Gå til innhold

Cherrytomater og andre buskevekster


Cherrytomat

Anbefalte innlegg

Da er vi benket med god mat og drikke (og litt snacks) og skal kose oss i sofaen med åpningsserimonien i OL :)

Har ikke så mye jeg vet jeg skal se på under OL, men akkurat åpning og slutt må jeg ha med meg ;)

God helg alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lite nytt å melde her i drivhuset for tiden :) Blir sånn i ferietider ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

tenner på gang....sliten av å være mye våken på nettene og av å ha henne oppi med meg halve natten for da ligger jeg så vridd :( Har så utrolig vondt i ryggen i dag :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner kommet igjennom og formen oppe igjen :)

Driver å kutter nattpuppen nå, så blir spennende dette her :)

natt til mandag: første våken 4.30! fikk da pupp og sov til 06.

natt til tirsdag. første våken kl 04, fikk da pupp og sov til 05.30. halvsov med meg en liten time til.

MÅ bli flinkere å komme meg i seng så jeg er mer våken til å tenke klart på nettene :geiper: Tror jeg kunne ha bysset henne i søvn igjen på natten uten å måtte puppe kanskje nemlig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Aktive dager med snuppa :)

Lærer nye ting hver dag og er veldig utforskende på alt. Mor jobber mot penkjole i bryllup i oktober, så gått ned 5 kg nå på 3 mnd :nigo:

Satser på å rekke et par til ;)

Ellers suuuser dagene forbi her i drivhuset :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å seg deg med bok igjen, jeg er litt treg :ler:

Takk for det :) Er ikke så aktiv akkurat, men er nå her ;)

Får jeg tilgang til deg også kanskje? :)

:klemmer:

Endret av Cherrytomat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lite nytt, bare at jeg har en nydelig snuppe :hjerte:

Er så stolt sammen med henne når hun får til nye ting :jepp:

Burde vert mer ute med henne, men nå når det endelig er litt bra vær så er vi litt småpjusk, og da er det ikke så gøy. Men tenker mye på det og SKAL bli flinkere! :regler:

Ellers har vi det veldig fint, og nyter høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Prøver meg på en blogg, men vet ikke om jeg får det til... ser noen meg inne på blogger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Er ikke så fryktelig mye aktivitet her inne da... :geiper: Men morro du vil følge med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Åjåjåjjj, ser jo plutselig at du har en til på vei -- gratulerer så mye!! :strix::rodmer:

Håper alt er bra med dere, og at dere har ei fin påske :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Joda vert mye dårlig men alt bra :)

God påske til deg og dine også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hm, blir ikke mye skriving her for tiden nei ;)

Er innom å leser på dere andre innimellom, men dagene flyr og det er alltid noe å styre med :)

Er forresten halveis!! Står 19+6 på tickeren min men er 20+2 i dag :) Har gått rasende fort!

Fin form, bare litt kynnere som strammer innimellom så må ta litt pauser om jeg gjør noe fysisk.

Å legge på sengen tar ca 3 pauser :fnise:

Jobber fortsatt mine 80 % og er ikke noe problem foreløpig. litt roligere tempo, men sånn er det nå bare ;) Snuppa er blitt kjempestor! Prater mer og mer og er oppe i 3-4 ord sammen nå :) Går trapper helt alene uten å holde noen (så lenge det er lave trinn) og hun er kjempeflink å hjelpe til her hjemme. Elsker å vaske opp, tørke støv, støvsuge og hjelpe til med å putte nye poser i søpla når jeg har bært ut :fnise: Så er hun også blitt så flink å stelle dukken sin! Legger henne på stellematten, finner frem kluter og bleier og skal skifte på henne :fnise: Har kjøpt boken om Emma og lillebror og den leser vi mye! "Åj, bæssa beia! utbryter hun når vi kommer til siden der Emma og mamma skifter bæsjebleie på lillebroren ;)

Så vi er godt i gang med opplæring og tilvenning til storesøstertilværelsen og håper og tror hun vil bli en flink storesøster :jepp: (og at vi får lite sjalusi og sånt) :hjerte:

Da skal vi spise litt frokost og komme oss ut en tur i det deilige været! Strålende blå himmel og snart 20 grader allerede!!! :sol: :sol: :sol:

Ha en finfin dag alle sammen! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er ikke så mye innom her nei :)
Dere som har tilgang på bloggen vil få litt nytt der, men skriver ikke så mye der heller :)
Travel hverdag med snart to-åring i hus ;)

God sommer til dere som måtte stikke innom her :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...