Gå til innhold

20.05.2005


magnhild

Anbefalte innlegg

Strømpebånd er kjøpt!

Fikk det av Bigsis!!

Moro!! Men jeg skjønner liksom ikke helt vitsen jeg da, men det er sikkert fint. Også skal det vel bare være slik???

Men det var ikke noe blått på det, så jeg må finne en måte å få noe blått på... *gruble* :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Så klart at det er her du skriver. :Nikke:

Er jo vandt med den andre dagboken jeg som ikke går i giftetanker... :wink:

Ikke lenge igjen.

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt vitsen med det strømpebåndet jeg heller, men det hører liksom til.

I USA har det en "nytte"... I det bryllupet jeg var i, ble det i alle fall brukt. På slutten av festen, før brudeparet gikk, måtte brudgommen fjerne det fra brudens ben - med tennene... :roll: Og så kastet han det bakover, mot sine ugifte kamerater som sto samlet. SWlik som bruden gjør med brudebuketten, liksom. Ganske morsomt!

Har aldri sett noe slikt gjort i Norge. Her er det mer en hemmelighet under skjørtet til bruden.

Men det hører liksom med, og det var jo fint, da?? :P

BS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tid nå...jeg hadde brudebukett i dyp rød og med champagneroser, kan maile biler om du da ikke har bestilt...

Må huske på å følge med her fremover, dette er jo så koselig bok!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt vitsen med det strømpebåndet jeg heller, men det hører liksom til.

I USA har det en "nytte"... I det bryllupet jeg var i, ble det i alle fall brukt. På slutten av festen, før brudeparet gikk, måtte brudgommen fjerne det fra brudens ben - med tennene... :roll: Og så kastet han det bakover, mot sine ugifte kamerater som sto samlet. SWlik som bruden gjør med brudebuketten, liksom. Ganske morsomt!

Har aldri sett noe slikt gjort i Norge. Her er det mer en hemmelighet under skjørtet til bruden.

Men det hører liksom med, og det var jo fint, da?? :P

BS

Hehe, jeg håper ikke noen forlanger at vi skal finne på slike ting da!

Og jodet var jo veldig fint!

Og nå har jg sendt mail til trøndervenninne om å lage øredobber med noe blått gjemt inni... Så det blir spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så klart at det er her du skriver. :Nikke:

Er jo vandt med den andre dagboken jeg som ikke går i giftetanker... :wink:

Ikke lenge igjen.

Klem fra Mayamor :klem:

Nei nå er det ikke lenge igjen!

Og det er her du finner meg!!

;) Håper vi ses snart!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tid nå...jeg hadde brudebukett i dyp rød og med champagneroser, kan maile biler om du da ikke har bestilt...

Må huske på å følge med her fremover, dette er jo så koselig bok!! :)

Jeg har bestilt sånn litt, så jeg er veldig klar for bilder Kipavennen! Håper du har det bra!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi kjøpt masse. Har fått tak i:

*servietter til fredag og lørdag, men mangler kakeservietter...

*kubbelys til bordene

*vaser til gerbera

*ting til å ha små gerbera i som bordkort

*kuttebrett og papp til å lage bordkort

*duker

*bestilt bryllupskaken

Så nå er det ikke så mye som gjenstår.

Spennende dette her. Begynner nok å bli litt stresset nå. Det er så mye som skjer, og jeg har ikke tid til å g gjøre noe av det... Men jeg gjør et forsøk, og jeg vet at det ikke er mange som bryr seg om ikke ALT er sånn som mine drømmer er i bryllupet... Det blir sikkert bra uansett!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt vitsen med det strømpebåndet jeg heller, men det hører liksom til.

I USA har det en "nytte"... I det bryllupet jeg var i, ble det i alle fall brukt. På slutten av festen, før brudeparet gikk, måtte brudgommen fjerne det fra brudens ben - med tennene... :roll: Og så kastet han det bakover, mot sine ugifte kamerater som sto samlet. SWlik som bruden gjør med brudebuketten, liksom. Ganske morsomt!

Har aldri sett noe slikt gjort i Norge. Her er det mer en hemmelighet under skjørtet til bruden.

Men det hører liksom med, og det var jo fint, da?? :P

BS

Dette gjorde min fetter og hans kone i sinn bryllup her i Bergen. (Helt sikkert noe de hadde sett på tv først...hehe). I samme bryllupet var jeg hellig overbevist (og veldig overtalende) om at det normale var å mate hverandre av bryllupskaka med hendene. Så det gjorde de...litt gris men veldig artig. Har sett i bryllup senere at det ikke var så vanlig men.... :ler:

Men vi skal nok få noen til å kreve litt av hvert i bryllupet ditt Magnhild :sjarmor:

Så gøy å få litt stæsj til bryllupet i hus....det nærmer seg virkelig nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi skal nok få noen til å kreve litt av hvert i bryllupet ditt Magnhild :sjarmor:

Så gøy å få litt stæsj til bryllupet i hus....det nærmer seg virkelig nå :P

:o Er ikke lenger sikker på om jeg liker at vi inviterte dere... :o

Men uansett så blir det sikkert kjempemoro!! Mate med hendene hørtes moro ut da!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Er ikke lenger sikker på om jeg liker at vi inviterte dere...  :o  

:eeeh: Du har ikke sett min onde side enda vettu vennen

Jeg gleder meg veldig jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå :hoppe: :hoppe:

Siste måneden kommer til å forsvinne på et blunk og snart er det bryllup :) Gleder meg til å se deg i nydelige kjolen igjen :Nikke:

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Tusen takk for kryssing inne hos meg. :klem:

Tok to nye tester i morges.

Begge negative.

I dag er det under 1 mnd igjen. :hoppe:

Har fryktelig lyst å se dere bli viet...:hjerte:

Kanskje vi kg jenter skal ha et lite treff etter vielsen...?

Det hadde vært koselig. :Nikke:

*løper opp og tar fatt på dagen*

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Ja, tenk - nå er det faktisk under en måned igjen, Magnhild! Helt utrolig hvor fort tiden har gått syns jeg...

Ser fram til de neste ukene, kommer nok til å gå og kjenne på kriblingene i magen og se for meg den store dagen. Gøy med de siste forberedelsene blir det også - vi har ikke bestemt meny enda vi da, så det blir det store nå framover.

Og siden vi skal ha selskapet hos foreldrene mine, blir det en del husarbeid framover også.

Lykke til med siste innspurt! :)

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg gifter meg neste år 20 mai, akuuratt ett år før meg du :P Hvordan synest du planleggingen har gått ? Er det noen lure tips du kan komme med? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare såååå fin i den kjolen.:hjerter: Småen min sto jo å bare måpte..hehe. Men de må sy litt i den kanten da...fort. Så du slipper å tenke på det noe mer.

Stoor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bare såååå fin i den kjolen.:hjerter: Småen min sto jo å bare måpte..hehe.  Men de må sy litt i den kanten da...fort. Så du slipper å tenke på det noe mer.  

Stoor klem

Og mannen turte nesten ikke se på meg...

Hehe, hadde vært moro med en kommentar fra en mann da... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...