Gå til innhold

20.05.2005


magnhild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, her kommer den!!

Er du fornøyd nå Bizzy?? :roll:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

torsdag 19. mai 2005

Dette var en dag hvor det siste skulle skje. Og du og du så fort slike dager går... Jeg var til tannlegen. Ikke noe spesielt, men jeg ble innkalt og hadde glemt å få den utsatt. Jaja, jeg fikk pusset tenner da og det er jo alltid godt det.

Ellers så dro vi til lokalet, fikk kjørt opp masse kasser med øl og andre drikkevarer. Det var mye. Mamma og jeg og litt fler fikset til bordene og alt ble gjort kjempefint. Det som ble litt stress var at vi måtte ha mye mer papirduker enn vi hadde regnet med, så det måtte jeg ut og handle. Jeg var på binders 5 min etter at det stengte. Så da var det å tråle butikker for å se om jeg fant noe. Utrolig kjipt. Hvite papirduker er ikke lett å oppdrive to dager etter 17. mai... Men vi ble ferdig og det ble kjempefint!!

fredag 20.05.2005

Jeg sov den siste natten hos mamma og pappa. Jeg sov også utrolig godt. Det var bare deilig og koselig å være der. Erik var også der, så jeg kjørte hanb i barnehagen tidlig slik at jeg hadde en lang og god formiddag. Og det beste var at min kusine, naprapaten kom på besøk for å masere og knekke meg litt. Hun tok mamma litt også, så vi var begge fresj og fin i nakke og hode på dagen.

Kl 12 fant jeg ut at jeg ville ha en ny jakke... Det så ikke akkurat ut til å bli så varmt som vi hadde håpet, så en tynn linkjole til lørdagen var litt tynt. Så da dro pappa og jeg på kjøpesenteret. Det var faktisk utrolig morsomt. Jeg gikk inn til damen og sa; Du? jeg skal gifte meg om 5 timer, har du en jakke jeg kan bruke?? :ler: Utrolig morsomt å se reaksjonen der ja. Men jeg fant jakke, og strømper, så det gikk kjempebra!! Litt lunsj før frisøren hvor jeg skulle være kl 14 var også viktig.

Det var utrolig deilig å være hos frisøren. Hun maserte, kuret, sminket, stæsjet og hadde all verdens tid. Jeg har jo kort hår, så det tok ikke så utrolig lang tid før jeg var ferdig og klar. Men da var det jo enda 1 time til pappa skulle komme. Vi bare slappet av og koste oss. Forloveren min ble også kledd opp og sminket, så vi følte oss helt topp begge to!!

Kl 1645 kom pappa med bilen vår. Skikkelig søt var den. Vi brukte mammas Think. Liten rød sak. Veldig bra. Han var så fin pappan min. Jeg er så glad for at han var frisk nok og ikke minst her i det hele tatt. Det var kjempemoro!! Vi var ikke sist oppe til kirken, så vi kjørte til bensinstasjonen hvor vi ventet i 5 laaaaaaaaaaaange minutter. Det var lenge... Da vi kom til kirken var jeg bare kjempespent. Jeg var aldri nervøs i det hele tatt. Jeg bare gledet meg noe helt utrolig masse. Jeg kom inn i kirken og fikk den nydeligste brudebuketten i hendene (takk for henting og alt Bizzy) og var klar som et egg. Men det va rjo ikke kirken. De hadde ikke satt igang bjellene, og de skulle ringe 5 min før jeg fikk komme inn. Men det gikk nå det også. Erik og prinsessen gikk inn sammen med en venninne av oss. De hadde med seg ringene som de leverte til hver sin forlover. De var etter sigende veldig søte!!

Og så var det vår tur!! Jeg husker ikke noe av inntogsmarsjen i det hele tatt. Det jeg husker er alle de glade, rørte og vennlige ansiktene til alle vennene våre. Det var så morsomt å se alle som var kommet for å se oss. Jeg ville hilse på alle og smile til alle, og jeg klarte ikke en gang å se på mannen som stod og ventet på meg... Men han var utrolig fin der han sto i bunaden sin!! *sukk* Han gråt masse han. Og måtte klemme pappa og jeg bare smiiiiilte og smilte!! Det var helt topp!!! Vielsen var super! Helt etter min smak! Vi ble viet, ringene kom på og etter det kom det jeg nesten hadde gledet meg mest til. tre venninner av meg sang "The Rose" til piano av en annen venn. Utrolig vakkert!! Jeg kommer ALLTID til å huske akkurat det. De var så fine og flinke og ja... akkurat som jeg hadde håpet! Og på vei ut sto 20-30 venner og sang oss ut! Syntes det var så utrolig koselig og flott. Jeg ville ikke ut, men var redd jeg ville laget kork om jeg ble stående inne!! Det var uansett helt topp! Vi var for sein allerede inn i kirken og ble ikke mindre sein av å hilse og klemme og prate med alle som var der. Så vi kom til fotografen ganske så seint. Men moro var det uansett. Vi fikk tatt noen bilder ute, og det var håpet mitt! De ble kjempefine!!!

Tilbake på huset var alle der når vi kom. God fruktpunsj var blitt servert og vi var klar for middag. Det var jo veldig enkelt denne dagen, så vi serverte betasuppe og brød. Jeg synes i alle fall at den var utrolig deilig!! Mange fine hilsner og ikke minst en tale fra min mann... Vi skulle ikke ha taler denne dagen, men han hadde bestemt at han ville si noen ord i alle fall. Han begynte kjempefint og sa utrolig mange gode ting til meg. Jeg var kjempefornøyd der jeg satt. MEN; så sier han på slutten av talen; Magnhild, du er et liv for meg... :o Og der reiste det seg opp fem korvenner og mannen sang solo til meg, koret femstemt, The Real Group sin "Et liv för mej". Og DET var koselig det! Ble nok litt rørt da ja. I alle fall av å se alle som måtte tørke tårer rundt meg... Det var helt topp!!

REsten av kvelden var kjempebra! Det ble dans, kake, sanger, enda litt mer synging!! Det var så mange gjester at jeg ikke fikk snakket med alle. Det var det eneste triste denne dagen. Skulle så gjerne hatt mange fler timer ja. Men kl 2 så dro mannen min meg ut. Da skulle vi dra på hotellet. Og det var supert det!!! Der stod det vin og frukt og ventet på oss. Tappet i boblekaret og koste oss der en god stund før vi sovnet utmattet i sengen. En flott dag!!

Lørdag 21.05.2005

Frokosten kom på rommet kl 11, men da hadde vi vært våken lenge allerede. Ligget og pratet, sett på dårlige repirser på tv og bare slappet av og kost oss sammen. Delt morgengaver også selvsagt... :-) Frokosten kom og var bare så koselig. Mannen ble rørt til tårer der han satt. Han bare kjente at dette var det beste på lenge!! Koselig.

Kl 14 dro vi til festlokalet igjen. Der var det allerede folk i sving for å gjøre klar til neste fest. Det så utrolig fint ut og koldtbordet var helt utrolig stort og fint!! Masse deilig mat!! Det var mange, mange fine taler. Enda fler gaver og enda mer kaker. Det var en rolig og avslappet stemning. Festen ble kjempebra og pågikk ut i det små små nattetimer.

alt i alt så er dette den beste helgen i vårt liv og en perfekt start på vårt nye som familie!!

Tusen takk til alle som hjalp til og som stilte opp i kirken for å hilse på!

Klem fra Magnhild, ikke fullt så nygift, men i alle fall godt gift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott rapport :hjerte:

Dere var kjempeflotte begge to :nikker:

Og mannen var jo så flink til å synge! Tøft og stilig at han gjorde det :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Veldig fornøyd altså ;)

Trodde jeg hadde sagt i fra om det også, men det hadde jeg visst glemt... ikke bare litt glemsk og surrete for tiden... hvor skal dette ende :o

Høres ut som dere hadde en fantastisk helg, og jeg blir rørt av å lese om hvor fint dere hadde det!!!

Bare hyggelig å kunne hjelpe forresten :Nikke:

Flaks at vi ikke hadde den gamle bilen lenger for da hadde ikke kaken fått plass :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

WOW!!

I dag er det 1 år siden...

:grine2: :grine2: :grine2:

Det er utorlig å tenke på.

Så utrolig mye som har skjedd siden 20. mai i fjor, men likevel så sitter jeg og husker hele helgen som om den var i går.

:hjerter_rundt::hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...