Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Koala Lompa
Skrevet

En eller annen mod; Har dere noen regler på hvor mange ganger dere rydder en tråd før den blir slettet/stengt?

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

For å svare helt seriøst om noe som er vondt for meg, så har jeg et brennende ønske om at min sønn kan klare å komme seg ut av narkotikahelvetet.

Dette var forferdelig trist å lese.

Håper virkelig at han greier å komme seg ut av helvetet en vakker dag. Det fortjener dere alle sammen. :klemmer:

Gjest Eurodice
Skrevet

Dette var forferdelig trist å lese.

Håper virkelig at han greier å komme seg ut av helvetet en vakker dag. Det fortjener dere alle sammen. :klemmer:

Takk for gode ord :). Jeg fikk en melding fra ham for et par uker siden om at han hadde det bra etter omstendighetene, men bodde på "asfalten". Han tar kontakt med meget ujevne mellomrom. Jeg sendte melding til ham igår kveld på alle "ørten" numrene hans. Han har stadig nye. Ikke svar foreløpig.

Jeg har lært meg til å leve med dette, hva annet kan jeg gjøre etter å ha gjort alt jeg har hatt kapasitet til i mange år. Jeg har andre barn også. Alle er voksne nå da.

Skrevet

Det må være forferdelig slitsomt med den uvissheten.

Gjest Eurodice
Skrevet

Det må være forferdelig slitsomt med den uvissheten.

Det er jo det, men man finner måter å overleve på.

Skrevet

Arabella. Ville du reist til Mars om du kunne, men aldri vent tilbake til jorden?

Gjest Eurodice
Skrevet

Arabella. Ville du reist til Mars om du kunne, men aldri vent tilbake til jorden?

Oi, det var et "luftig" spørsmål. Det må jeg svare nei på. Jeg kunne godt ha tenkt meg en tur til Mars hvis det hadde gått an, hvis vi ikke tenker på tidsperspektivet, men ville nok ikke blitt der.

Gjest Hikken
Skrevet

Arabella, jeg håper virkelig sønnen din kommer seg ut av dette. Du virker som en veldig god mor :hug:

Gjest Eurodice
Skrevet

Arabella, jeg håper virkelig sønnen din kommer seg ut av dette. Du virker som en veldig god mor :hug:

Det var pent sagt av deg. Jeg har selvfølgelig klandret meg selv, tenkt jeg skulle sagt/gjort det og det, og ikke sånn og slik. Men min sønn sier at ingenting er min skyld. Det er ingen av barna mine jeg kjenner så godt som ham. Jeg har sett ham i alle mulige situasjoner.

Vi har vel alle et eller annet å slite med.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Selvfølgelig deg! Si meg, tror du jeg er en løstøs med bøttevis av favorittanonymer?:jolie:

Det later til at du har et helt harem med ABere. Jeg drukner i mengden. Du har allerede vært "borti" meg et par ganger "der ute" på KG, men la du merke til at det var din favorittanonymen du svarte (og omvendt)? Nix. Så jeg furter, selv om det er lite kledelig :filer:

Så var det spørsmål!

Vampen: Hvis jeg ikke leste feil (leste "overfladisk" over tråden nylig), så hadde du bursdag nylig? I såfall, gratulerer med dagen (og kanskje litt :klemmer:), og hva ønsker du som forsinket bursdagsgave (dessverre av visuell art, men jeg er rågod på slikt)?

Aldrisur: Hva er det mest juicy spørsmålet du har fått i ditt liv, og hva svarte du?

HunterLady: Siden du er svært så ivrig på å spørre om folks favoritt sexstilling, så synes jeg du skal få det spørsmålet i retur.

Arabella, Søgni, Tekola, Norah: Har dere noen gang benyttet dere av hersketeknikk for å "vinne" en diskusjon - bevisst?

"Gjest": Hvor mange målebånd har du slitt ut?

NozMonster: Hvor mange prikker har en sjiraff?

Hm..det var alt jeg kom på i farten! Og nå farter jeg videre, bye-bye :)

Pst: Arabella, leste nå om din sønn: en liten :klemmer: oversendes!

Edit: tekstforandringer og la til en ekstra tekst.

Endret av FortsattAnonym
Gjest Fasting Drue
Skrevet

Semper: har du vært på Emirates? Jeg har vært der to ganger :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Hva?? Jeg har bare spurt 2 stk om det jo!!!! :gjeiper:

Men ok. Min favorittstilling akkurat nå for tiden er meg liggende flat på magen med samlede bein, mens han tar meg bakfra. :)

Generelt liker jeg best å sitte på toppen.

• Liker 1
Skrevet

Semper: har du vært på Emirates? Jeg har vært der to ganger :)

Barca kommer først i rekka for meg. Så nei, jeg har ikke vært på Emirates enda, men jeg har vært utenfor.

Men Camp Nou har jeg vært på, og det skal gjentas!

Skrevet

Det later til at du har et helt harem med ABere. Jeg drukner i mengden. Du har allerede vært "borti" meg et par ganger "der ute" på KG, men la du merke til at det var din favorittanonymen du svarte (og omvendt)? Nix. Så jeg furter, selv om det er lite kledelig :filer:

Så var det spørsmål!

Vampen: Hvis jeg ikke leste feil (leste "overfladisk" over tråden nylig), så hadde du bursdag nylig? I såfall, gratulerer med dagen (og kanskje litt :klemmer:), og hva ønsker du som forsinket bursdagsgave (dessverre av visuell art, men jeg er rågod på slikt)?

Aldrisur: Hva er det mest juicy spørsmålet du har fått i ditt liv, og hva svarte du?

HunterLady: Siden du er svært så ivrig på å spørre om folks favoritt sexstilling, så synes jeg du skal få det spørsmålet i retur.

Arabella, Søgni, Tekola, Norah: Har dere noen gang benyttet dere av hersketeknikk for å "vinne" en diskusjon - bevisst?

"Gjest": Hvor mange målebånd har du slitt ut?

NozMonster: Hvor mange prikker har en sjiraff?

Hm..det var alt jeg kom på i farten! Og nå farter jeg videre, bye-bye :)

Pst: Arabella, leste nå om din sønn: en liten :klemmer: oversendes!

Edit: tekstforandringer og la til en ekstra tekst.

Vet ikke helt hva du mener med juicy, men det jeg kommer på i farten er at jeg for noen år tilbake ble bedt om å tiltre en stilling som prosjektleder for et byggeprosjekt i Johannesburg. Med barn i tidlig tenårene synes jeg dette var vanskelig å takke ja til.

I ettertid har jeg ofte fundert på hvordan livet hadde artet seg om jeg hadde takket ja.

Gjest Vampen
Skrevet

Så var det spørsmål!

Pøh, hva tar du meg for? Jeg HAR lagt merke til deg noen ganger (hvordan går jakten på kjellerrom forresten?), men jeg får så himla mye kjeft hvis jeg driver for mye med brukerelsking i tråder. Så jeg må begrense kjærleiken litt.:lur: Men du er selvfølgelig fortsatt min favoritt.

Takk for det, det hadde jeg, og jeg tar klemmen og sender en tilbake.:klemmer: Jeg er skikkelig dame når det gjelder gaveønsker, vagt, fullstendig uten substans og touchyfeely over hele linja. Så, fordi jeg dør av å lese pensum, så ønsker jeg meg noe som får meg til å smile. Og det var tilfredsstillende vagt.:nigo:

Gjest Vampen
Skrevet

Vampen; Er du over 32?

Nei, det er jeg ikke.:)

Skrevet

Kråkefjas

Nå har jeg kjøpt meg smarttlf, og gjett om jeg ble :sjokkert:

Liker du å lure folk ?

Var den ikke stor nok for deg?

Skrevet

Yvonne;

Er du så søt som jeg forestiller meg du er? :rodmer:

Hmm, jeg vet ikke. Ikke spesielt flink til å bedømme meg selv. :sjenert:

En eller annen mod; Har dere noen regler på hvor mange ganger dere rydder en tråd før den blir slettet/stengt?

Vel, vi har ingen fast regel per se, men mange av bruker tre-ganger-regelen. Blir en tråd ryddet tre ganger blir den stengt. MEN, dette er en skjønnssak, og jeg har selv hatt tråder som jeg har ryddet seks ganger i fordi jeg vet at det uansett vil bli laget en ny og identisk tråd og ikke alltid vits å stenge, eller hvis diskusjonen ellers er så god at man synes det er feil å stenge.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Søgni
Skrevet

Nja, jeg har nok ikke gått bevisst inn for det i saklige diskusjoner, men det er fort gjort å gå over grensa når man er engasjert eller synes noe går for vidt. Spesielt irriterende er det når saklige argumenter blir møtt med svada og latterliggjøring, så da hender det at jeg svarer med samme mynt. Noen ganger mener jeg at det er fortjent også, men det havner kanskje i en litt annen kategori enn bevisst bruk av hersketeknikk. Men jeg gjør det ikke for å "vinne diskusjoner", da. Jeg er av typen som sjelden holder ut gjennom en hel tråd eller diskusjon uansett :)

Forresten, jeg er nok skyldig i å ha latterliggjort det jeg har oppfattet som "spesielle" problemstillinger eller argumentasjon. Så ja, jeg har nok mitt å gå på, slik som de fleste. Men som sagt, den grensa er av og til litt utydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...