magnhild Skrevet 24. august 2004 Forfatter #21 Del Skrevet 24. august 2004 Halve brudekjolen er betalt! 1683,- kroner!! Jepp, UTROLIG billig!! Og jeg er veldig fornøyd!! Og nå har mamma sagt hun skal kjøpe slør til meg og underskjørt får jeg låne av bigsis, så da blir mitt antrekk også ganske billig. Moro moro!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 30. august 2004 Forfatter #22 Del Skrevet 30. august 2004 Vi holder på å vurdere bryllupsreise. Hadde egentlig ikke tenk å legge noe i det, men nå skal vi ta opp lån på et hus vi har arver, det blir ikke mye, kanskje 400000,- som da vil være alt vi har av lån. Hva om vi tok opp litt mer og hadde en kjempefin og uforglemmelig reise sammen som ektepar. Det er ikke lett å bestemme seg. Føler at det er litt uansvarlig å ta lån for å reise på ferie, men så legger vi ikke masse penger i bryllupet... Åh jeg aner ikke hva vi skal gjøre... Men drømme kan jeg vel gjøre likevel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 30. august 2004 #23 Del Skrevet 30. august 2004 Alltid lov å drømme, vet du...synes dere skal ta reisen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 15. september 2004 #24 Del Skrevet 15. september 2004 Så otroligt fint bröllopsdatum ni har valt. 20.05 2005. Det gillar jag, lek med siffror. Sån härlig tur du verkar ha med både billig bröllopstårta och klänning. Det är ju synd att betala mer än man måste. Hoppas ni tar er en minnesvärd bröllopsresa - oavsett vart ni åker lär den bli minnesvärd; man är bara nygift en gång. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. september 2004 Forfatter #25 Del Skrevet 20. september 2004 :o Drømte om bryllupet i dag. Det var grusomt ja... Det kom ingen i kirken. Kun noen få venner og mamma og pappa. Resten kom kke pga at det regnet så masse. Jaja tenkte jeg, det går vel greit det så lenge de kommer på festen... Når vi gikk ut av kirken og sto og ventet på alle sammen skulle komme ut, så kom det ingen. De gikk ut en annen vei for de ville ikke gratulere oss. :o Også når vi gikk ut fikk vi telefon fra de to som skal ta bilder av oss. De hadde reist på kjærlighetsferie til Paris. De var visst blitt sammen dagen før. Så da satt vi der da... Ingen gjester og ingen fotograf. Så ringte vi til en fotograf i byen og han kunne komme og ta noen bilder av oss. Han måtte bare lufte hunden først. Men det værste var, pluttselig ble jeg oppmerksom på hva vi hadde på oss. Jeg hadde på meg min gamle bergensbunad og mannen hadde sin bunad på seg, men hadde ikke funnet skoene, så han hadde på seg joggesko til bunaden. Den eneste som hadde flott kjole på seg var min forlover. Ikke hadde jeg fikset håret heller. Skikkelig merkelig tenkte jeg... Hvor er kjolen min da? Jaja, jeg får ta den på meg i morgen... :veldigsur: Så dro vi på festlokalet. Nei, der var det ingen mennesker. Ikke noe mat og ikke noe i det hele tatt. En helt vanlig lørdag... Jaja, det går sikkert bedre enn dette, men jeg ble litt oppgitt når jeg vånket ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2004 #26 Del Skrevet 20. september 2004 Hei! Måtte bare titte innom dagboka di - ser at dere har samme byllupsdato som vi vurderer. Har egentlig 2 aktuelle datoer, og 20.mai 2005 er en av dem. Jeg tenkte at dere sikkert skulle vies borgerlig siden det er på en fredag, men dere skal altså ha kirkebryllup? På min kant av landet foregår kirkebryllup bare på lørdager, men det er jo kjempefint at dere har mulighet til å vies på fredag - I kirke! Datoen er en utrolig fin og litt spesiell dato, og mest sannsynlig kommer vi altså til å gifte oss på samme dag! Har du en link til kjolen din eller? Hadde vært morsomt å se! Holder på å styre med kjole nå jeg også - har en brukt en på hånda, som jeg skal prøve om ikke så lenge - blir spennende! Lykke til med videre forberedelser! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. september 2004 Forfatter #27 Del Skrevet 20. september 2004 Her finner du bilde av kjolen min Kverula. Det er nr 2, Courtney. Gleder meg som en unge til jeg får den i posten ja! Ellers så regner jeg egentlig med at det er mange som tror vi skal gifte oss borgerlig, men det er altså i kirke. Her i kirken var det ikke noe problem med tanke på bryllup på en hverdag faktisk. Ikke id et hele tatt. Kanskje vi må betale litt mer til prest og slike ting, jeg aner ikke. Men hun jeg pratet med i kirken sa i alle fall ikke noe på at vi ville ha det på en fredag. Synes de er utrolig greit jeg. DA har vi hele helgen på å kose oss, og så må vi ikke rydde før på søndag. Og ikke minst blir det to dager med to fester!! Joda jeg gleder meg masse masse!!! Og nå er det faktisk 8 mnd igjen!!! Begynner å nærme seg etter hvert nå. Husker når det var kjeeeeempe lenge igjen jeg!!! Nå begynner det å bli skikkelig nært nå... Moromoro!!! Kverula: velg samme dato da så kan vi planlegge sammen!!! JAAA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2004 #28 Del Skrevet 21. september 2004 Hei igjen! Jo mer jeg ser på datoen 20.05.2005, jo mer sikker er jeg på at det blir denne - har forhørt meg med forloveden og han sier ikke så mye verken fra eller til. Måtte også spørre forloveren min, siden hun studerer og muligens kan ha eksamen da, men det har hun ikke - så nå er det egentlig ingenting i veien for å bestemme datoen! Titta på kjolen din - og den var rett og slett lekker! Du hadde samla mange flott kjoler på siden din, ser jeg, og det var sikkert ikke lett å skulle velge èn, tenker jeg! Tiden går fort mot mai og bryllup nå - og det er bare deilig! Syns det har vært så langt fram i tid til nå, men nå kan man jo sette i gang å forberede for fullt! :D Fin hjemmeside dere har, forresten! Ha en fin dag! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2004 #29 Del Skrevet 21. september 2004 Hei igjen! Her kommer en link til en side med mange fine, tradisjonelle og noen litt anderledes invitasjoner! Bryllupsbutikken Håper du kan finne noen som faller i smak der - det gjorde jeg! Har bl.a bestilt en prøve av disse. Helt enkle, men stilige syns jeg. K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftenstjerne Skrevet 2. oktober 2004 #30 Del Skrevet 2. oktober 2004 Nydelig kjole du har valgt deg. Skal prøve å huske på å gå inn her og følge med på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter #31 Del Skrevet 2. oktober 2004 Så koselig at du stakk innom da Aftenstjerne! Håper du stikker innom sån innimallom da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 9. november 2004 Forfatter #32 Del Skrevet 9. november 2004 Brudekjolen kommer neste uke!! Den befinner seg nå i Philadelphia!! Jeg er så spent så spent!!! :o ' Ellers skjer det lite om dagen. Tenker masse, men jobber mer med huset ja! Det tar sin tid å flytte inn og pusse opp et nytt hus ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 10. november 2004 Forfatter #33 Del Skrevet 10. november 2004 Nå er kjolen i Paris!! :o Kjempespennende!! så nå gleder jeg meg så utrolig masse til å hente den en gang neste uke eller uken etter!! Jeg bryr meg ikke, for det er lenge til mai!! Men ejg vil PRØVE!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xina Skrevet 12. november 2004 #34 Del Skrevet 12. november 2004 Skjønner gått at du gleder deg til og få kjolen. Er jo kjempespennede og endelig få prøvd den da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 12. november 2004 Forfatter #35 Del Skrevet 12. november 2004 Kjolen er kommet til Oslo. Fikk plutselig litt panikk... Jeg har jo flyttet siden sist. Så den sendes kanskje til gamlehuset? Eller oppdateres den tilnyeadressen?? Åh dette ble litt skummelt... Ellers så hadde jeg tenkt å brukedagen til å bestille invitasjoner fra Decorium, men nå husker jeg ikke hvilke vi bestemte oss for... Jeg skal bli så glad når hodet mitt for litt mindre å tenke på slik at jeg husker litt mer... Det er utrolig kjedelig å ikke huske noenting i det hele tatt!! Og snart snart skal vi virkelig begynne planleggingen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xina Skrevet 17. november 2004 #36 Del Skrevet 17. november 2004 Er spent på om du fikk kjolen din igår jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 17. november 2004 Forfatter #37 Del Skrevet 17. november 2004 JA!! Den kom til slutt!! Og den var bare helt nydelig. Mye finere enn jeg husket den. Må bare få prøvd den en dag!!! Er så glad så glad!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xina Skrevet 18. november 2004 #38 Del Skrevet 18. november 2004 Så bra :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 18. november 2004 Forfatter #39 Del Skrevet 18. november 2004 Og i dag har jeg kjøpt meg brudeslør. Laaaangt nydelig. ivory, med silkekant. hyelt tynn kant. Det blir så bra! Også drømmer jeg litt om en heeelt tynn tiara. skal snakke med BigSis, hun hadde en kjempefin en når hun giftet seg. Kanskje den passer meg også? Jeg gleder meg bare mer og mer. I dag har vi satt oss ned med invitasjonslistene også. Lørdag er grei og ferdig for lengst. Men fredag er værre. Nå har vi skrevet ned mange og har kommet til 102 pers. vi har plass til 120, så det går bra. Tviler på at alle kommer og så kan vi jo trekkef ra for de små da. Så da er vi i alle fall nede i 90 uten barna. men jeg gleder emg til å sende ut invitasjoner for å se hvor mange vi får plass til fra korene. Hadde vært moro å invitere enda fler venner, men de får komme etter hvert! Skal i alle fall få laget en liste til de som skal trykke og lage invitasjoene våre snart. Må jo få de sendt ut om ikke så alt for lenge. Tiden går jo så fort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xina Skrevet 19. november 2004 #40 Del Skrevet 19. november 2004 Sløret høres kjempefint ut Når skal du sende ut invitasjonene? Er litt i tvil om når jeg skal sende de ut selv jeg.:klø: Vi har så smått snakket om og sende de ut i februar eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå