Gå til innhold

Menn: er det ekkelt å slikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det virker så ekkelt å slikke en jente nedentil. Er det det? Jeg liker ikke å bli slikket, for jeg synes det er ekkelt for mannen. Derimot synes jeg ikke det er ekkelt å suge en mann, det er bare stas :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke i det hele tatt. Noe av det beste jeg vet! Hvis du syntes det virker ekkelt så kan du jo alltids ta en dusj først, kanskje det ikke føles så ille da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har aldri slikket en kvinne i sitt liv og vil heller ikke motta oralsex.

Han synes det er motbydelig.

Jeg elsker å suge, og liker slikking også om jeg er nydusjet og føler at sexpartner ( tidligere) digger det virkelig.

Men det er ikke noe sånnt på oss med han her. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er du nok hetero ja. ;)

Jeg syns det er bare fint å slikke :nigo: men syns det virker bare ekkelt å suge. Og jeg er lesbisk, så da er det ikke så rart.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uAnonymBruker

jeg tror ikke jeg ville klart å slikke, det kan liksom ikke sammenliknes med å suge kuk heller. Det å suge er liksom som å putte en klam agurk i munnen, mens det å slikke er som å stikke tunga ned i en usløyet fisk... tror jeg?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke jeg ville klart å slikke, det kan liksom ikke sammenliknes med å suge kuk heller. Det å suge er liksom som å putte en klam agurk i munnen, mens det å slikke er som å stikke tunga ned i en usløyet fisk... tror jeg?

Nei :)

Trist at du ser på eget kjønnsorgan på den måten, menmen.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Nei :)

Trist at du ser på eget kjønnsorgan på den måten, menmen.

Musa mi er fin den, men jeg ville ikke stukket tunga mi i den nei, og ihvertfall ikke inn i andre muser!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er gøy å se kvinnen vri seg av velvære.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Så hyggelig å høre at menn liker det da :)

Jeg synes bare at det virker så ekkelt. Underlivet til en dame er så lukket, klamt, vått og slafsete. Hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes det er gøy å se kvinnen vri seg av velvære.

Men selve slikkingen er ikke noe særlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men selve slikkingen er ikke noe særlig?

jovisst! klart, det kan selvfølgelig bli ubehagelig, men jeg regner med at mangel av de samme forhånds-tiltakene gjør det ekkelt for kvinnen å gomle penis også.

er det ikke vasket, så leker ikke jeg motorbåt.

er alt slikt i orden, så er det gøy, godt og tenner meg som bare det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Så hyggelig å høre at menn liker det da :)

Jeg synes bare at det virker så ekkelt. Underlivet til en dame er så lukket, klamt, vått og slafsete. Hehe.

:skratte: Høres ut som mennene på Gaysir dette her. :fnise: Nei, hadde det vært ekkelt hadde jeg ikke hatt lyst til å gjøre det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å gi, så å slikke den som er så heldig er bare deilig. Også reaksjoner å kroppspråk at det er helt sykt deilig gir meg jo bare lyst til og fortsette, å da kommer ho jo tilake! Jeg liker å gi og få, men om jeg ikke får tilbake, blir jeg ikke furt :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...