AnonymBruker Skrevet 26. juni #121 Skrevet 26. juni -fikk syklet på butikken uten å bli bøtte våt idag! -Norge scoret nettopp ett mål mot Frankrike, med B laget sitt -jeg har bestilt min første sydentur på 24 år Anonymkode: f45be...75d 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #122 Skrevet 27. juni 1)Er i Hellas 2)Bade 3)Åpen nese som kun skjer når jeg er på øyer med saltere vann enn hjemme, må nytes skikkelig. Anonymkode: bdd12...93a 2
Zenobia Skrevet 27. juni #123 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (På 26.6.2026 den 19.38): 1. Det er mindre varmt her jeg bor i dag 2. Jeg hadde Oda-levering (alltid like kjærkomment) 3. Jeg også har drukket Cappuccino i pulverform (@Zenobia) ❤️ Anonymkode: 5b6a1...89c Coop sin? Jeg tilsetter litt vaniljesukker, en skje coffee-mate (kaffehvitt i pulverform) og varierer mellom å strø kanel oppå, eller raspe muskatnøtt nedi (før jeg tilsetter vann). Mine 3 i dag: 1) Møtte en venninde, og vi hadde en interessant samtale. 2) Har studert en veldig bra artikkel om trøst/oppmuntring/å sette mot i noen. 3) Overvant meg selv igjen – og trente igjen! Selv om det ble på kvelden og ikke på formiddagen. 2
applestories Skrevet 27. juni #124 Skrevet 27. juni Våknet uthvilt i dag Hadde en morsom siste kjøretur med bilen Diplom is har laget jordbær pinup i år også 2
Zenobia Skrevet 28. juni #125 Skrevet 28. juni 1) Husket å lage te til lunchen. 2) Overvant meg selv da jeg var ute og gikk tur: tok den lange veien opp bakken. 3) Lyktes med å koble robotstøvsuger til nytt nettverk – ju-huu! 2
SPOCA Skrevet 28. juni #126 Skrevet 28. juni 1) Jeg har fått sove lenge. 2) Gallesteinen ser ut til å ha passert, etter besøket på legevakta i går. 3) Jeg har ikke smerter lenger. 3
Brunhilde Skrevet 28. juni #127 Skrevet 28. juni Jeg kom meg ut på tur før det ble for varmt. Jeg drakk formiddagskaffe hos gode venner. Jeg får middagsgjester i dag. 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #128 Skrevet 28. juni 1. Leste ferdig en bok (og begynt på en ny!) 2. Drakk kaffe. 2. Gikk fra Oslo S til leiligheten min i deilig sommervær. Anonymkode: b5dfa...24d 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #129 Skrevet 28. juni 1) En drøm å ha åpen nese 2) Bade i deilig saltvann 3) sitte på en cafe å se på livet. Anonymkode: bdd12...93a 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #130 Skrevet 29. juni SPOCA skrev (På 28.6.2026 den 16.01): 1) Jeg har fått sove lenge. 2) Gallesteinen ser ut til å ha passert, etter besøket på legevakta i går. 3) Jeg har ikke smerter lenger. God bedring 😘 Anonymkode: 0c86b...941 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #131 Skrevet 29. juni 1.Er dritkaldt på vestlandet og perfekt arbeidsvær ute, fikk ryddet garasjen og lagt opp ved uten å svette en dråpe. Så noe godt er det for 2. Hadde en fin gåtur selv om det regnet. 3. Spiste god middag jeg orket å lage. Anonymkode: 09b82...99c 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #132 Skrevet 29. juni 1. Spiste fantastisk søte jordbær fra hagen 🍓 2. Innredet barnerom 🥰 3. Mannen lagde digge sommerruller til middag Anonymkode: 86cb5...40b 1
Zenobia Skrevet 29. juni #133 Skrevet 29. juni 1) Nok en dag med cappuccino i koppen. Kanel-versjon i dag. Pluss nøt nydelig utsikt. 2) Takknemlig for at jeg lever etter vaskemaskinens oppfinnelse. 3) Jobbet meg målbevisst gjennom en søknad. Sendt! 1
SPOCA Skrevet 29. juni #134 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): God bedring 😘 Anonymkode: 0c86b...941 Takk! 😊
AnonymBruker Skrevet 29. juni #135 Skrevet 29. juni Zenobia skrev (9 minutter siden): 1) Nok en dag med cappuccino i koppen. Kanel-versjon i dag. Pluss nøt nydelig utsikt. 2) Takknemlig for at jeg lever etter vaskemaskinens oppfinnelse. 3) Jobbet meg målbevisst gjennom en søknad. Sendt! Vi trenger en update på dette senere! 😁 Anonymkode: 0c86b...941 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #136 Skrevet 29. juni 1) Spiste en god frokost. 2) En fremmed eldre person stoppet meg for å fortelle at han så meg gå tur hver dag og at jeg gjorde en god jobb. 3) Favoritt bandet mitt annonserte at dem skal spille i Oslo nå neste februar. Anonymkode: dbed3...edc 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #137 Skrevet 29. juni Jeg veide mindre enn jeg trodde Jeg prøvde en ny oppskrift Jeg gikk en tur Anonymkode: 5e518...82e 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #138 Skrevet 29. juni Zenobia skrev (På 27.6.2026 den 23.04): Coop sin? Jeg tilsetter litt vaniljesukker, en skje coffee-mate (kaffehvitt i pulverform) og varierer mellom å strø kanel oppå, eller raspe muskatnøtt nedi (før jeg tilsetter vann). Mine 3 i dag: 1) Møtte en venninde, og vi hadde en interessant samtale. 2) Har studert en veldig bra artikkel om trøst/oppmuntring/å sette mot i noen. 3) Overvant meg selv igjen – og trente igjen! Selv om det ble på kvelden og ikke på formiddagen. He, he, min er Oda-levert og av merke Nescafe. Muskattnøtt - det var noe nytt! (jeg har prøvd kanel og jeg har prøvd vaniljesukker). Jeg skal huske på tipsene dine ❤️ Mine tre: 1. Jeg har skrevet et kort og pakket inn en liten gave som jeg skal sende i posten til en som trenger det (som trøst for pga en vond opplevelse). 2. Vaskemaskinen gir jeg alltid et lite nikk til takk hver gang den har jobbet for meg (som den gjorde i dag) 3. Jeg har kost meg med cappuccino 😄 og litt smågodt Anonymkode: 5b6a1...89c 1
Peace & Love 2026 Skrevet 29. juni #139 Skrevet 29. juni (endret) En glimrende tråd, trådstarter! 1, Hadde en fin tur i skogen i dag. 2. Spiste en god middag. 3. Klarte å gjennomføre planene mine for dagen. Endret 29. juni av Peace & Love 2026 2
tånegla Skrevet 29. juni #140 Skrevet 29. juni 1. Kun en tlf idag. Og han sa at han kunne være sparringspartneren min i støyen jeg står i. 2. Min hjemmelagde Lasagne var perfekt. (og jeg lagde 5 porsjoner til 2 personer så fryseren blir fylt opp) 3. Jeg kunne gå tur med hunden uten regntøy. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå