen jeg hadde i kroppen da jeg våknet ved siden av mannen i bryllupssuiten dagen etter, var helt utrolig. Det var absolutt like fantastisk som jeg hadde håpet det skulle bli, både det å være gift samt selve bryllupet.

Og nå er det halvannet år siden... *sukk*

Jeg håper du får en kjempefin forberedelsestid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner alle sammen! :blomst:

Uff, der var jeg jo på forsiden av KG jo. Det hadde jeg ikke regnet med.

Jaja sånn er det vel når man sender bilde av seg selv... :rodme:

Har funet kjolen også. *drømme* Jeg vet at det er for tidlig så derfor skal jeg ikke kjøpe den, men har vel lov å drømme vel...??

nei, nå er det sengetid. Sitter alt for mye på pcen om dagen...

Natta folkens!!

:blunke:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

:o Nå er det lenge siden jeg har vært her inne.

Har jo også en annen dagbok, og der oppdaterer jeg jo også litt ang bryllup. Får vel bli flinkere her inne også etter hvert som det nærmer seg.

Snakket med damen som driver lokalet hvor festene skal være og fikk booket det. Syntes ikke vi fikk noe dårlig pris heller. 6040 for 2 kvelder og vask hver dag. Det blir deilig å slippe unna vasken mellom festen på fredag og middagen på lørdag! OGså får vi rydde til og pynte litt på torsdagen. Joda, dette blir bra. Også har jeg snakket med Lekkerbisken ang koldtbord til lørdag og nattmat til fredag. Det var mye godt de kom med ja!!

Her er koldtbordet de tilbød oss etter ønsker fra oss...

Koldtbord spesialsydd:

Røkt elgfilet med syltet soppsalat,

helstekt okse indrefilet med potetsalat,

honningglasert svinekam med svisker,

kalkunbryst med Waldorfsalat,

røkelaks med eggerøre,

blåskjell,

krabbe,

reker med skall, sitron, majones,

eggesalat,

avkokt hel ørret med agurksalat og rømme,

marinerte krepsehaler med urtedressing,

tomat- og mozzarellasalat,

frisk salat,

fransk dressing,

brødbord med smør.

På fredagen så kommer vi nok til å servere nattamat i form av betasuppe og brød til. Så får vi se om det kommer en stor og fin bryllupskake denne dagen også. Siden jeg jobber i et bakeri, så får jeg det ganske så billig faktisk. fikk en ca pris på 500,- for en kake til 100 pers. Da går det an da... ;) Og så tar vi en liten kake på lørdagen også, sammen med kakebord/dessertbord!! Mannen prøvde seg på at når man har koldtord, så trenger man ikke dessertbord... :hoho: Ja for det klarer å få gjennomslag for!! Jeg som elsker nesten alle typer dessert!!! Jeg skal ha det ja!!

Men ellers har jeg ikke kommet så langt i planleggingen. Har vært og prøvd litt kjoler men klarer ikke finne ut hvilken jeg vil ha... Så det får vel komme etter til og stunder det også. Vet ikke hva mer jeg skal finne på å planlegge nå fremover. Forlover, toastmaster og videofyr er allerede skaffet og alle har sagt ja. :-) Så det neste er vel å finne ut hvordan vi skal lage innbydelser. Bordkort vet vi også... Så vi er klar med en del...

Jaja, jeg kommer tilbake senere!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg fikk den type pris på bryllupskake, jeg... vår koster nesten 4000! :o Men så får vi god kake i fem etasjer, da.

Det koldtbordet så helt snadder ut. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Takk for besøk i bryllupsdagboka mi!

Trur du har kom litt lengre enn meg i planlegginga, men så har du visst at du skulle gifta deg akkurat då litt lengre enn meg også då ;)

Kunne du tenkt deg å sendt meg ei PM om kva lokale de har bestilt for festane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsen, Magnhild :P

Ja, svigermor er noe for seg selv, men bare for å ha sagt det;- hun er som regel veldig snill

Håper det blir fint vær både i Bergen og Stavanger om 18 dager :P Sommerbursdager/bryllup skal liksom ha fint vær. akkurat som februar bursdager/bryllup skal ha snø. (Et av mine mange argumenter for å flytte østover, lite snø her i midten av februar..)

Vesla har hatt strålende vær på sin i dag, og har spist så mye is og jordbær at ho antagelig er lei i 2 dager fremover :ler: Nesten 2 korger jordbær satte ho til livs helt alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da er brudekjolen bestilt! :o

Ventes i posten om 14-16 uker!!

Heldigvis har jeg god tid også!!

For det er leeeenge å vente i 14-16 uker!! :Nikke:

Ellers holder jeg på med å lage invitasjoner. Eller forlsag til invitasjoner. Det ikke så lett uten de rette hjelpemidlene, men når har jeg fått fikset litt på noen bilder og slike ting. Så får vi se hva det blir utav det!!!

Jeg begynner å glede meg nå ja!!!

Det er bare: 9 mnd, 1 uke og 4 dager igjen!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og tusen takk for hilsen i dagboka mi! :-) Det er veldig hyggelig med slike hilsninger!!

Dere har jo deres dag 8 dager før oss, dere! Mai er en fin og vakker måned!

Så artig det må være å ha bestilt kjole!!! Og ikke minst spenningen og ventingen til den kommer på plass! Grattis! :wink:

Håper vi hørs! Det gjør vi helst sikkert, vi må jo holde litt sammen vi mai-bruder!! Thi hi! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er catering bestilt.

Betasuppe på fredag og koldtbord på lørdag.

Jeg blir sulten ved tanken! :sjarmor:

Også har jeg fått leveringsdato på kjolen. 18. desember!! Det er utrolig lenge til!!! Erik er jo blitt 1 år og greier innen den tid!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen i den nye dagboka mi :P

Ja, det er greit å komme tilbake til hverdagen. Det gjør overgangen fra denne ferien og til jobb på mandag litt lettere :roll:

Allikevel, ville aldri vært foruten bryllupet, det var kjempe GØY, romantisk, fatastisk, supert, magisk og utrolig koselig på en gang

:hjerter:

å gled deg, nyt tiden før, på dagen og alle hvetebrødsdagene etter. Da har du noe å tære på når delitt mer grå kommer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting vi har gjort:

Forlovere til meg og mannen

Toastmaster elle kjømeister som hun kaller det...

Ringbærere

Antrekk til mannen

Brudekjolen er bestilt

Lokalet er bestil

Kirken er bestilt

Catering er bestilt

Forside til invitasjon er laget

Forside til kirkeprogram er laget

Det er jo en del da :Nikke:

Spennende dette her!!!

Takk for hilsen Vimsevips.

Har fulgt med i dagboken din lenge siden dere giftet dere på bursdagen min. Syntes det var litt moro!

Forresten har jeg fått dato på kjolen. Den skal komme 18. desember. Regner med forsinkelser pga julen og slikt noe, men den er i alle fall på vei!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på jeg :wink: Wow, du har jo kommet langt du da, henger pittelitt etter, når jeg ser hva du har gjort klart :ler: men det kommer seg............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...