Gå til innhold

The Bachelorette- Emily... noen som skal følge med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mine favoritter så langt er også nate og arie. Er det flere enn jeg som syns han skaterfyren så litt "traktorlesbe" ut? :-D

Jeg syns Emily var penere i The Bachelor. Jeg har hele tiden tenkt at hun sikkert har en litt bitchy side av seg også og at hun er littegrann overlegen. Når vi så klipp for resten av sesongen så ser vi jo at hun kan være ganske så bestemt.

Jeg likte Ashley bedre, hun var så mye mer sprudlende og hadde mer karisma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her skal det lastes ned, ja! Noen som vet når de sender neste sesong av Bachelor pad??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Jeg syns Emily var penere i The Bachelor. Jeg har hele tiden tenkt at hun sikkert har en litt bitchy side av seg også og at hun er littegrann overlegen. Når vi så klipp for resten av sesongen så ser vi jo at hun kan være ganske så bestemt.

Jeg har smugtittet på nett, men dataen min er ikke så fan av og spille. Jeg syns også hun var penere i The Bachelor, men det tror jeg er naturlig. Der er hun mer uskyldig, og skal ha Brad. Nå så jobber hun jo for og få seg en kjæreste. Må være litt bestemt om du skal treffe mannen i ditt liv! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misteltein

Her skal det lastes ned, ja! Noen som vet når de sender neste sesong av Bachelor pad??

Kommer det en tredje sesong???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare helt utrolig at hun i det hele tatt får lov til å delta hvis hun nok en gang drar datteren sin inn i serien og lar henne hilse på disse fantastiske kjærestene til mor.

Man burde faktisk bli frarådet å delta på slike show når man ser den rekkevidden programmet har i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste ikke at Emily skulle være bachelorette! Nå ble jeg veldig glad! Har lastet ned første episode nå, og kommer til å følge med. Emily er en av de mest sympatiske jentene som har vært med noen gang. Jeg har faktisk lurt litt på hvordan det har gått med henne i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun så freshere ut i the bachelor fordi håret hennes var lysere :) nå er det skitten-blondt... hun kler ikke det like godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Chris, Arie og Ryan....

Synes Doug er superteit. Han snakker jo bare om foreldrerollen og at han og Emily har det til felles, det er så spesielt osv. Booooooring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun så freshere ut i the bachelor fordi håret hennes var lysere :) nå er det skitten-blondt... hun kler ikke det like godt!

Skitten-blondt??

Jeg har aldri likt platinablondt som ser kunstig ut uansett; en litt mer naturlig nyanse er alltid penere.

Jeg likte første episode; ser lovende ut. Arie og Ryan er favoritter her og tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skitten-blondt??

Jeg har aldri likt platinablondt som ser kunstig ut uansett; en litt mer naturlig nyanse er alltid penere.

Jeg likte første episode; ser lovende ut. Arie og Ryan er favoritter her og tror jeg...

ja fargen på håret hennes nå er mer sånn "oppvaskvann" liksom :) hun kledde skikkelig godt å være lys blond .. søt jente uansett da:)

noen som har sett episode 2 eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har en lysblond farge som er mer naturlig; istedet for den blekede looken som er helt ut; så synes du er helt på vidda når du kaller det opvaskvann-farge! Men de som liker looken klorbleket synes vel kanskje dette ser mørkt ut, hva vet jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett episode to. Jeg syns hun virker veldig jordnær og hyggelig, men hun virker litt kjedelig. Og blir litt lei av alle gutta som hele tiden "she is so beautyful" osv osv!

Jeg heiet på Aron jeg da, syns han var veldig kjekk, så synd at han røk ut:(

Jeg syns han Ryan virker altfor høy på pæra og selvsikker, det samme syns jeg han fyren som kom med helikopter virker utrolig blærete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan jeg få sett/ lastet ned Bachelorette? Har så lyst å se!! Jeg likte Emily veldig godt da hun deltok i Ungkaren. Link?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endelig fått sett episode 2 :)

Jeg liker Charlie, Chris og Jef veldig godt så langt. De virker som greie og jordnære gutter. Jeg kan ikke fordra Stevie og Kalon, håper begge ryker i neste episode :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Da har jeg sett episode tre. Smelter jo helt av disse greiene! :)

Emily er totalt nydelig. Hun virker som den perfekte kombinasjonen av skjønnhet og intelligens.

Favoritter så langt er Arie og Shaun. :rodmer: Jeg er forelsket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Doug er min favoritt!

Håper ryan går ut snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chris og Arie er favorittene her!

Ryan ryker nok fort ja, han virket veldig sjalu og ser vel på "the bachelorette" som en konkurranse. Kommentaren hans om vekt falt heller ikke i smak :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Arie :rodmer: Han virker bare heelt herlig! Liker også Sean og Chris veldig godt :) Liker ikke Ryan, det er noe som ikke helt stemmer med den fyren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg liker Arie :rodmer: Han virker bare heelt herlig! Liker også Sean og Chris veldig godt :) Liker ikke Ryan, det er noe som ikke helt stemmer med den fyren...

Ryan har altfor stort hode i forhold til kroppen. Også er han en sjalu narsissist!

Han ryker nok neste gang, i og med at det faktisk ser ut til at denne ungkarskvinnen har fått utdelt et sett med rimelig gode antenner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...