Gå til innhold

Menn, slikker dere under mensen?

Fremhevede innlegg

Gjest sardintroll
Skrevet

Jeg og min kjære er helt enig om at når "tanta" er på besøk, nøyer vi oss med å kline (selv om det blir ganske frustrerende i lengden). :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og min kjære er helt enig om at når "tanta" er på besøk, nøyer vi oss med å kline (selv om det blir ganske frustrerende i lengden). :)

Ikke engang litt tafsing?

Skrevet

Hvorfor snakker dere om blod? Bruker man menskopp eller tampong, er det ikke noe blod!

Dessuten er det ikke alle som blør like mye. For meg holder det å vaske meg først, så vil det ikke merkes uansett.

Jeg har ikke behov for å bli slikket under menstruasjon, men noen menn bryr seg fint lite så lenge de ikke merker noe til blodet.

Er det HELT sikkert, det du sier om menskopp? Men den må vel tas ut en gang i blant? Du plugger vel ikke bare igjen livmorhalsen? Da blir det vel litt søl?

Gjest sardintroll
Skrevet

Ikke engang litt tafsing?

Jo jo, seff. Litt tafsing må til, men det skjer utenpå klærne, for å si det sånn. ;) Hender at jeg suger ham for å være grei, men da er jeg enda mer frustrert etterpå. XD

Skrevet

Jo jo, seff. Litt tafsing må til, men det skjer utenpå klærne, for å si det sånn. ;) Hender at jeg suger ham for å være grei, men da er jeg enda mer frustrert etterpå. XD

En orgasme har aldri tatt livet av noen, og pålitelige kilder vil ha det til at det hjelper på en del av det ubehaget som mange kvinner har under mensen. Så litt glidemiddel og en forsiktig massasje UNDER trusestrikken....? Jeg hører det skal være riktig bra, og tante kommer ikke til å merke noe som helst.

• Liker 2
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Er det HELT sikkert, det du sier om menskopp? Men den må vel tas ut en gang i blant? Du plugger vel ikke bare igjen livmorhalsen? Da blir det vel litt søl?

Menskopp må tas ut hver 12 time (oftere når blødningen er kraftigere), men da kan man bare spyle seg ren igjen med dusjen. Livmorhalsen er jo helt plugget igjen den perioden menskoppen sitter inne.

Gjest sardintroll
Skrevet

En orgasme har aldri tatt livet av noen, og pålitelige kilder vil ha det til at det hjelper på en del av det ubehaget som mange kvinner har under mensen. Så litt glidemiddel og en forsiktig massasje UNDER trusestrikken....? Jeg hører det skal være riktig bra, og tante kommer ikke til å merke noe som helst.

Hmmmm.... I'll keep that in mind. ;)

Skrevet

Menskopp må tas ut hver 12 time (oftere når blødningen er kraftigere), men da kan man bare spyle seg ren igjen med dusjen. Livmorhalsen er jo helt plugget igjen den perioden menskoppen sitter inne.

"Hmmmmm..." sa han ettertenksomt, mens et smil langsomt bredte seg over det ellers så alvorlige, nesten strenge ansiktet. Det var som å se solen bryte gjennom en uværssky og bade landskapet i gyllent lys. Man kunne nesten høre småfuglene kvitre.

"Dette forandrer jo alt", hvisket han med beveget røst. "Jeg hadde ikke våget å tenke tanken engang!"

Aner ikke hvor jeg tar det fra!

Gjest "gjest"
Skrevet

"Hmmmmm..." sa han ettertenksomt, mens et smil langsomt bredte seg over det ellers så alvorlige, nesten strenge ansiktet. Det var som å se solen bryte gjennom en uværssky og bade landskapet i gyllent lys. Man kunne nesten høre småfuglene kvitre.

"Dette forandrer jo alt", hvisket han med beveget røst. "Jeg hadde ikke våget å tenke tanken engang!"

Aner ikke hvor jeg tar det fra!

50 shades of grey?

Skrevet

Slikke under mensen? ÆSJ!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det er så mange som er villige til å slikke mensblod. Skatten min likte ikke å pule meg med kondom engang, da jeg hadde mensen. Kunne ikke kjøre brannbil i dusjen engang :(

Skatten min?

Kjøre brannbil? :hoho:

Gjest "gjest"
Skrevet

Med menskopp synes det ikke fra utsiden at man har mensen i det hele tatt. Blir også like våt som om den ikke er der, for den suger ikke opp væske som er tampong gjør. Har ikke noe behov for å bli slikker under men, men med menskopp ville han som sagt ikke merket det en gang.

Du gjør det veldig fristende og bestille en slik en.

Skrevet

ÆSJ!!!! Kan man ikke være i fred EN uke i mnd engang??? synes det er utrolig kvalmt og sykt..! Minner meg litt om sånn demonic sex hvor de knuller i både rompa med bæsj og tiss og mensblod! Nei dette er altfor kvalmt og sykt.. kjæresten min holder seg UNNA og ikke har han LOV til å ta meg dere nede når jeg har mens..! :nei:

Høres ut som om sex er en byrde for deg fremfor nytelse?? :O

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...