Gjest Principessa Skrevet 21. februar 2005 #61 Del Skrevet 21. februar 2005 ...er du sur på meg? unnskyld for 'nystarting' av 2005 tråd...venner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #62 Del Skrevet 21. februar 2005 ...er du sur på meg? unnskyld for 'nystarting' av 2005 tråd...venner? NEINEINEI!! Jeg er ikke sur på deg!!! Men jeg legger ikke ned siden min altså Vi er venner vi vettu!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 21. februar 2005 #63 Del Skrevet 21. februar 2005 fint! høres bra ut! jeg er fornøyd! Nei, du må ikke legge ned tråden din...fra nå av føler vi bare på med den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #64 Del Skrevet 27. februar 2005 Hei du! Ville bare informere om at det er 82 dager igjen til bryllupene våre! Tenk som tiden flyr! Ikke at jeg klager, altså... Ser at dere har sendt ut invitasjonene deres - venter veldig på å sende ut våre jeg også, men jeg tenkte å vente ei uke eller to til jeg da, vi skal jo bare invitere den nærmeste familien, og tar sjansen på at de fleste allerede har satt av datoen! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. februar 2005 #65 Del Skrevet 28. februar 2005 Nei, det er ikkje lenge att no.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #66 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg er nesten litt redd for at tiden skal gå i fra meg nå! Føler at jeg ikke gjør noenting ang bryllup, også går tiden utrolig fort!! Men jeg TROR vi har delvis kontroll! Tror jeg... Men er langt fra sikker!! Jeg har nok ikke skjønt at det kun er noen uker igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 30. mars 2005 #67 Del Skrevet 30. mars 2005 :o :o Jeg må øve :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. mars 2005 #68 Del Skrevet 30. mars 2005 Har du alt "på stell"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. mars 2005 #69 Del Skrevet 30. mars 2005 Vil bare informere: Og hvis det er noen trøst, så syns jeg også dagene og ukene flyr utrolig fort nå - såvidt jeg henger med...Men jeg gleder meg da! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #70 Del Skrevet 31. mars 2005 :o :o Jeg må øve :o :o Hehe det gjør du bare som du vil med altså! Ikke noe press!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #71 Del Skrevet 31. mars 2005 Om jeg har alt på stell? Det tror jeg, men jeg er ikke sikker! Jeg kan forsøke å gjøre en oppsummering her. Kirke: Ja Kirkeprogam: Ja, det tar mamma seg av Sanghefte: Mamma tar seg av dette også Lokale: Ja Prest: Ja Forlovere: Ja Kjole: Ja, pluss alt til kjolen Frisør: ja Mannens antrekk: Ja Blomster: Bestilt i butikk, men vi har ikke avtalt hvordan den skal se ut enda. Jeg har en tanke. Invitasjoner: Sendt ut om mange svar er kommet inn. Vi blir mange! Moro! Bordplassering: Vi har tenkt og tegnet en god del, men vanskelig å vite før vi får alle svar inn. Bordpynt: Ja, det er klart Brudebil: Mammas EL bil skal brukes. Tror det blir kjempestilig. Fotograf: Vi skal til Sima fotografene etter vielsen på fredagen Toastmaster: Ja, vi har en venninne som skal ta seg av det. Film/fotografering under festen: Mannen til toastmasteren skal ta seg av det. Det vi må kjøpe: Servietter Papirduker Kubbelys Tynne vaser små glass-skåler Er det noen jeg har glemt så gi meg gjerne noe tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #72 Del Skrevet 31. mars 2005 Her kan dere forresten se bryllupshjemmesiden vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 1. april 2005 Forfatter #73 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg klarer ikke bestemme meg for hvordan buketten min skal se ut. Jeg har noen alternativer, men det er så feil å se bilder i andre farger enn det jeg vil ha... Men se her og her. Den første liker jeg som den er, men vil nok få enda mindre rosa i den. Den siste vil jeg ha i champagneroser og røde liljer. Tror det vil bli fint! *sukk* det er vanskelig å velge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendelin Skrevet 5. april 2005 #74 Del Skrevet 5. april 2005 Hei noen nydelige buketter du har der Er nervene under kontroll ? Har vært å snoka litt på hjemmesiden din også jeg. Sånn vil jeg også ha..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 5. april 2005 #75 Del Skrevet 5. april 2005 Hei! Jeg syns bukett nr 2 var den fineste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. april 2005 Forfatter #76 Del Skrevet 5. april 2005 Hei! Jeg syns bukett nr 2 var den fineste! Det var bra... Den liker jeg også best!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 5. april 2005 #77 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg også liker bukett nr 2 best...vel og merke uten rosa roser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. april 2005 Forfatter #78 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg også liker bukett nr 2 best...vel og merke uten rosa roser Men det er jo hele poenget også da... Skal ha chapagneroser og rød lilje tenkte jeg! Tror det blir fint jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 11. april 2005 #79 Del Skrevet 11. april 2005 I knooow!! Men jeg måtte presisere det så ingen trodde jeg liker rosa roser Takk for en koselig kveld på lørdag og får et koselig besøk igår. Takket være deg torde jeg å prøve intervall-trening og jeg elsket det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 13. april 2005 Forfatter #80 Del Skrevet 13. april 2005 I dag skjer det ting! Jippi!! Var på Netty og kjøpte undertøy i morges. Moro, men dyrt selvsagt. Det morsomste var at da vi kom i kassen så så vi at det var en liten bokstav skrevet med "diamanter" på ene siden på trusen. Og det var forbokstaven til mannen... :D Det var jo litt morsomt da! Så den måtte jeg ha!! Og BH og strømper ble også kjøpt. Deilig å være ferdig med det!! Etterpå gikk jeg til salongen og prøvde kjolen med undertøy og underskjørt til. De hadde sydd litt lite opp, så det må de gjøre igjen. Så jeg må visst prøve kjolen igjen neste uke. Kjempetrist... Damen i butikken kommenterte at jeg hadde tatt av, og det er jo moro da!! For jeg har nok tatt av, men jeg trodde ikke noen la merke til det... Men det gjorde hun altså. Moro!! Og etterpå gikk jeg på Nordbys og kjøpte kaketopp fra Sia, stempel til bordkortene og stempelpute som gir vannmerke. Spennende å se hvordan de blir!! Så nå skal jeg sette meg ned med det en stund. Skulle nok ha gjort litt skolearbeid, men det er kjedelig, så det utsetter jeg... :-? Men nå er det moro moro!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå