Gjest Surrehodet Skrevet 6. juni 2012 #2821 Skrevet 6. juni 2012 Kråkefjas Nå har jeg kjøpt meg smarttlf, og gjett om jeg ble Liker du å lure folk ?
Minya Skrevet 6. juni 2012 #2822 Skrevet 6. juni 2012 Minja: hvordan bor du? - sammen med kjæreste, venninne, alene eller (???)? Jeg bor sammen med mannen min (ok da, samboer, ikke gift, men jeg kaller han mannen min likefullt ), en herlig skrue som syntes jeg var rar fra første stund, vi er sånn passe asosiale og det er akkurat sånn vi vil ha det. To datanerder i samme hus må jo enten gå bra eller forferdelig galt. Vi eier en enebolig av typen førkrigshus, isolert med luft og kjærlighet fant vi ut da varmepumpa ble innstallert; det var ikke isolasjon i ytterveggene. Mye som må gjøres så vi jobber med saken. I fjor tok vi taket utvendig, i år er det stubbloftet som må omisoleres, og så blir det bytting av vinduer og ytterkledning på løpende bånd hvert år fremover. *slitsomt* Og jeg fant en trapp i hagen forrige uke.
Cuddlegirl Skrevet 6. juni 2012 #2823 Skrevet 6. juni 2012 yes2yes: Er det du som pryder en reklameplakat på t-banen? Cuddlegirl: Du må plukke 3 fra KG og må ligge med en, gifte deg med en og drepe den siste. Hvem og hva? Nå vet jeg ikke så mye om hvordan brukerene her inne ser ut, så får vel bare ta en tilfeldig rekke. 1. Njaa, si det.. Deg kanskje? 2. Bandit, han virker som en god fyr! 3. Hmm, denne ble vanskelig. Har ikke lyst å drepe noen, men får si Musekatt da siden vi er tvillinger. Lurer meg litt unna denne, sånn at det ikke blir misforståelser. :gjeiper: 3
kråkefjas Skrevet 6. juni 2012 #2824 Skrevet 6. juni 2012 men får si Musekatt da siden vi er tvillinger. Dæven steike, er det to av deg?
Cuddlegirl Skrevet 6. juni 2012 #2825 Skrevet 6. juni 2012 Dæven steike, er det to av deg? Er ei som ligner ja. 2
Gjest Applecore Skrevet 6. juni 2012 #2826 Skrevet 6. juni 2012 Applecore: Er det en spesiell historie bak brukernavnet ditt? Ja! Kopierer innlegget mitt fra en annen tråd jeg: Jeg har stjålet navnet Applecore fra en liten, rappkjefta fe i en komediefantasyroman av Tad Williams som heter War of the Flowers. Som i alle andre fe-familier, så blir alle barna oppkalt etter samme ting, i dette tilfellet eple, så alle barna heter ting som Appleblossom, Appleseed, Apple- ditt og datt, men etterhvert er det ikke så mange sjarmerende deler igjen av eplet, så som yngstemann i flokken har hun altså endt opp med å hete epleskrott, og er ikke spesielt fornøyd med saken. 3
Gjest Bud Skrevet 6. juni 2012 #2827 Skrevet 6. juni 2012 Bud på landet eller storby? Bor tett ved sentrum i en landlig by, men det er uansett blitt for mye av det gode. Jeg er stueren, det har ikke noe med det å gjøre, men jeg syns det er koselig å ha muligheten til å late vannet utendørs. Et småbruk frister veldig, hvor hunder og barn kan løpe fritt i en oppvekst fylt av blåmerker, skrubbsår og annen nyttig lærdom Landet pørsmål til hvemsomhelst: Har du lært noe nyttig på KG? I såfall - hva da? Har lært hvor lenge koteletter skal steke Den nyttigste lærdommen er at jeg har innsett hvor bra jeg har det. Mange triste skjebner som kommer innom her på forumet asså... Også var det en av brukerne her inne som ga meg en forståelig forklaring på hvordan Peterson-spolen funker, det var totalt unyttig, men noe jeg har slitt med å forstå i årevis...
Gjest Bandit Skrevet 7. juni 2012 #2828 Skrevet 7. juni 2012 Nå vet jeg ikke så mye om hvordan brukerene her inne ser ut, så får vel bare ta en tilfeldig rekke. 2. Bandit, han virker som en god fyr! 1
Gjest SummerJudith Skrevet 7. juni 2012 #2829 Skrevet 7. juni 2012 Aleyah Trives du der du bor nå? sånn passe. er nærme venner og sånt men kunne godt bodd et annet sted semperfi: har du noe kjæledyr?
SemperFi Skrevet 7. juni 2012 #2830 Skrevet 7. juni 2012 sånn passe. er nærme venner og sånt men kunne godt bodd et annet sted semperfi: har du noe kjæledyr? Ikke nå, nei. Får ikke lov til å ha dyr i studentboliger. Men når jeg er ferdig utdannet kommer jeg til å skaffe meg en Husky. FruN. Hva skal til for å få deg til å klikke i vater?
yes2yes Skrevet 7. juni 2012 #2831 Skrevet 7. juni 2012 yes2yes: Er det du som pryder en reklameplakat på t-banen? Nei du, det er nok ikke meg. Kråkefjas: har du bilde av plakaten? Eller en beskrivelse for den saks skyld. 4
Gjest Koala Lompa Skrevet 7. juni 2012 #2832 Skrevet 7. juni 2012 (endret) Hva skal til for å få deg til å klikke i vater? Med fare for å virke påståelig og ekkel her men du mener vel å klikke i vinkel? At noe er i vater betyr vel at det er rett/beint Endret 7. juni 2012 av Koala Lompa 2
SemperFi Skrevet 7. juni 2012 #2833 Skrevet 7. juni 2012 Med fare for å virke påståelig og ekkel her men du mener vel å klikke i vinkel? At noe er i vater betyr vel at det er rett/beint Her på Sørlandet, ihvertfall blant venner sier vi vater. Ja, jeg vet at det er "feil"
Gjest Katee Skrevet 7. juni 2012 #2834 Skrevet 7. juni 2012 Hvem er din favoritt Barça-spiller, SemperFi? Sequax: Hva gjør deg lykkelig?
Gjest Nuppdupp Skrevet 7. juni 2012 #2835 Skrevet 7. juni 2012 Spørsmål til hvemsomhelst: Har du lært noe nyttig på KG? I såfall - hva da? Nei
Gjest Koala Lompa Skrevet 7. juni 2012 #2836 Skrevet 7. juni 2012 Lillesnupp; Jeg ville ikke spore av den aktuelle tråden så jeg spør her. Du kom med denne uttalelsen i en tråd; men det sier også noe om personen om vedkommende er Frk Venneløs eller Frk Populær. Så,hva sier det om en person om hun er Frk. venneløs eller Frk. populær? Kom med din tolkning
kråkefjas Skrevet 7. juni 2012 #2837 Skrevet 7. juni 2012 Kråkefjas: har du bilde av plakaten? Eller en beskrivelse for den saks skyld. Den så ca sånn ut: http://bloggfiler.no/heidialexandraolsen.blogg.no/images/414767-11-1313242926258.jpg Bare med bilde av deg på
SemperFi Skrevet 7. juni 2012 #2838 Skrevet 7. juni 2012 Hvem er din favoritt Barça-spiller, SemperFi? Sequax: Hva gjør deg lykkelig? Det må være masters of illusions Andrés Iniesta.
Strange Doll Skrevet 7. juni 2012 #2839 Skrevet 7. juni 2012 *Prøve å avspore litt fra sjiraffer og dopapir* StrangeDoll: Hva skal du etter sommeren? Spørsmål til meeeeg Jeg skal gå journalistikk på Norges Kreative Fagskole, fortsette å jobbe deltid også tenker jeg å ta et bartenderkurs 1
Minya Skrevet 8. juni 2012 #2840 Skrevet 8. juni 2012 Yvonne; Er du så søt som jeg forestiller meg du er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå