AnonymBruker Skrevet 3. juli #161 Skrevet 3. juli Å gå opp trappen tre trin om gangen for å variere innholdet i dagen. Flyttet et speil til et annet rom. Malte noe, ikke noe jeg likte, men noe. Anonymkode: df3f5...588 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli #162 Skrevet 3. juli Jeg har spist Jeg har ikke skadet meg Nå er jeg litt full, endelig Anonymkode: 2f245...c86 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli #163 Skrevet 3. juli Begge ungene sover gjennom hele natta siste 2 ukene! Jeg er på sommerferie/reise alene med begge barna (4 mnd og 2.5 år) og det går kjempefint og er skikkelig gøy! Jeg fant en fin jakke på tilbud i min størrelse 😄 Anonymkode: c67b0...8a0 2
Zenobia Skrevet 4. juli #164 Skrevet 4. juli 1) Har takknemlige tanker om oppvaskmaskinen ❤️ 2) Rakk alt jeg skulle i pausen 3) En venninde hjelper meg med å holde utkikk etter noe jeg trenger 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #165 Skrevet 4. juli Mannen masserte meg og vi hadde morgensex 🥰 Kattene kom for kos, alle! Ikke samtidig. Det har vært sol og regn, nydelig for hagen. Mannen lagde god middag. Vi har fått handlet lystette nye, matchende gardiner. Det er mer, men det skulle bare være 3… Anonymkode: 8c83e...193 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #166 Skrevet 4. juli Fikk vasket og hengt opp masse klær som har hopet seg litt opp. Laget middag Føler mestring 😊 Anonymkode: 09b82...99c 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli #167 Skrevet 4. juli 1. Hadde energi til dusj og hårvask 2. Middagen var deilig pasta og kjøttsaus (og salat) 3. Jeg har sett en spennende krim-episode Anonymkode: 5b6a1...89c 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #168 Skrevet 5. juli 1. Jordbær og fløte og sukker 2. Morsom kaffekopp (er glad vi lever i en tid der kaffe ikke behøver å drikkes fra en kjedelig kopp som man hadde tolv like av) 3. Kampen som skal sendes på tv i kveld 😍 (ikke opplevd enda så klart, men jeg har så mye glede inni meg på forhånd, at det telles) Anonymkode: 5b6a1...89c 1
Zenobia Skrevet 5. juli #169 Skrevet 5. juli 1) Enda en nydelig sommerdag 2) Enda en episode av podkasten Romkapsel 3) Fant en åpnet pakke kjeks jeg hadde glemt at jeg hadde. Den er borte nå 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli #170 Skrevet 5. juli At dem klippet gress pa prestegården i dag søndag Kl.11.30 60 meter unna kirkedøra. Helt greit for min del da jeg ikke tror på Gud og alskens helligdagsfred ,men syns det var litt rart😅 Men forpakteren gir vel litt F etter å ha drevet gården i over 40 ar. Anonymkode: 49e4a...5db
BeeKind Skrevet 5. juli #171 Skrevet 5. juli Orket endelig å vaske kjøleskapet!! Katten min er så skjønn og har gitt meg glede i dag ❤️ Fint vær å tørke tøy ute i! 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli #172 Skrevet 5. juli Kom hjem fra ferie, godt å være hjemme. Gleder meg til å se kamp 🇳🇴🇧🇷 Følte et blaff av glede i dag, det er lenge siden jeg har følt. Anonymkode: 67bf7...3ed 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli #173 Skrevet 5. juli 1. Kom skikkelig nært et ekorn da jeg gikk morgentur, skikkelig søt! 2. sittet ute og lest god bok 3. 2 mål!!!! 🇳🇴 -🇧🇷 Anonymkode: 4e94a...b6b 1 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli #174 Skrevet 6. juli Zenobia skrev (20 timer siden): 1) Enda en nydelig sommerdag 2) Enda en episode av podkasten Romkapsel 3) Fant en åpnet pakke kjeks jeg hadde glemt at jeg hadde. Den er borte nå Har du hørt noe angående søknaden? 🙂 Anonymkode: 0c86b...941
Zenobia Skrevet 6. juli #175 Skrevet 6. juli 1) Kunne ta en rolig dag etter en fullspekket helg 2) Kost meg med å lese gjennom masse om Nyland, Haaland & Solbakken osv 3) Fikk en avlysning til fredag kveld som passer helt perfekt AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har du hørt noe angående søknaden? 🙂 Anonymkode: 0c86b...941 Fikk et oppfølgingsspørsmål som jeg har svart på. 1
Zenobia Skrevet 7. juli #176 Skrevet 7. juli 1) Har gjenopptatt kontakten med en bekjent 2) Ostesmørbrød! Er så digg 3) Fornøyd med at jeg valgte å ikke avbryte noe da telefonen ringte. Sjekket noen minutter senere, og det nummeret var noen som sikkert skulle selge meg et abonnement (jeg er gammel kunde). 1
Brunhilde Skrevet 10. juli #177 Skrevet 10. juli I dag, og dagen er fremdeles ung, har jeg 1. Vært ute på tur i god luft klokka 6 2. Gjort helgerent 3. Spist en is 😁 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #179 Skrevet 2. september Deilig at det ikke er dritvarmt lenger! Anonymkode: 0c86b...941
AnonymBruker Skrevet 2. september #180 Skrevet 2. september 1. Orgasme 2. Kaffe 3. Hyggelig mld. fra en dame. Anonymkode: b04ff...a96
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå