Gå til innhold

Menn: er det ekkelt å slikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er deilig å slikke fitte. Det eneste som ikke er bra, er om man ligger i en krøkkete stilling. Hvis dama f.eks ligger på ryggen, så vil man før eller siden bli stiv i nakken og/eller kjeven. Hvis jeg har en fetisj, så er det pussy worship.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke TS.

Det jeg ikke synes er så appetittelig er at en mus ofte blir våt under sex. Det våte er jo safter/slim fra slimhinnene. Det er jo ganske ekkelt å tenke på? Eller?

Når man suger pikk, så kan det komme lystdråper, men det er mye mindre, og man kan slutte å suge før mannen kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke TS.

Det jeg ikke synes er så appetittelig er at en mus ofte blir våt under sex. Det våte er jo safter/slim fra slimhinnene. Det er jo ganske ekkelt å tenke på? Eller?

Når man suger pikk, så kan det komme lystdråper, men det er mye mindre, og man kan slutte å suge før mannen kommer.

Men det smaker jo oftest fortreffelig, så jeg syns ikke det er noe negativt med en våt mus. Iallfall hvis den er korthåret eller glatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er deilig å slikke fitte. Det eneste som ikke er bra, er om man ligger i en krøkkete stilling. Hvis dama f.eks ligger på ryggen, så vil man før eller siden bli stiv i nakken og/eller kjeven. Hvis jeg har en fetisj, så er det pussy worship.

Hmm, har ikke tenkt på dette.. Hvordan skal stillingen være da for at begge skal få det behagelig over litt tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har ikke tenkt på dette.. Hvordan skal stillingen være da for at begge skal få det behagelig over litt tid?

Min favoritt: Kvinne på kne over ansiktet mitt. Og en god pute under nakken :) Da kan man suge, slikke, bruke fingrene på og i henne, kna rumpeballer, kose med lår og legger, tafse på pupper, eller runke seg selv, og man er god for en lang seanse. Og hun kan selvsagt lene seg litt tilbake og tafse litt selv.. :)

Endret av Mann 42
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har ikke tenkt på dette.. Hvordan skal stillingen være da for at begge skal få det behagelig over litt tid?

Legg en liten pute under rumpa så er delikatessen servert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min favoritt: Kvinne på kne over ansiktet mitt. Og en god pute under nakken :) Da kan man suge, slikke, bruke fingrene på og i henne, kna rumpeballer, kose med lår og legger, tafse på pupper, eller runke seg selv, og man er god for en lang seanse. Og hun kan selvsagt lene seg litt tilbake og tafse litt selv.. :)

Fin stilling for begge, men da tenker vi kanskje aller mest på oss selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg datet en fyr som syntes det var ekkelt. Det var litt sær situasjon, for han prøvde alltid å insistere på å gjøre det likevel, han har vel fått inntrykk av at han må, men jeg hadde aldri klart å slappe av. Han likte heller ikke å motta. Synd å si, men det satte en stor demper på hele forholdet for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt: Kvinne på kne over ansiktet mitt. Og en god pute under nakken :) Da kan man suge, slikke, bruke fingrene på og i henne, kna rumpeballer, kose med lår og legger, tafse på pupper, eller runke seg selv, og man er god for en lang seanse. Og hun kan selvsagt lene seg litt tilbake og tafse litt selv.. :)

Mmmm, begge veier over ansiktet er egentlig bra :biggrin: Ene veien kan hun holde seg i sengegavlen eller veggen, andre veien kan hun lene seg over meg. Men ja, den som ligger under får ofte mest ut av det egentlig, for det er vanskelig å holde seg oppe særlig lenge. Veldig behagelig under da :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir subjektivt og derfor helt etter enhver "smak". Det er jo mange måter å ha nytelse ved sex, oralt er en av dem. Jeg har to gleder ved å slikke ei dame : hennes nytelse og at hun liker/vil det, og min egen opphisselse. Jeg synes det kvinnelige kjønnsorganet er praktfullt. Ja, det kommer også i mange varianter - men, det å gi henne nytelse på denne måten er også en glede ved sex synes jeg. Har ikke noe imot å gi oral sex uten å få tilbake. Som sagt er dette svært individuelt, men utrolig givende for begge parter om den seksuelle kjemien er der. Man må faktisk slippe en del hemninger og kanskje fordommer for å gjøre det. Ingenting er bedre enn et nydusjet og velduftende kvinnelig kjønnsorgan som venter på litt smektende behandling ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Er ikke TS.

Det jeg ikke synes er så appetittelig er at en mus ofte blir våt under sex. Det våte er jo safter/slim fra slimhinnene. Det er jo ganske ekkelt å tenke på? Eller?

Når man suger pikk, så kan det komme lystdråper, men det er mye mindre, og man kan slutte å suge før mannen kommer.

Nå er vi vel endel kvinner som ikke engstes av å gi oralsex etter å ha blitt penetrert, og jeg kan virkelig ikke si at dette hverken smaker eller oppleves ubehagelig/ekkelt.

Våtere enn det får man det vel ikke - og jeg skjønner ikke helt hva som er så fryktelig, og hvorfor det er så annerledes enn forsats(som forøvrig heller ikke er ekkelt eller ubehagelig).

Om man ikke liker det er det bare å la være, men min anbefaling er å gjøre et forsøk på å kvitte seg med sperrene da man tross alt går glipp av mye gøyalt fordi man mentalt synes det er "æsj", av helt ulogiske grunner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Nei, det er veldig deilig å slikke. Det er utrolig godt å se hvor fantastisk partner har det under min lekne tunge. Jeg blir kjempetent av det. Og smaken er heller ikke ille. Lukter det litt, er det bare å foreslå en liten dusj sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det virker så ekkelt å slikke en jente nedentil. Er det det? Jeg liker ikke å bli slikket, for jeg synes det er ekkelt for mannen. Derimot synes jeg ikke det er ekkelt å suge en mann, det er bare stas :Hehe:

Det er ekkelt å slikke damer som ikke liker å bli slikket. Og dame rsom ikke vet å vaske fitta si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Napoleon Bonaparte i et av sine brev til sin kone, Josephine:

"I will return soon from war. Do not wash so that I may enjoy all of your natural aromas."

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det virker så ekkelt å slikke en jente nedentil. Er det det? Jeg liker ikke å bli slikket, for jeg synes det er ekkelt for mannen. Derimot synes jeg ikke det er ekkelt å suge en mann, det er bare stas :Hehe:

Det er dritdigg å slikke ei jente nedentil! Nammenam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fitteslikking er fantastisk, og en svært viktig del av et godt sexliv.

Fittesaft smaker utrolig godt. Å slikke fitte er bedre jo våtere den er.

Uansett hvilke andre kvaliteter hun måtte ha, ville jeg ikke satset på en kvinne som ikke liker å bli slikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har aldri slikket en kvinne i sitt liv og vil heller ikke motta oralsex.

Han synes det er motbydelig.

Jeg elsker å suge, og liker slikking også om jeg er nydusjet og føler at sexpartner ( tidligere) digger det virkelig.

Men det er ikke noe sånnt på oss med han her. :sjenert:

Wow, hadde ikke takla å være med ei jente som ikke ville suge meg :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Synes ikke det er spesielt stas, men jeg hadde gjort det om det var viktig for damen.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...