AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #21 Skrevet 11. mai 2012 Bare lurte på dette. Holder dere dere laaangt unna når dama har menstruasjon, eller har dere prøvd å slikke til tross for blod? Er det ikke litt ekkelt? Vil du bli slikket når det fosser blod ut av deg?
Gjest Spils Skrevet 11. mai 2012 #22 Skrevet 11. mai 2012 Jeg blir småkvalm av å tenke på sex under samleie. (alle former for sex ). I mine øyne er det disgusting. Det er 1 uke i måneden hvor kroppen min blir renset, og det eneste som skal berøre min edle del da, er menstruasjonsremedier. 10
Caramela Skrevet 11. mai 2012 #23 Skrevet 11. mai 2012 Ikke f* at noen hadde slikka meg når jeg hadde mensen. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #24 Skrevet 11. mai 2012 Vil du bli slikket når det fosser blod ut av deg? Hahaha!! Her har vi erfaring hører jeg, fosser blod du liksom?! :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #25 Skrevet 11. mai 2012 Haha, går litt fort i svingene. Lekte litt med språket... Mente selvfølgelig "sex når jeg har mensen." :gjeiper: 4
Gjest Bandit Skrevet 11. mai 2012 #26 Skrevet 11. mai 2012 Har aldri hatt noe problem med det. De færreste blør på klitten, vil jeg tro... 7
Gjest Loverdose Skrevet 11. mai 2012 #27 Skrevet 11. mai 2012 Aldri i faen om typen får lov til å slikke meg mens jeg har mensen! Greit at jeg ser på True Blood og generelt er fascinert av vampyrer (sett bort ifra Mr. Cullen), men jeg vil overhodet ikke at typen skal drikke blodet mitt fra down there... Ekkelt! 1
Skjønningen Skrevet 11. mai 2012 #28 Skrevet 11. mai 2012 Aldri i faen om typen får lov til å slikke meg mens jeg har mensen! Greit at jeg ser på True Blood og generelt er fascinert av vampyrer (sett bort ifra Mr. Cullen), men jeg vil overhodet ikke at typen skal drikke blodet mitt fra down there... Ekkelt! Ja, men det er vel ikke snakk om drikking av blod her. Hvis du dusjer deg og bruker tampong så ser jeg ikke helt hvor blod kommer inn i bildet. Da blir det mer en prinsippsak. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #29 Skrevet 11. mai 2012 Haha, går litt fort i svingene. Lekte litt med språket... Mente selvfølgelig "sex når jeg har mensen." :gjeiper:
Leonora8 Skrevet 14. mai 2012 #30 Skrevet 14. mai 2012 Eksen slikket meg hvis jeg hadde ob i.. Det er faktisk ganske digg også når du kommer at du har noe inni deg, selvom ob´en er liten... 2
Gjest notetur nomen Skrevet 15. mai 2012 #32 Skrevet 15. mai 2012 Å, herreg... Jeg blir fysisk uvel bare av å lese spørsmålet til TS... 2
melly666 Skrevet 15. mai 2012 #33 Skrevet 15. mai 2012 Tror ikke jeg ville latt kjæresten slippe til. Jeg bruker alltid tampong (med unntak av om natten såklart), men jeg synes likevel det ofte lukter vondt og i det hele tatt er ganske ufresht under jentedagene. Når jeg bare har det fire ganger i året, syns jeg vi begge burde klare oss den lille uken det tar
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #34 Skrevet 15. mai 2012 ÆSJ!!!! Kan man ikke være i fred EN uke i mnd engang??? synes det er utrolig kvalmt og sykt..! Minner meg litt om sånn demonic sex hvor de knuller i både rompa med bæsj og tiss og mensblod! Nei dette er altfor kvalmt og sykt.. kjæresten min holder seg UNNA og ikke har han LOV til å ta meg dere nede når jeg har mens..!
Gjest BM2 Skrevet 15. mai 2012 #35 Skrevet 15. mai 2012 Bare lurte på dette. Holder dere dere laaangt unna når dama har menstruasjon, eller har dere prøvd å slikke til tross for blod? Er det ikke litt ekkelt? Klart en slikker under mensen, men ikke hun som menstruerer da...
Gjest Eurodice Skrevet 15. mai 2012 #36 Skrevet 15. mai 2012 Svært så pripne dere var her da, jenter. Dere er ganske så drøye på andre områder mange av dere . 4
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #37 Skrevet 17. mai 2012 Jeg forstår ikke hva som er ekkelt med menstruasjonsblod. Men sølete er det. Så det er lurt å ha et håndkle under, og å vaske fjeset etterpå.
KikiEco Skrevet 17. mai 2012 #38 Skrevet 17. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Ew9Rb1BrMAU Som en av kommentarene sier "Only Peter could make mensturation sound sexy" Aldri i verden om jeg ville latt en mann slikke meg mens jeg har mensen! 1
melly666 Skrevet 17. mai 2012 #39 Skrevet 17. mai 2012 Jeg forstår ikke hva som er ekkelt med menstruasjonsblod. Men sølete er det. Så det er lurt å ha et håndkle under, og å vaske fjeset etterpå. Lukten er det verste for min del. Samt de svarte slimpklumpene i blodet
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #40 Skrevet 17. mai 2012 Den dagen kjæresten min stikker hodet opp fra dyna med et fornøyd glis etter å ha slikket meg - med fjeset fullt i mensenblod.... da... nei, det går bare ikke. Makan til turn off...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå