Gå til innhold

Menn, slikker dere under mensen?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bare lurte på dette. Holder dere dere laaangt unna når dama har menstruasjon, eller har dere prøvd å slikke til tross for blod? Er det ikke litt ekkelt?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du glemte: "og heter dere Cullen til etternavn?" :filer:

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Kjøtt er kjøtt. Jo saftigere jo bedre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dusj ftw.

Skrevet

Hahahaha!

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Jeg hadde faktisk en kompis som tente vilt på alle former for mensensex, inkludert oral. Men jeg har inntrykk av at kombinasjonen slikking og mensen er mer for spesielt interesserte.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

kombinasjonen liten blødning, nettopp dusjet, tampong og holder meg kun til klitoris - hvorfor ikke..

• Liker 12
Skrevet

Jeg får meg alltid action hvis jeg dusjer og bruker tampong. :) Er ikke noe ekkelt med det, og det er alltid typen som vil.

Men uten tampong og ufresh i tillegg er vel alle gutters skrekk! :D

AnonymBruker
Skrevet

Men er det ikke litt kjedelig å slikke med tampong inni da?

Litt av gleden ved oralsex er jo kjønnssaftene og at dama er skikkelig våt. Kan ikke være like moro å sutte på en knusktørr tapp?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Litt av gleden ved oralsex er jo kjønnssaftene og at dama er skikkelig våt. Kan ikke være like moro å sutte på en knusktørr tapp?

Her kunne jeg sikkert lagt ut i timesvis om gleden av å kjenne kroppen som vrir seg under meg, villskapen i blikket og lår som skviser hardt mot ørene, men du har kanskje skjønt poenget alt? ;)

• Liker 5
Skrevet

:skratte:

AB :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjør det hvis hun bruker tampong, og noen ganger også på dagene hun blør lite.

• Liker 2
Skrevet

En normal person produserer spytt? Knusktørr?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

???

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

???

Cullen-familien er vampyrene i Twilight.

• Liker 4
Skrevet

Cullen-familien er vampyrene i Twilight.

Får meg til å tenke på den der vitsen med en vampyr som tar med seg brukte tamponger hjem og roper "teatime, teatime" :D

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det er så mange som er villige til å slikke mensblod. Skatten min likte ikke å pule meg med kondom engang, da jeg hadde mensen. Kunne ikke kjøre brannbil i dusjen engang :(

Skrevet

Tror ikke mannen min hadde gått med på det, og OM han hadde villet, så hadde ikke jeg villet!! Blæh :S

• Liker 2
Skrevet

Ewww :nei: Hehe

Går jo hvis man bruker tampax/ ob, men jeg hadde ikke følt meg komfortabel med det.

Hvis jeg hadde hatt lyst så hadde ikke samboer'n min sagt nei...men det gjør jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir småkvalm av å tenke på sex under samleie. (alle former for sex ). I mine øyne er det disgusting.

Det er 1 uke i måneden hvor kroppen min blir renset, og det eneste som skal berøre min edle del da, er menstruasjonsremedier.

:kvalm:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...