Cherrytomat Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #41 Del Skrevet 27. juli 2012 Da er vi benket med god mat og drikke (og litt snacks) og skal kose oss i sofaen med åpningsserimonien i OL Har ikke så mye jeg vet jeg skal se på under OL, men akkurat åpning og slutt må jeg ha med meg God helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 2. august 2012 Forfatter #42 Del Skrevet 2. august 2012 Lite nytt å melde her i drivhuset for tiden Blir sånn i ferietider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 22. august 2012 Forfatter #43 Del Skrevet 22. august 2012 tenner på gang....sliten av å være mye våken på nettene og av å ha henne oppi med meg halve natten for da ligger jeg så vridd Har så utrolig vondt i ryggen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 28. august 2012 Forfatter #44 Del Skrevet 28. august 2012 Tenner kommet igjennom og formen oppe igjen Driver å kutter nattpuppen nå, så blir spennende dette her natt til mandag: første våken 4.30! fikk da pupp og sov til 06. natt til tirsdag. første våken kl 04, fikk da pupp og sov til 05.30. halvsov med meg en liten time til. MÅ bli flinkere å komme meg i seng så jeg er mer våken til å tenke klart på nettene :geiper: Tror jeg kunne ha bysset henne i søvn igjen på natten uten å måtte puppe kanskje nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 6. september 2012 Forfatter #45 Del Skrevet 6. september 2012 Aktive dager med snuppa Lærer nye ting hver dag og er veldig utforskende på alt. Mor jobber mot penkjole i bryllup i oktober, så gått ned 5 kg nå på 3 mnd Satser på å rekke et par til Ellers suuuser dagene forbi her i drivhuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 6. september 2012 #46 Del Skrevet 6. september 2012 Så koselig å seg deg med bok igjen, jeg er litt treg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 6. september 2012 Forfatter #47 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Så koselig å seg deg med bok igjen, jeg er litt treg Takk for det Er ikke så aktiv akkurat, men er nå her Får jeg tilgang til deg også kanskje? Endret 6. september 2012 av Cherrytomat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 6. september 2012 #48 Del Skrevet 6. september 2012 Så klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #49 Del Skrevet 11. oktober 2012 Lite nytt, bare at jeg har en nydelig snuppe Er så stolt sammen med henne når hun får til nye ting Burde vert mer ute med henne, men nå når det endelig er litt bra vær så er vi litt småpjusk, og da er det ikke så gøy. Men tenker mye på det og SKAL bli flinkere! Ellers har vi det veldig fint, og nyter høsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #50 Del Skrevet 29. oktober 2012 Prøver meg på en blogg, men vet ikke om jeg får det til... ser noen meg inne på blogger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. oktober 2012 #51 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg fant deg iallefall ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 29. oktober 2012 #52 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg fant deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #53 Del Skrevet 29. oktober 2012 Skal vere der du også Spatula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 3. desember 2012 #54 Del Skrevet 3. desember 2012 Må få deg på mine innlegg så jeg kan følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #55 Del Skrevet 3. desember 2012 Er ikke så fryktelig mye aktivitet her inne da... :geiper: Men morro du vil følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. desember 2012 #56 Del Skrevet 3. desember 2012 Hmm, har jeg deg på blogg tro? *løper og kikker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 28. mars 2013 #57 Del Skrevet 28. mars 2013 Åjåjåjjj, ser jo plutselig at du har en til på vei -- gratulerer så mye!! Håper alt er bra med dere, og at dere har ei fin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 1. april 2013 Forfatter #58 Del Skrevet 1. april 2013 Takk for det Joda vert mye dårlig men alt bra God påske til deg og dine også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #59 Del Skrevet 20. mai 2013 Hm, blir ikke mye skriving her for tiden nei Er innom å leser på dere andre innimellom, men dagene flyr og det er alltid noe å styre med Er forresten halveis!! Står 19+6 på tickeren min men er 20+2 i dag Har gått rasende fort! Fin form, bare litt kynnere som strammer innimellom så må ta litt pauser om jeg gjør noe fysisk. Å legge på sengen tar ca 3 pauser Jobber fortsatt mine 80 % og er ikke noe problem foreløpig. litt roligere tempo, men sånn er det nå bare Snuppa er blitt kjempestor! Prater mer og mer og er oppe i 3-4 ord sammen nå Går trapper helt alene uten å holde noen (så lenge det er lave trinn) og hun er kjempeflink å hjelpe til her hjemme. Elsker å vaske opp, tørke støv, støvsuge og hjelpe til med å putte nye poser i søpla når jeg har bært ut Så er hun også blitt så flink å stelle dukken sin! Legger henne på stellematten, finner frem kluter og bleier og skal skifte på henne Har kjøpt boken om Emma og lillebror og den leser vi mye! "Åj, bæssa beia! utbryter hun når vi kommer til siden der Emma og mamma skifter bæsjebleie på lillebroren Så vi er godt i gang med opplæring og tilvenning til storesøstertilværelsen og håper og tror hun vil bli en flink storesøster (og at vi får lite sjalusi og sånt) Da skal vi spise litt frokost og komme oss ut en tur i det deilige været! Strålende blå himmel og snart 20 grader allerede!!! :sol: Ha en finfin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 24. juni 2013 Forfatter #60 Del Skrevet 24. juni 2013 Er ikke så mye innom her nei Dere som har tilgang på bloggen vil få litt nytt der, men skriver ikke så mye der heller Travel hverdag med snart to-åring i hus God sommer til dere som måtte stikke innom her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå