Gå til innhold

til dere sukker-gutter!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenter kan faktisk ta seg råd til å være kresne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenter kan faktisk ta seg råd til å være kresne :)

De fleste er jo ikke det, de velger kun fra de få som sender de meldinger.

AnonymBruker
Skrevet

De fleste er jo ikke det, de velger kun fra de få som sender de meldinger.

Det at vi ikke skriver til deg betyr ikke at vi ikke skriver tik andre! Jeg svarer vel ca 5% av all posten jeg får, skriver som regel selv til de guttene jeg er interessert i

Skrevet

Det at vi ikke skriver til deg betyr ikke at vi ikke skriver tik andre! Jeg svarer vel ca 5% av all posten jeg får, skriver som regel selv til de guttene jeg er interessert i

Hehe, hvem er vi da?

Den store forskjellen i antall mld mottatt, menn vs kvinner, viser jo at de fleste kvinner velger blant de få de får mld av.

Bra du er proaktiv, det er turn-on:)

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, hvem er vi da?

Den store forskjellen i antall mld mottatt, menn vs kvinner, viser jo at de fleste kvinner velger blant de få de får mld av.

Bra du er proaktiv, det er turn-on:)

Å, viser det det? Jeg tenker det heller viser at jentene er mer kritiske til hvem de skriver til, og ikke skyter ut meldinger i hytt og gevær..

Det er ikke få ganger jeg har fått nesten like "førstegangsmelding" fra samme person flere ganger med en mnd eller to imellom. Tydelig at de har glemt at de har skrevet til meg for kort tid siden. Syns ikke det tyder på at gutta er spesielt selektive når det kommer til hvem de skriver til. Jenter legger vel litt mer vekt på hvem de skriver til!

• Liker 1
Skrevet

Aaawww, får jeg arve tråden din? Så kos!! :ler:

I utgangspunktet ville jeg ha dette som profilbildet, men jeg fikk ikke lov fordi det er manipulert, så da tok jeg dette isteden

Denne profilteksten har jeg virkelig putte sjela mi i, og det forklarer meg til punkt og prikke.

Jeg er et menneske som best beskrives gjennom kvad, så her kommer det!

Jeg skulle ønske jeg var rabarbragrøt

Kanskje ikke like varm eller like søt

men konsistensen og fargen hadde kledd meg så bra

pluss at jeg hadde følt meg utrolig sexy tralalala

Gud elsker meg ikke, så jeg er ei hans barn

Han ber meg kle meg naken og bli med å leke harn

Han rynker sin nese og sier "rabarbra blir du ikke!!"

Jeg blir så trist at jeg begynner å hikke

Nå er jeg så lei, så jeg ender det hele

Jeg koker meg selv og rabarbra i en kjele

Det kjennes så bra ut, hele jeg er bløt

Jeg blei faktisk varm, og jeg blei faktisk søt!

Dette blei veldig bra, men om du ikke er fornøyd, kan du sende en melding.

Er ganske fornøyd, egentlig! Hvem i all verden kan takke nei til noe sånt?

Ble nesten litt skuffa over at det ikke var sånn kvad med norrørn gramatikk :P (Gjerne oversatt til nynorsk, slik det går annt å forstå) :P Hehe, neida, det var bra det.. Men litt missvisendes å kalle det kvad da (selv om det også er dikt), for jeg forventa meg noe alla trymsakvadet, håvamål eller noe :P

Men du var jo kjekk da ;)

Skrevet

Å, viser det det? Jeg tenker det heller viser at jentene er mer kritiske til hvem de skriver til, og ikke skyter ut meldinger i hytt og gevær..

Det er ikke få ganger jeg har fått nesten like "førstegangsmelding" fra samme person flere ganger med en mnd eller to imellom. Tydelig at de har glemt at de har skrevet til meg for kort tid siden. Syns ikke det tyder på at gutta er spesielt selektive når det kommer til hvem de skriver til. Jenter legger vel litt mer vekt på hvem de skriver til!

Delvis enig i det, men mange jenter er for passive er vel det mange mener, og når du har kanskje 1500 menn med høy match, så er det veldig mange (av venninner jeg har ihvertfall), som kun velger blant de 100 som de får mld fra.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Delvis enig i det, men mange jenter er for passive er vel det mange mener, og når du har kanskje 1500 menn med høy match, så er det veldig mange (av venninner jeg har ihvertfall), som kun velger blant de 100 som de får mld fra.

100 meldinger :daane: På hvor lang tid egentlig?

Jeg føler meg skikkelig upop på sukker :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

100 meldinger :daane: På hvor lang tid egentlig?

Jeg føler meg skikkelig upop på sukker :gjeiper:

Jeg tror ikke jeg har fått 100 "startmeldinger" på hele den tiden jeg har vært der inne sammenlagt en gang :gjeiper:

-kvinne 23, oslo

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har fått 100 "startmeldinger" på hele den tiden jeg har vært der inne sammenlagt en gang :gjeiper:

-kvinne 23, oslo

Jeg tror ikke jeg har fått det jeg heller, men de slettes vel etter en stund, så jeg får ikke telt.

Dessuten er det en særdeles liten andel av de som har vært inne på profilen min som har sendt melding. Så jeg må nok bare innse at jeg ikke er så poppis :gjeiper:

Skrevet

Når gutter opplever at de aldri får svar, er det jo selvfølgelig fordi jenter får hundrevis av meldinger hver dag, og bare ikke ser akkurat den han sendte... Det kan jo umulig ha noe med at damene han velger, ikke syns han er interessant! Det skjønner dere selv :fnise:

Ble nesten litt skuffa over at det ikke var sånn kvad med norrørn gramatikk :P (Gjerne oversatt til nynorsk, slik det går annt å forstå) :P Hehe, neida, det var bra det.. Men litt missvisendes å kalle det kvad da (selv om det også er dikt), for jeg forventa meg noe alla trymsakvadet, håvamål eller noe :P

Men du var jo kjekk da ;)

Takk :nigo: menneeehh... Har ikke du sett meg mange ganger før da? På et mye nyere bilde, hvor jeg ikke er 22 år. Feks profilbildet mitt?

Bildet jeg har lagt ut på sukker (det jeg linka til her) er jo 5 år gammelt, så jeg ser jo mye yngre og mer jomfruelig ut, som en glatt liten barnerumpe. Det er flott!

Hva er forresten forskjell på et kvad og et dikt? Er det ikke stort sett at kvad handler om personer, mens dikt handler om alt mulig?

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Når gutter opplever at de aldri får svar, er det jo selvfølgelig fordi jenter får hundrevis av meldinger hver dag, og bare ikke ser akkurat den han sendte... Det kan jo umulig ha noe med at damene han velger, ikke syns han er interessant! Det skjønner dere selv :fnise:

:klaske:

Det har du jo selvfølgelig helt rett i! At jeg ikke tenkte på det :laugh:

Skrevet

:klaske:

Det har du jo selvfølgelig helt rett i! At jeg ikke tenkte på det :laugh:

Ja, håper du blei skikkelig flau nå, for dette var veldig opplagt, Wolfmoon! Ække rart du ikke er poppulær på sukker, når du oppfører deg sånn :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Yme, du er på machlista mi :) :) hihi

AnonymBruker
Skrevet

Hilsen ts forresten :)

Skrevet

Se der var du jo, min gode mann! Hvis du føler du har problemer med å få svar, er det noe galt med mennene der inne... Kanskje de skal ta seg en tur til doktorn og få sjekka legningen sin. Si ifra om han fyrn ikke svarer da ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Se der var du jo, min gode mann! Hvis du føler du har problemer med å få svar, er det noe galt med mennene der inne... Kanskje de skal ta seg en tur til doktorn og få sjekka legningen sin. Si ifra om han fyrn ikke svarer da ;-)

Snille deg :rodmer:

Man må visst velge sine ord med omhu der inne, er min oppfatning. Men har ikke gitt opp helt enda :gjeiper: Sendt et par mld men så stoppet det opp.. TYPISK hehe.

Har du hatt det bananbildet lenge? Virket så kjent..

Skrevet (endret)

Snille deg :rodmer:

Man må visst velge sine ord med omhu der inne, er min oppfatning. Men har ikke gitt opp helt enda :gjeiper: Sendt et par mld men så stoppet det opp.. TYPISK hehe.

Har du hatt det bananbildet lenge? Virket så kjent..

Hvis du føler at du må være forsiktig med hva du skriver, betyr nok det at de gutta ikkert egentlig ikke er noe for deg uansett, er du ikke enig?

Er jo viktig at man ikke har helt forskjellige nivåer på hva som er akseptabelt eller ikke, veit du, men samtidig er det helt teit at folk ikke har et åpent nok sinn, til at de forstår at man burde gi hverandre litt ekstra tøyler i den perioden hvor man blir kjent... Syns jeg, i det minste.

Det bildet der har jeg hatt i noen måneder, og før det brukte jeg dette. Rart at jeg har fått så dårlig respons, sant? hahaha

Endret av Yme
Skrevet

Jeg bare måå fortelle min lykkehistorie fra sukker!

Bladde gjennom gutter og det var en som stoppet øyet mitt, så jeg tok kontakt - vi snakket i to mnd før vi møttes og han er ti ganger kjekkere i virkeligheten enn han noensinne var på bilder! Vet jo allerede han hadde en god personlighet, men det var et veldig positivt inntrykk.

Nå har vi begynt med besøk hos hverandre.

Happy happy :D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...