frøkna Skrevet 17. mai 2012 #41 Skrevet 17. mai 2012 Jeg har hatt vanlig sex mens jeg hadde mensen. Men Jeg klarte ikke helt å slappe av å nyte det som jeg pleier. Oralsex ville vært helt utenkelig. Om jeg skal få oralsex er jeg alltid så nervøs på om jeg er "fresh" nok der nede.. Med mensen hadde jeg nok bare liggi der å vært helt nervevrak, so whats the point then?
Tidus Skrevet 17. mai 2012 #42 Skrevet 17. mai 2012 Jeg har faktisk til gode å møte ei jente som har villet at jeg skulle slikke henne under mensen. Jeg har tilbudt det flere ganger, så for meg har det ikke noe å si. Klitoris blør ikke, så vidt jeg har fått med meg i alle fall... Men min erfaring er altså at jentene selv ikke liker det. 3
Gjest .-L-. Skrevet 17. mai 2012 #43 Skrevet 17. mai 2012 Ehh, vil helst unngå å slikke en annens blod som kommer from down there.
Mann 42 Skrevet 17. mai 2012 #44 Skrevet 17. mai 2012 Har ikke noe problem med sex under mensen, men ikke munnsex. Har ikke engang vurdert det.
Alina X Skrevet 17. mai 2012 #45 Skrevet 17. mai 2012 folk leser jo ikke. det er snakk om hvis hun har i seg tampong dvs den dingsen du stapper opp i musa for at blodet IKKE skal komme ut derifra,og da blir det ikke no blod,verken på henne eller på hans ansikt.... personlig bryr jeg meg ikke så veldig,det går ann å være renslig under mensen. Høres ut som denne 1 uka er den uka folk drar på seg bestemortrusa,ikke dusjer,lar håret på leggene gro,og ikke vasker seg generelt....det er da ikke sånn?man bruker jo tampong og bind for å beskytte mot blødning. 2
Mann 42 Skrevet 17. mai 2012 #46 Skrevet 17. mai 2012 folk leser jo ikke. det er snakk om hvis hun har i seg tampong dvs den dingsen du stapper opp i musa for at blodet IKKE skal komme ut derifra,og da blir det ikke no blod,verken på henne eller på hans ansikt.... personlig bryr jeg meg ikke så veldig,det går ann å være renslig under mensen. Høres ut som denne 1 uka er den uka folk drar på seg bestemortrusa,ikke dusjer,lar håret på leggene gro,og ikke vasker seg generelt....det er da ikke sånn?man bruker jo tampong og bind for å beskytte mot blødning. Det er ikke noen menneskerett å bli slikket under mensen. Vi vil ikke, og sånn er det med den saken.
Alina X Skrevet 17. mai 2012 #47 Skrevet 17. mai 2012 slapp av,sa ingenting om det.noen en liberale,noen er konservative:) det bare dannes et bilde av folk her inne hvor det er snakk om at dama ligger med bena spredt,mens det renner blod nedover senga og mannen ligger mellom lårene og gurgler,opplyser bare om at det er ikke slik et foregår. 3
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #48 Skrevet 17. mai 2012 Jeg kan ikke tenke meg noen form for sex når jeg har mensen. Blir kvalm av tanken.
ohm Skrevet 18. mai 2012 #49 Skrevet 18. mai 2012 Penetrering er 0 problem. Jeg har slikka under mens og fått blod i trynet. Tjas, er ikke så big deal egentlig. Så lenge dama nyter det så.. *slurp slafs schluuuuuurp* haha.. 1
Gjest HunterLady Skrevet 18. mai 2012 #50 Skrevet 18. mai 2012 Men er det ikke litt kjedelig å slikke med tampong inni da? Litt av gleden ved oralsex er jo kjønnssaftene og at dama er skikkelig våt. Kan ikke være like moro å sutte på en knusktørr tapp? Ikke alle synes at hovedgleden handler om safter og våthet ved oralsex. Dessuten kan man bli våt nedentil selv om en bruker tampong. Det vil piple safter rundt skjedeåpningen dersom man blir skikkelig kåt. 1
Gjest Raindrops Skrevet 18. mai 2012 #51 Skrevet 18. mai 2012 Jeg klarer ikke helt å slappe av i den situasjonen, selv om jeg bruker tampong og kommer rett fra dusjen. Det blir bare ikke helt det samme. De fleste menn har ikke hatt problemer med å gjøre det, men det er helt greit om de ikke har lyst også, for det gir meg ikke så mye. For min del så er det blowjob- og analsexuka 1
Gjest HunterLady Skrevet 18. mai 2012 #52 Skrevet 18. mai 2012 Jeg klarer ikke helt å slappe av i den situasjonen, selv om jeg bruker tampong og kommer rett fra dusjen. Det blir bare ikke helt det samme. De fleste menn har ikke hatt problemer med å gjøre det, men det er helt greit om de ikke har lyst også, for det gir meg ikke så mye. For min del så er det blowjob- og analsexuka Er dette favorittuka til typen din da eller??
Gjest Raindrops Skrevet 18. mai 2012 #53 Skrevet 18. mai 2012 Er dette favorittuka til typen din da eller?? Haha, det tviler jeg ikke på at det var. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #54 Skrevet 18. mai 2012 For dem som omtrent ikke har blødninger(typisk når man går på ppiller) så kan jeg muligens se at slikking av klitoris i dusj kan funke. Men jeg må ha dobbel beskyttelse i en hel uke, og - ja, som denne karen et sted her sier; blør som en foss. Man har vondt i kroppen, underlivet, kvalm - og for å si det sånn; når man har kraftige blødninger er det ikke engang sammenliknbart med sparsomme. Men for meg er det nei uansett, fordi det vil komme en spesiell type lukt fra underlivet uansett mengde man blør. Denne er kanskje ikke tilstede i dusjen, da. Men nå liker jeg å bli slikket overalt, ikke bare på klitoris.
otilie Skrevet 18. mai 2012 #55 Skrevet 18. mai 2012 nei her skjer det ikke og han har ikke lyst! ikke bruker jeg tampong heller. kan tenke meg det uansett lukter og smaker litt "jern" selv om en har vaska seg... 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2012 #56 Skrevet 18. mai 2012 Jeg blir småkvalm av å tenke på sex under samleie. (alle former for sex ). I mine øyne er det disgusting. Det er 1 uke i måneden hvor kroppen min blir renset, og det eneste som skal berøre min edle del da, er menstruasjonsremedier. Unnskyld.. Forsto veldig godt hva du mente, men syns det var litt morsomt.. Kvalm av å tenke på sex under samleie.. Hehe.. Unnskyld igjen, men måtte bare smile litt Forøvrig er jeg enig med deg!!
CalidumCor Skrevet 18. mai 2012 #57 Skrevet 18. mai 2012 Klart man kan kjøre litt brannbil under jordbæruka
Gjest _Blomsten_ Skrevet 18. mai 2012 #58 Skrevet 18. mai 2012 Med menskopp synes det ikke fra utsiden at man har mensen i det hele tatt. Blir også like våt som om den ikke er der, for den suger ikke opp væske som er tampong gjør. Har ikke noe behov for å bli slikker under men, men med menskopp ville han som sagt ikke merket det en gang.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2012 #60 Skrevet 19. mai 2012 Hvorfor snakker dere om blod? Bruker man menskopp eller tampong, er det ikke noe blod! Dessuten er det ikke alle som blør like mye. For meg holder det å vaske meg først, så vil det ikke merkes uansett. Jeg har ikke behov for å bli slikket under menstruasjon, men noen menn bryr seg fint lite så lenge de ikke merker noe til blodet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå