Gå til innhold

The Bachelorette- Emily... noen som skal følge med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Arie, Doug og Sean!!! Kjekke gutter altså.. Gleder meg til å se episode 4!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror Doug ryker snart. Hun liker han, men jeg tror ikke de har kjemi.

Er veldig spent på neste episode! Hvem tror dere kalte Ricki for "bagasje"?? Vi får jo se klipp av at Emily kaster ut en fyr.

Jeg tipper at hun velger Arie eller Shaun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Doug men det er et eller annet med han. Samme med Ryan. LIKER Arie!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er Kalon som blir kastet ut neste gang... håper Ryan blir kastet ut snart også.

Doug er en av mine favoritter, men tror ikke han passer med Emily.

Jeg begynner å like Jeff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker også Jeff! Men hva er det med de blå strømpene??? Ikke lekkert :fnise:

Ryan og Kalon kommer til å ryke det er jeg sikker på. Ryan er jo stereotypen på badguy, det lyser lang vei. Ble ikke bedre etter episode 4 for å si det sånn.. han har jo allerede planer om å bli den nye Bachelor jo...Likte Arie så godt etter daten de var på, men i episode 4 synes jeg han var litt ekkel! Måten han strøk henne på låret.. og med DET glupske blikket... grøss. Han virker plutselig litt intens, og da får jeg angst :fnise:

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeff var jo bare superskjønn på daten de var på. Han virker utrolig snill og som en veldig behagelig mann.

Mine favoritter er fortsatt Arie og Shaun. :rodmer: :rodmer:

Men liker også Doug. Også har jeg begynt å like Ryan litt bedre enn jeg gjorde. Han er ikke perfekt, og snakker fra levra, men muligens er han bedre enn alle de som virker "perfekt". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Emily virker krevende. Tror ikke hun er den letteste personen å være sammen.

Jeff seiler opp som favoritt. Jeg liker Arie også, men tror det er noe med han som ikke stemmer, mulig jeg tar feil, men det gjenstår jo å se.

Shawn virker litt kjedelig og jeg setter spørsmålstegn til gutter som er så kresne at ingen er bra nok.

Anonym poster: cb2cf1de4fa1ef11c1c19c7e2fe81c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, et sekund trodde jeg at hun skulle sende hjem Arie!! Veldig mye drama i denne episoden men blir vel mer etter hvert og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Puh, et sekund trodde jeg at hun skulle sende hjem Arie!! Veldig mye drama i denne episoden men blir vel mer etter hvert og.

Jeg skjønte at hun kom til å velge Arie sist, fordi hun ville at han skulle skjelve litt i buksene og forstå at han må jobbe for å få henne. Tror hun ble mest skuffet over han iht hele Kayleen-situasjonen.

Hun er krevende den dama der, tror jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Tror dere Emily har gjort noe med tennene sine? Her er et gammelt bilde sammenlignet med et nytt: emily+maynard+teeth+wet+paint.jpg

emily+maynard+teeth+4.jpg

Jeg tror det er falsetter.

Alejandro som ble sendt hjem er forresten en ganske vellykket fyr, selv om det aldri kom frem på TV. Han har til og med vært på TED, som dere kan se her:

Anonym poster: 1dd8c36feae2b07f180baf5c701be982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA Emily har fikset på tennene sine, men så er jo det nokså vanlig i USA da.. "Alle" har perlerad der :) Det er jo slik de ser at vi er europeere, pga stygge tenner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

isohunt.com

Anonym poster: 7aef0171b366f77412f3e3e85d4bceb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...