Gå til innhold

Kjæresten min nekter å endre sivilstatus på facebook...


Gjest Geri

Anbefalte innlegg

Uaktuelt for meg at kjæresten skal stå som singel på facebook. Hvis han ikke vil at alle skal se det så kan han endre det til at det ikke står noe der. Merkelig oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å skrive noen typiske kjærestemeldinger på veggen hans? Noe som ikke levner tvil om at dere er sammen liksom? Som" Superglad i deg, kjæresten min<3", "Du er verdens beste kjæreste" etc.

Hvordan reagerer han på dette? Svarer han med noe lignende? Tar han det vekk? Verdt å prøve!!

Fjerner han det er jo svaret gitt...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å skrive noen typiske kjærestemeldinger på veggen hans? Noe som ikke levner tvil om at dere er sammen liksom? Som" Superglad i deg, kjæresten min<3", "Du er verdens beste kjæreste" etc.

Hvordan reagerer han på dette? Svarer han med noe lignende? Tar han det vekk? Verdt å prøve!!

Fjerner han det er jo svaret gitt...

Signerer denne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geri

Hehe, venta på den jeg og... :P

Har ikke prøvd å skrive noe på veggen hans nei. Kan jo prøve, men tviler på at han svarer. Tror nok ikke han tar det bort. Gjør han det, er jo svaret gitt ja. Skader ikke å prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miranda, 40

Han bør absolutt fjerne singelstatusen og heller velge å ikke vise status i det hele tatt. Selv om jeg nærmer meg 40 år så hadde jeg reagert.

Helt enig...min samboer står med statusen "ingenting" altså verken single eller i forhold med meg.

Jeg skulle virkelig ønsker han ville ha status "In a relationship" med meg, men når han ikke vil, så står det null på både hans og min.

Det gir faktisk en dårlig følelse.

Men: jeg hadde aldri i verden godtatt at han hadde "single" når han var sammen med meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg er ikke på FB (mer) men går det ikke an å skrive "i et forhold med" på DIN side og så linke til hans?

Forøvrig, jeg hadde ikke brydd meg så mye om det ikke stod noe, men singel... Tror ikke det. Den statusen der er noe folk plukker opp momentant.

Ser jo at i det øyeblikket noen skiller seg i omgangskretsen til gubben (han er på fb med noen hundre folk på lista) så endres status til "singel" og tusen folk kommenterer det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde det ikke stått noe på siden hans så hadde det jo vært greit... Men det står jo at han er singel. :/

På min side står det "i et forhold" og under, når jeg er logget på står det "venter på bekreftelse fra NN". Får ikke stått oppført i et forhold med ham så lenge han ikke bekrefter det. Men samme det egentlig, er ikke det som er problemet her. Det er singel-statusen hans som plager meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke ha sivilstatus på facebook i det hele tatt er helt greit, men jeg hadde ikke "godtatt" at han hadde stått som singel. Hadde han nektet kunne han kanskje faktisk blitt nettopp singel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, hadde det ikke stått noe på siden hans så hadde det jo vært greit... Men det står jo at han er singel. :/

På min side står det "i et forhold" og under, når jeg er logget på står det "venter på bekreftelse fra NN". Får ikke stått oppført i et forhold med ham så lenge han ikke bekrefter det. Men samme det egentlig, er ikke det som er problemet her. Det er singel-statusen hans som plager meg...

Når han ikke engang bekrefter din forespørsel, må jeg si jeg hadde mistenkt han for:

Å holde mulige bekjenteskaper/damer på gress, fordi han egentlig ser etter noe bedre.

Hadde vært et SVÆRT dårlig signal! Hadde ikke tatt en mann som det der seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skriv på veggen hans da, utfordr han, send han kjæreste-bilder, tagg han, sjekk-inn med han på steder. Om du har et markeringsbehov.

Si at enten gjør du det, eller så fjerner han sivilstatus. Han MÅ ikke si han har dame, men han trenger ikke juge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tagget ham, sjekket inn osv, men han sier aldri noe om det. Virker som at han ikke liker det, derfor har jeg nesten slutta med det. Pusemeldinger og hjerter på veggen hans er liksom ikke helt meg, men...

Og det er jaggu sant - han juger jo når det står at han er singel.

Må vel ta det opp med ham, men er redd det bare skaper dårlig stemning. Jeg er litt sånn "alt for husfreden", og så går jeg bare og er lei meg uten å si noe.

Jeg er stolt av kjæresten min jeg, og vil gjerne vise det til hele verden... :) Men sånn tenker tydeligvis ikke han.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fyren er en tøffel. Det er ikke bare innad i et forhold man kan være en tøffel, han her tøfler enten for kameratgjengen/partygutta eller for den andre kjæresten sin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjæresten min har heller ikke forholdet på face, selv om alle mener at vi burde det.. "dere er jo ikke offisielle før det er på face" Jeg synes det er litt spennende å ikke ha det på face, De som trenger å vite det, vet det, familie og nære venner.

Spør han om å ta bort "singel", bare si det rett ut, du føler deg bedre med det slik. Jeg hadde ikke likt det om kjæresten min sto som singel, spesielt med en eks som er litt galen og fortsatt vil ha ham tilbake.

Dessuten slipper dere å måtte slite med spørsmål og mas hvis dere skulle gjøre det slutt en dag. Facebook er en plattform for oppmerksomhet, og personlig synes jeg det er billig oppmerksomhet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe må det jo være, ja... Men skjønner ikke hvorfor han er sammen med meg, og vil bo sammen med meg... Når han tydeligvis har andre "på gress" og ikke vil ødelegge det ved å ta bort singelstatusen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Fyren er en tøffel. Det er ikke bare innad i et forhold man kan være en tøffel, han her tøfler enten for kameratgjengen/partygutta eller for den andre kjæresten sin.

Her ligger det mye sannhet! Hadde det sånn selv, i et to år langt forhold som jeg nettopp har avslutta. Han var en tøffel overfor andre, han nekta også å skifte status på facebook, selv om han omtrent bodde innpå der. Nekta å skifte bilde også, det var et bilde som var veldig image-aktig, for å si det sånn. Et image som overhode ikke stemte med virkeligheten, og som tiltrakk seg mye tenåringer. Han nekta å slutte å skrive med nett-jenter som han hadde grisepratet mye med (og som var halvparten så gamle som ham selv), fordi han "bare ville være snill med alle og ikke såre noen." Det han ikke tenkte på, var at dette såret den personen som burde betydd mest for ham. Hele tiden framholdt han at de overnevnte tinga ikke hadde noe med vårt forhold å gjøre. Det var to forskjellige ting, visstnok. Argumenter som "de som virkelig kjenner meg, vet jo at jeg er i et forhold, og de jentene jeg bare kjenner fra nett, HAR JO IKKE NOE MED DET." Han slutta med dette etter ett års tid sammen med meg, men jeg mista også tilliten til ham. Det var mange andre ting i bildet som også førte til at det ble slutt, bare for å ha sagt det. Men det var veldig sårende. Han skifta til slutt status og bilde, dvs, JEG måtte gjøre det for ham, for han hadde visst ikke noe greie på hvordan man gjorde det. Rett etter at jeg avslutta forholdet, hadde han derimot tydeligvis fått skikkelig greie på dette her, for da blei bilde og status byttet fortere enn svint! Herregud. Jeg er glad jeg slipper det der noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt i orden for meg om han ikke vil ha noe der, det er "SINGEL"-statusen han ikke fjerner... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Han burde jo vært stolt over deg og ville vise deg for hele verden pga han elsker deg så..

Jeg ville ikke ha vært sammen

med en slik mann. Hvorfor holde forholdet hemmelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest HønePøne

Jeg får en følelse av at du føler deg mindreverdig i dette forholdet... synes det er rart at du i det hele tatt må spørre i et forum om dette er greit eller ikke. Hallooo.... det er ikke greit å stå oppført som "singel" når du har kjæreste. Han ER innlogget innimellom og likevel endrer han ikke status... er det mulig.

Sett KRAV til kjæresten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...