Gjest Dagdrømmer Skrevet 6. juli 2012 #101 Skrevet 6. juli 2012 Jeg fikk nyplukka jordbær og is på jobben. En kunde fortalte meg at hun syntes jeg var så koselig og hyggelig. Jeg hadde en god svømmeøkt, økte med 100 m siden sist. Finfin dag
Lura Lotta Skrevet 6. juli 2012 #102 Skrevet 6. juli 2012 Spist fantastisk god lunsj med moren og søsteren min Blitt innkalt til ultralyd Nå koser jeg med katten i senga og nyter det som skjer i magen:)
AnonymBruker Skrevet 26. juni #103 Skrevet 26. juni Gammel tråd, men denne føler jeg for å vekke til live i dag. Min datter opplevde en skikkelig sårende reaksjon på hårfargen sin hos den andre forelderen. Et familieforhold som er sårbart i utgangspunktet. Hun tok det selvsagt veldig tungt. Så kort tid etter dette skjedde kom det en fremmed dame bort og skrøt skikkelig av håret hennes. Jeg aner ikke om hun hadde fått med seg noe, eller om det var rent tilfeldig. Uansett så lyste jenten opp til de grader! En slik kommentar var akkurat det hun trengte for å løfte seg opp igjen. Sånne gode mennesker trenger vi flere av der ute ❤️ Anonymkode: c0312...633 5
AnonymBruker Skrevet 26. juni #105 Skrevet 26. juni Maskinfører skrev (46 minutter siden): Opplever aldri noe positivt M37 Ee hvordan du tar ting. Får ikke sove, men fuglene kvitrer og det er tross alt positivt. Anonymkode: bdd12...93a 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni #106 Skrevet 26. juni klokka er 06:50 men jeg kan allerede ramse opp tre positiviteter jeg har rukket å oppleve: våkna rundt halv fire, men klarte å sovne igjen sitter her med en deilig kopp kaffe (og har tenkt å lage meg en til) trenger ikke å stresse avgårde til jobben - kollegaen dekker den første timen for meg Anonymkode: d89dc...0d3 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #107 Skrevet 26. juni Igår: min mormor fikk beskjed om at kreften hennes ikke har spredning. Det var nydelig vær. Jeg gikk en tur hjemmefra til bysentrum og det var så koselig stemning der. Mange som koste seg på båttur og hang med venner i sentrum. Fikk levert en deilig recliner jeg kjøpte forrige uke. Anonymkode: 0e953...7c4 3
BeeKind Skrevet 26. juni #108 Skrevet 26. juni 1. Våknet i en myk og varm seng 2. Mat og rent vann i springen til frokost 3. Har tid til å legge meg litt ned igjen og hvile et par timer til 2 2
BeeKind Skrevet 26. juni #109 Skrevet 26. juni Maskinfører skrev (4 timer siden): Opplever aldri noe positivt M37 Har du ikke mat, rent vann, et trygt sted å sove, noen du er glad i, jobb, syn og hørsel eller andre sanser, noe mat du liker ekstra godt, musikk som du liker, aldri fint vær der du er? 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #110 Skrevet 26. juni - Sov ganske godt i natt - Har spist en digg skive med loff, smør og spekeskinke - Har lært meg noe nytt på nett Anonymkode: b0857...9c7 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #111 Skrevet 26. juni En kjøttmeis tok med sine 4 unger til fuglemateren min. Fant en halv sjokolade i skapet 🥳🥳🥳 Drakk en deilig kaffekopp. Anonymkode: 09b82...99c 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni #112 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Igår: min mormor fikk beskjed om at kreften hennes ikke har spredning. Det var nydelig vær. Jeg gikk en tur hjemmefra til bysentrum og det var så koselig stemning der. Mange som koste seg på båttur og hang med venner i sentrum. Fikk levert en deilig recliner jeg kjøpte forrige uke. Anonymkode: 0e953...7c4 🥰 Anonymkode: 0c86b...941 2
Zenobia Skrevet 26. juni #113 Skrevet 26. juni 1) Oppdaget denne tråden. Har lest side 1 og 2, samt siste side. Gleder meg til side 3-5 😄 2) Cappuccino i pulverform 🥰 3) Jeg overvant meg selv, og trente 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #114 Skrevet 26. juni Jeg er endelig over en del bivirkninger etter cellegift Jeg hadde energi til å ut av hus en tur Jeg har en fin dag , med masse håp❤️ Anonymkode: bf395...207 11
AnonymBruker Skrevet 26. juni #115 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er endelig over en del bivirkninger etter cellegift Jeg hadde energi til å ut av hus en tur Jeg har en fin dag , med masse håp❤️ Anonymkode: bf395...207 ❤️❤️❤️ Anonymkode: 0c86b...941 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #116 Skrevet 26. juni 1. Våkna til rett tid (var på hvilende nattevakt), lite å gjøre og hyggelige kolleger. Kjøpte egg av en kollega med høner. Fikk helsetips av en annen kollega. God stemning. 2. Har vunnet en gratis behandling på basar, og dro på timen for å ta den ut. Har gruddd meg, men var overraskende behagelig. På vei ut, så åpna en fremmed mann døra for meg. 3. Kom hjem, sliten og med hormonell/mens- migrene. Men har iskald Farris, kald klut i panna, migrenemedisin, et mørkt rom å hvile i, deilig frisk bris fra vinduet og en katt som sover ved føttene mine. Mange timer til neste vakt og jeg digger å ikke ha andre planer enn å se film, spise pizza og å finne fotballskjerfet. Gleder meg til å se kampen med brukerne i kveld. Anonymkode: d6290...e09 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni #117 Skrevet 26. juni 1. Det er mindre varmt her jeg bor i dag 2. Jeg hadde Oda-levering (alltid like kjærkomment) 3. Jeg også har drukket Cappuccino i pulverform (@Zenobia) ❤️ Anonymkode: 5b6a1...89c 1
BeeKind Skrevet 26. juni #118 Skrevet 26. juni 1. babyen i magen har det bra 🩷 2. det er så fine sommerblomster ute, jeg blir så glad av alt som spirer og gror! 3. bekkenet gjør litt mindre vondt i dag enn de andre dagene! 2
tånegla Skrevet 26. juni #119 Skrevet 26. juni Jeg kunne lufte hunden uten at det regnet Legen som jeg var hos i dag hadde en løsning på problemet (som jeg har hatt i over 6 måneder) Naboen brukte bare 4 minutter på å rygge inn i carporten (vanligvis hører vi piping fra bilen hennes i minst 7 minutter- Hun har knekt koden) 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #120 Skrevet 26. juni Koselig hjemmedag med barna mine ❤️ Nydelig hjemmelaget pizza til middag i dag 🍕 Legging gikk greit med begge barna i dag, og jeg har fått masse tid til å slappe av i sofaen 😎 Anonymkode: 4a6a1...6fc 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå