venus_ Skrevet 11. mai 2012 #21 Skrevet 11. mai 2012 - Jeg har ferie. - Har vært på koselig shopping- og cafètur med mamma. Hmm, ble bare to..
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #22 Skrevet 11. mai 2012 - Jeg har ferie. - Har vært på koselig shopping- og cafètur med mamma. Hmm, ble bare to.. Det er uansett bedre enn null! Og du har ferie! Det teller jo som 1000! 1
venus_ Skrevet 11. mai 2012 #23 Skrevet 11. mai 2012 Det er uansett bedre enn null! Og du har ferie! Det teller jo som 1000! Sant det 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #24 Skrevet 11. mai 2012 Eg har: - Gått i regnet! Det luktar så heilt fantastisk når det regnar om våren! Yey! - Fekk overraskande melding frå ein eg har vore småforelska i i 2 år. Og som no har flytta til Island. Og som eg trudde hadde gløymt meg! - Delt ein ekte latter med ein kollega som eg meir og meir forstår eg fantastisk. Trass i at vi er ulike som 2 dråpar vatn. Good times som heilt overskuggar at eg kastar bort livet i feil by! Og som er for feig til å ta tak i livet mitt og bli den personen eg helst vil vere.... 1
Gjest navnelapp Skrevet 11. mai 2012 #25 Skrevet 11. mai 2012 -Koseleg fredagskaffe på jobb -Sekstenåringen syntest middagen eg lagde var kjempegod -Og det største: Eivind Holtsmark Ringstad vann Eurovisjonens konkurranse for unge musikarar!
Rainbow Skrevet 11. mai 2012 #26 Skrevet 11. mai 2012 * Har hatt en koselig ridetur på en hest som endelig ikke er halt lenger, og gjerne vil trave i bakkene, til tross for høy alder. * Ble møtt av en sprudlende glad kjæreste som hadde vært på trening, og spist god middag sammen med henne. * Har nådd vektmålet mitt i dag, med litt ekstra bonus!
Leanne Skrevet 12. mai 2012 #27 Skrevet 12. mai 2012 - barna kledde på seg selv og ordnet frokost selv i dag.. Så jeg og mannen fikk sove helt til 10 - har vært på badeland i dag og koset meg med mann og barn - Jack Sparrow på tv nå og fant igjen en walters mandler jeg hadde glemt jeg hadde kjøpt! Perfekt kveld!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #28 Skrevet 12. mai 2012 Rådyr på joggeturen min, råflørt på gang, fin musikk.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #29 Skrevet 12. mai 2012 Good times som heilt overskuggar at eg kastar bort livet i feil by! Og som er for feig til å ta tak i livet mitt og bli den personen eg helst vil vere.... Du er egentlig ikke for feig, du bare tror du er det Har vært der sjøl. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #30 Skrevet 12. mai 2012 Du er egentlig ikke for feig, du bare tror du er det Har vært der sjøl. Takk! Det var fint sagt! Er kanskje ikkje feig, nei. Bare litt engstelig for det ukjende! 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2012 #31 Skrevet 12. mai 2012 - Fikk ferdiglaget middag etter en lang dag med eksamensskriving. - Sola skinner og det gjør meg glad, selv om jeg må sitte inne å skrive. - Fikk fin sms som fikk meg til å bli varm om hjertet av en mann jeg liker veldig godt. 1
Gjest Loverdose Skrevet 12. mai 2012 #32 Skrevet 12. mai 2012 - I løpet av de 30 minuttene jeg og kjæresten var borte fra hverandre, møttes vi på butikken! - Spiste vellykket og kjempe god taco til middag. - Ble fornøyd med en tegning jeg tegnet av en rose. Har opplevd flere positive ting i dag faktisk, har vært en fin dag.
Mermaid Blues Skrevet 12. mai 2012 #33 Skrevet 12. mai 2012 - Skravla i en time på tlf med min kjære bestevenninne som jeg savner så sjukt mye at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg - Sola titta omsider frem etter en uke med plaskregn - Bråvåkna kl 7 i morres og trodde jeg hadde forsovet meg til resten av livet omtrent, helt til jeg kom på at i dag er første dag av sommerferien =) 1
Gjest Katee Skrevet 12. mai 2012 #34 Skrevet 12. mai 2012 - ferdig med all ekstrajobbing for mai mnd - har ledd med gode venner - møtt noen nye, flotte folk Fine dagen! 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #35 Skrevet 14. mai 2012 Rådyr på joggeturen min, råflørt på gang, fin musikk. Klining (strengt tatt i går, men bikka midnatt), bursdag, kake med venninne 1
teatimee Skrevet 14. mai 2012 #36 Skrevet 14. mai 2012 - Vært med venner - Fått opp motivasjonen til eksamensskriving - Lagd meg en "Happy"-liste på Spotify, som skal holde meg med godt humør ut dagen :D 1
Mascha Skrevet 14. mai 2012 #37 Skrevet 14. mai 2012 Fine tråden! - I dag slutte det å regne akkurat når eg gjekk til jobb. Mirakel! - Spist 2 melkeruller for å trøsta PMSen min... - Fått ei svært hyggelig melding av ei venninne som eg ikkje trudde var venninne lenger.
Bollocks Skrevet 14. mai 2012 #38 Skrevet 14. mai 2012 Meget hyggelig tråd, TS! - Jeg fant deilig, kald sjokolade i kjøleskapet i dag. - Tok meg en fridag. - Får masse tilbakemeldinger og idéer til en fest jeg skal holde, som for en gangs skyld får meg til å føle meg litt populær. 1
Kattefot Skrevet 14. mai 2012 #39 Skrevet 14. mai 2012 For en hyggelig tråd! - Endelig blitt ferdig med min siste eksamen - Laget en detaljert plan/liste over de neste månedene når jeg skal jobbe med masteroppgaven min - Spist en hel boks med jordbær 1
Gjest Katee Skrevet 14. mai 2012 #40 Skrevet 14. mai 2012 Denne tråden gjør meg glad! - Pakket ferdig (og er veldig klar for ferie! ) - Avtalt babybesøk med venninne - Gjort det bra salgsmessig 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå