Gå til innhold

til dere sukker-gutter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bare måå fortelle min lykkehistorie fra sukker!

Bladde gjennom gutter og det var en som stoppet øyet mitt, så jeg tok kontakt - vi snakket i to mnd før vi møttes og han er ti ganger kjekkere i virkeligheten enn han noensinne var på bilder! Vet jo allerede han hadde en god personlighet, men det var et veldig positivt inntrykk.

Nå har vi begynt med besøk hos hverandre.

Happy happy :D :D

Så kult! Jeg får inntrykk av at dere bor langt unna hverandre. Er det derfor det tok så lang tid før dere møttes?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du føler at du må være forsiktig med hva du skriver, betyr nok det at de gutta ikkert egentlig ikke er noe for deg uansett, er du ikke enig?

Er jo viktig at man ikke har helt forskjellige nivåer på hva som er akseptabelt eller ikke, veit du, men samtidig er det helt teit at folk ikke har et åpent nok sinn, til at de forstår at man burde gi hverandre litt ekstra tøyler i den perioden hvor man blir kjent... Syns jeg, i det minste.

Det bildet der har jeg hatt i noen måneder, og før det brukte jeg dette. Rart at jeg har fått så dårlig respons, sant? hahaha

Hahaha, fantastisk bra bilde!!!

Jeg tenker jo at det er lettere å finne en som matcher akkurat deg med disse bildene dine da, selv om du nok også siler ut veldig mange underveis :gjeiper: men det er vel bare like så greit?!!

Er jo enig i det du sier her da, men samtidig så føler jeg ikke at jeg får frem hvem jeg er skriftlig over nett, og da er det kjipt om soulmaten går rett forbi pga feil formulering fra meg :fnise: menmen, sånn er det vel med nettdating!

Skrevet (endret)

100 meldinger :daane: På hvor lang tid egentlig?

Jeg føler meg skikkelig upop på sukker :gjeiper:

Kommer an på bosted og alder da, ei eksdame hadde over 400 uleste etter ei uke på ferie, dette var på møteplassen,fikk litt hakeslepp når jeg så det, på første hjemmedate.. Hun var 30år da, Osloberte, ganske pen, slank, og store pupper.

Har hørt de som har fått flere hundre første døgnet de var registrert også, mange desperate folk derute.

Uansett skal man bare ha tak i 1 person da, stort sett.

Endret av Sommee
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Kommer an på bosted og alder da, ei eksdame hadde over 400 uleste etter ei uke på ferie, dette var på møteplassen,fikk litt hakeslepp når jeg så det, på første hjemmedate.. Hun var 30år da, Osloberte, ganske pen, slank, og store pupper.

Har hørt de som har fått flere hundre første døgnet de var registrert også, mange desperate folk derute.

Uansett skal man bare ha tak i 1 person da, stort sett.

Takk for den, nå føler jeg meg enda mer upop :gjeiper:

-jente, 27, Oslo.

(men heldigvis uten "kom og ta meg bilde" med trutmunn og kløft, da det ikke er helt det jeg er ute etter :laugh:)

Skrevet

Takk for den, nå føler jeg meg enda mer upop :gjeiper:

-jente, 27, Oslo.

(men heldigvis uten "kom og ta meg bilde" med trutmunn og kløft, da det ikke er helt det jeg er ute etter :laugh:)

Bare mine erfaringer. Ellers liker gutta damer som selv tar kontakt:)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg tror generaliseringer er farlig her inne jeg. For jeg får da verken 100 meldinger om dagen, eller svar på alle meldingene jeg selv sender ut.

Men jeg er lykkelig for det altså, og tar ikke min manglende populæritet på sukker som et slag i trynet :gjeiper:

Skrevet

Jeg tror generaliseringer er farlig her inne jeg. For jeg får da verken 100 meldinger om dagen, eller svar på alle meldingene jeg selv sender ut.

Men jeg er lykkelig for det altså, og tar ikke min manglende populæritet på sukker som et slag i trynet :gjeiper:

Lykke henger nok veldig lite sammen med det ja, sant:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde syntes det var hyggelig å bli spurt på en date for en gangs skyld..

Ser ikke ut som hjerte-systemet funker noe særlig i hvert fall (Eller profilbildet mitt for den saks skyld), etter null respons har jeg gitt opp sukker (Funker meldinger bedre? Er det noen jenter som svarer?)

• Liker 1
Skrevet

Hahaha, fantastisk bra bilde!!!

Jeg tenker jo at det er lettere å finne en som matcher akkurat deg med disse bildene dine da, selv om du nok også siler ut veldig mange underveis :gjeiper: men det er vel bare like så greit?!!

TS igjen? Er ikke så lett å holde styr på alle disse anonyme ;)

Joda, du har jo rett i at jeg veldig effektivt siler ut de som ikke passer meg, men jeg kunne kanskje tona den ned en smule, om jeg virkelig var ute etter å få "napp" gjennom en dating-side. Finner jeg noen som syns jeg har en morsom profil, er det kult, men jeg holder ikke akkurat pusten mens jeg venter hehehe

Er jo enig i det du sier her da, men samtidig så føler jeg ikke at jeg får frem hvem jeg er skriftlig over nett, og da er det kjipt om soulmaten går rett forbi pga feil formulering fra meg :fnise: menmen, sånn er det vel med nettdating!

Det er veldig mange aspekter av et menneske, som man ikke oppfatter over nettet. Til og med utseende kommer jo ikke riktig frem for alle, da noen ser relativt kjipe ut på bilder, men er smellvakre i virkeligheten (det har jo mye med personlighet og mimikk å gjøre også).

Få se hvordan du er "live" da! Er du ledig neste uke? Sushi og stekt banan, min gode mann... Hva sier du?

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg hadde syntes det var hyggelig å bli spurt på en date for en gangs skyld..

Ser ikke ut som hjerte-systemet funker noe særlig i hvert fall (Eller profilbildet mitt for den saks skyld), etter null respons har jeg gitt opp sukker (Funker meldinger bedre? Er det noen jenter som svarer?)

Hjertesystemet funker jo bare til en viss grad, noen må jo uansett sende den første meldingen.

For meg er det litt "betryggende" å sende melding når jeg har fått hjerte, så er han i det minste litt interessert i alle fall ;)

(men jeg sender uten hjerte først også da)

Men bilde er absolutt viktig. Det handler jo om førsteinntrykk, og det ser det ut til at en del mannfolk ikke skjønner på sukker. Inkludert Yme :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Hjertesystemet funker jo bare til en viss grad, noen må jo uansett sende den første meldingen.

For meg er det litt "betryggende" å sende melding når jeg har fått hjerte, så er han i det minste litt interessert i alle fall ;)

(men jeg sender uten hjerte først også da)

Men bilde er absolutt viktig. Det handler jo om førsteinntrykk, og det ser det ut til at en del mannfolk ikke skjønner på sukker. Inkludert Yme :gjeiper:

Jeg er ikke helt enig i at "han ikke har skjønt at førsteinntrykket gjelder". Det er jo ikke gitt at et bra førsteinntrykk kun skapes gjennom strigla halvproffe bilder med skjorte og slips.

Jeg sender heller en melding til en som Yme som vekker interesse hos meg fordi bildet sier noe om hvordan han er som person - og jeg liker bedre den typen mennesker enn de som "følger boka".

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det virker som at det er veldig forskjell på hva damer liker... Noen vil at man skal se pynta og fin ut, noen liker at man skiller seg ut, mens andre vil at man skal ha et bilde hvor man er på fjelltur.

I gamle dager, da jeg tok sukker litt seriøst, hadde jeg dette, men da fikk jeg beskjed om at man hvertfall ikke skulle ha bilder hvor man sto sånn der foran speilet... Det er jo greit nok, men man gidder jo virkelig ikke å planlegge en parktur med en kompis, for at det et fint profilbilde til en nettdate-profil, når et bilde på badet viser utseende like godt :fnise:

Er det ikke derfor man har bilder på profilen da, for å vise hvordan man ser ut? Jeg er helt lik når jeg er på badet, som jeg er andre steder :gjeiper:

Endret av Yme
Skrevet

Det virker som at det er veldig forskjell på hva damer liker... Noen vil at man skal se pynta og fin ut, noen liker at man skiller seg ut, mens andre vil at man skal ha et bilde hvor man er på fjelltur.

I gamle dager, da jeg tok sukker litt seriøst, hadde jeg dette, men da fikk jeg beskjed om at man hvertfall ikke skulle ha bilder hvor man sto sånn der foran speilet... Det er jo greit nok, men man gidder jo virkelig ikke å planlegge en parktur med en kompis, for at det et fint profilbilde til en nettdate-profil, når et bilde på badet viser utseende like godt :fnise:

Er det ikke derfor man har bilder på profilen da, for å vise hvordan man ser ut? Jeg er helt lik når jeg er på badet, som jeg er andre steder :gjeiper:

Det er så sant det! :ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jo, men det er jo ikke bare utseendet i seg selv som har noe å si vetdu. Hva bildet sier om personligheten er vel så viktig. FOr meg hvertfall.

Skrevet

Jo, men det er jo ikke bare utseendet i seg selv som har noe å si vetdu. Hva bildet sier om personligheten er vel så viktig. FOr meg hvertfall.

Så hvis jeg velger å ta profilbildet mitt i en park, er jeg et annet menneske enn om jeg tar det på badet?

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Altså, jeg altså mente ikke noe vondt med den sleivete kommentaren min. Men jeg ser stadig mannfolk med langt bedre bilder av seg selv i albumene sine enn det de har som profilbilde.

Jeg ser humoren i yme sine bilder, sammen med teksten, men noen ganger er et dårlig bilde bare et dårlig bilde. Og har man en seriøs profil, så bør man også ha et godt/bra bilde av seg selv som gir ett godt førsteinntrykk.

Min mening altså. Jeg lurte egentlig bare på hvorfor en del mannfolk med gode profiltekster ikke har et fint bilde som gir folk lyst til å trykke :klo: spesielt når de faktisk har slike bilder i albumet sitt!?

Gjest HunterLady
Skrevet

Neida. Men for de fleste der inne har det veldig mye å si. Man får jo et bilde av personen over nett, og da hjelper det veldig om personen har et fint bilde-bilde.. :)

Skrevet

Jeg tenkte jeg bare skulle svare kjapt at jeg ikke oppfattet innlegget ditt noe negativt. Svarer mer seinere, eller i mårra, man bare tenkte jeg skulle foretelle deg det, sånn at du slipper å tro at jeg blei skuffa eller noe :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...