Gå til innhold

Cherrytomater og andre buskevekster


Cherrytomat

Anbefalte innlegg

Jeg visste ikke at du hadde en til på gang jeg!! :daane: Gratulerer så mye! :hurra:

Var det planlagt eller skjedde det bare?

Så koselig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg visste ikke at du hadde en til på gang jeg!! :daane: Gratulerer så mye! :hurra:

Var det planlagt eller skjedde det bare?

Så koselig... :)

Hehe, var nok planlagt ja :)

Viste jo ikke hvor lang tid vi kom til å bruke denne gangen, så satte like godt i gang når snuppa var over året :) 3 mnd prøving i stedenfor 13 sist er jo heeeelt greit det :jepp:

Så blir ca 2 år og 3 mnd mellom dem og det høres fint ut syns jeg :)

Har ikke skrevet så mye innpå her i det siste heller. vert mye sliten da jobb og en aktiv snuppe tar mye tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Savner boken min, å kunne spørre dere damene om ting, og få svar. Å kunne se tilbake på hvordan ting har vert, og hvordan andre ting har forandret seg....
Er ikke det samme å ha en blogg, føler meg bare innmari alene. Nå skriver jeg uansett ikke ofte lenger, men er da koselig med et svar eller to når en da er innom igjen. :sjenert:


Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler bare ikke for å skrive noe særlig her, da jeg må tenke så innmari gjennom ting før jeg skriver, og det er ikke helt meg ;)
Da er bloggen fin, å kunne skrive tanker og følelser :) Menmen, er uansett lite innpå her å skriver. Blitt litt mer nå i det siste siden jeg er mer hjemme nå og må ta det litt mer med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C4r1n3

Jeg tror jeg vil følge deg videre jeg - til tross for at jeg ikke har lest de 4 foregående sidende i bloggdagboken din, håper det går greit - jeg lover å ikke bli en stalker eller noe altså :fnise: Brukernavnet ditt smaker forresten meget godt i en god sommersalat.. eller på en deilig fersk brødskive med skinke, agurk og ekte majones :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Du var der vist ikke nei, la deg til nå :)
Ikke så mye jeg er innpå, men du ser nå det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Kjenner jeg er spent på alt denne gangen her på en helt annen måte. Vet jo litt mer enn sist hva vi går til, men spent på om det blir likt som sist eller heeeelt annerledes :)

Kan ikke bli noe spesiellt bedre opplevelse i hvert fall, så har forberedt meg på lenger fødsel, større baby som er vanskligere og vondere å få ut, og mer rifter og sånt. Så får jeg heller bli positivt overrasket ;)

Mest av alt er jeg spent på hvordan vesla takler å bli storesøster, og selvfølgelig om det er en han eller en hun som er inni den svære magen min ;)
Alt er likt forrige svangerskap. vekt, magemål, blodtrykk og pulsen pa baby. Er bare at jeg er mer sliten og har fått bekkenløsning som er forskjellen sånn sett :)

Har lenger reisevei denne gangen, så spent på alt med transporten til sykehuset også. Om det ligger an til rask fødsel blir det nok reist med ambulanse.
Om bare to dager er vi på den dagen vesla ble født, så kan nok bli laaaang ventetid om vi skal gå to uker over isteden for å få to uker før kjenner jeg ;) Men har gjort alt jeg kan for å forberede meg på det også, så får tro og håpe på at det skal gå fint ;)

Nå er det 71 grader Nord og mor koser seg alene hjemme med cola og sjokolade mens far er på trening :) Forskjell på folk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Vi har fått oss en nydelig baby og er nå en familie på 4 :rodmer:
Alt går veldig bra, baby sover mye så snuppa får fortsatt mye tid med mamma og pappa :)

Travelt til tider, spesielt når man skifter 5-6 bleier på en time eller to, og når bæsjebleiene kommer på de verste tidspunktene :fnise:
Menmen, vi finner nok ut av bedre rutiner etter hvert vi blir bedre kjent :)

Kooooser oss i hvert fall! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...