AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #41 Skrevet 8. mai 2012 Aaawww, får jeg arve tråden din? Så kos!! I utgangspunktet ville jeg ha dette som profilbildet, men jeg fikk ikke lov fordi det er manipulert, så da tok jeg dette isteden Denne profilteksten har jeg virkelig putte sjela mi i, og det forklarer meg til punkt og prikke. _____________________________________________________ Jeg er et menneske som best beskrives gjennom kvad, så her kommer det! Jeg skulle ønske jeg var rabarbragrøt Kanskje ikke like varm eller like søt men konsistensen og fargen hadde kledd meg så bra pluss at jeg hadde følt meg utrolig sexy tralalala Gud elsker meg ikke, så jeg er ei hans barn Han ber meg kle meg naken og bli med å leke harn Han rynker sin nese og sier "rabarbra blir du ikke!!" Jeg blir så trist at jeg begynner å hikke Nå er jeg så lei, så jeg ender det hele Jeg koker meg selv og rabarbra i en kjele Det kjennes så bra ut, hele jeg er bløt Jeg blei faktisk varm, og jeg blei faktisk søt! Dette blei veldig bra, men om du ikke er fornøyd, kan du sende en melding. ________________________________________________________ Er ganske fornøyd, egentlig! Hvem i all verden kan takke nei til noe sånt? ahaha, helt herlig! Det er sånne typer profiler / gutter jeg liker iallefall og det er alt for få av dem på sukker! Noen som glimter til innimellom og skiller seg ut ved å vise at de har humor og ikke er så forbanna selvhøytidelige og bare opptatt av å trene og skrive det som de tror jenter vil lese 1
Yme Skrevet 8. mai 2012 #42 Skrevet 8. mai 2012 Funker og funker, jeg er jo tross alt fortsatt singel da :gjeiper: Men jeg har jo møtt mange flere enn jeg ville gjort ellers, problemet er at det ikke klaffer noe bedre der enn andre steder. Jeg er sikkert for kresen, men så lenge jeg trives med det så er det greit Ja, så lenge du syns det er greit å være singel, er det jo ikke noe problem. Jeg forstår at folk vil ha kjæreste, og trenger den nærheten. Det er jo koselig med kjæreste, men samtidig forstår jeg meg ikke på sånne mennesker som absolutt ikke greier seg alene... De MÅ liksom være 2 :gjeiper: Jeg er 1 jeg... Et individ, og jeg fungerer fint selv ahaha, helt herlig! Det er sånne typer profiler / gutter jeg liker iallefall og det er alt for få av dem på sukker! Noen som glimter til innimellom og skiller seg ut ved å vise at de har humor og ikke er så forbanna selvhøytidelige og bare opptatt av å trene og skrive det som de tror jenter vil lese Det er jo et pluss med å ha en så elendig profil da... Man møter jenter som har veldig kompatibel humor, og det er egentlig en av de viktigste tingene, syns jeg. Kan man sitte og le så man griner sammen, kan man være ganske sikker på at det blir et bra forhold ut av det. Det er utrolig viktig at man har det gøy, og gjør kule ting sammen!
Gjest krabat Skrevet 9. mai 2012 #43 Skrevet 9. mai 2012 Lurer på hva slags førstemelding dere ønsker? Så lenge det er enkelt og greit vil du få svar uansett, dersom gutten synes profilen din er interessant. Det er svært få gutter som mottar flere meldinger enn at vi tar oss tid til å lese alle, og sjekke profilen til avsenderen. Hvis du ikke ser noe veldig spennende i profilteksten eller albumet som du kan kommentere, funker det som fjell med en enkel melding som "Hei, jeg heter Blabla Har du det bra?" Ikke spør om date med en gang, det kan skremme vekk en del. Send i hvert fall to-tre meldinger først, og ikke spør før du er rimelig sikker på at han er en fyr som gjerne vil treffe jenter raskt IRL, og ikke skrive fram og tilbake i evigheter på nett først.
dk73 Skrevet 9. mai 2012 #44 Skrevet 9. mai 2012 Synes det er greit jeg at folk ikke er helt a4 på slike datingsider som sukker. Derfor har jeg ikke en helt a4 profil heller: Jeg er en kul kar, med det meste som trengs her i livet. Fet kåk med eget soverom, deler kun stue, kjøkken og bad med mutter`n. Er lønnet av NAV. Gjeldfri bil(Volvo Amazon), med både wunderbaum, terninger og setetrekk med tigermønster. Digger turer i skog og mark, så du ser meg nok ofte rasende over plena og gjennom naboens busker med Volvo'n.......gjerne med ei flaske 96 på innerlomma. Reiser til fjerne og eksotiske steder er noe som fenger denne karen, og jeg har vært både på Svinesund og på tur med Danskebåten opptil flere ganger. Glad i kulinariske opplevelser, og går ikke av veien for hverken en deilig Grandis eller en småfrekk pølsemeny på Shell......... Okay, nå er vel ikke det ovenstående direkte sant, men siden det ikke er så lett å beskrive seg selv, så måtte jeg finne på noe å skrive ......men spør gjerne om det er noe du lurer på Og den dagen jeg skal gifte meg skal det skje på denne måten: ;feature=fvst Blir du med? Har fått en del respons som følge av at jeg ikke er helt a4, MEN det værste er faktiskt at en del tror at beskrivelsen av meg er sant, selv om det står i profilen at det ikke er det....hehe
Gjest krabat Skrevet 9. mai 2012 #45 Skrevet 9. mai 2012 (endret) @dk73 Haha, er det faktisk noen som tror det er seriøst ment!? Synes den var veldig morsom. Frister nesten å skrive noe lignende. Hadde jeg vært deg ville jeg likevel latt den gli over i en litt mer informativ beskrivelse etter hvert, slik at det ikke bare blir tull og fjas. Endret 9. mai 2012 av krabat
Envy Skrevet 9. mai 2012 #46 Skrevet 9. mai 2012 Alltid lurt på hvordan de guttene ser ut. Typiske kjennetegn? De ser sånn ut: http://4.bp.blogspot.com/_nwMK5kt3txc/TMrcr_cEp6I/AAAAAAAAAXI/IDKC-1LWeKM/s640/westham-david-beckham.jpg Og sånn: http://christinelovendahl.com/wp-content/uploads/2010/11/FEK2323s.jpg Og sånn: http://4.bp.blogspot.com/-pqX_DvwfdYo/Ty1QxOzGQtI/AAAAAAAABcY/TpJ9_W04ipc/s1600/BradPitt1.jpg Og så videre og så videre Jepp, de finnes faktisk i vanlige hverdagslige versjoner
Gjest Wolfmoon Skrevet 9. mai 2012 #47 Skrevet 9. mai 2012 De ser sånn ut: http://4.bp.blogspot.com/_nwMK5kt3txc/TMrcr_cEp6I/AAAAAAAAAXI/IDKC-1LWeKM/s640/westham-david-beckham.jpg Og sånn: http://christinelovendahl.com/wp-content/uploads/2010/11/FEK2323s.jpg Og sånn: http://4.bp.blogspot.com/-pqX_DvwfdYo/Ty1QxOzGQtI/AAAAAAAABcY/TpJ9_W04ipc/s1600/BradPitt1.jpg Og så videre og så videre Jepp, de finnes faktisk i vanlige hverdagslige versjoner Gjør de Jeg har ikke sett noen av de der inne Jeg hadde forøvrig kun sendt melding til Kjelling av de tre, og Andres Thorkildsen hvis han var der inne, de andre to kan bare gå å legge seg. (og fordi dette er kg, nei jeg er ikke seriøs. Hadde derimot hatt interessante profiler hadde neppe utseende stoppet meg )
Gjest Wolfmoon Skrevet 9. mai 2012 #48 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Ja, så lenge du syns det er greit å være singel, er det jo ikke noe problem. Jeg forstår at folk vil ha kjæreste, og trenger den nærheten. Det er jo koselig med kjæreste, men samtidig forstår jeg meg ikke på sånne mennesker som absolutt ikke greier seg alene... De MÅ liksom være 2 :gjeiper: Jeg er 1 jeg... Et individ, og jeg fungerer fint selv *kutt* Ikke sant. Det er veldig sant det du skriver her ' Edit: og for ikke å spamme med altfor mange innlegg. Utrolig kul profiltekst over her, jeg er litt usikker på hvordan jeg skulle ha tatt kontakt hvis jeg leste den da. For den sier jo egentlig fint lite om personen. Eller er det bare jeg som ikke ser de hemmelige hintene og derfor ikke er blant de heldige utvalgte Endret 9. mai 2012 av Wolfmoon
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #50 Skrevet 9. mai 2012 Brad Pitt er jo den desidert lekreste av de tre. Beckham? Nothing special. Kjelling er kjekk.
Envy Skrevet 9. mai 2012 #51 Skrevet 9. mai 2012 Gjør de Jeg har ikke sett noen av de der inne Jeg hadde forøvrig kun sendt melding til Kjelling av de tre, og Andres Thorkildsen hvis han var der inne, de andre to kan bare gå å legge seg. (og fordi dette er kg, nei jeg er ikke seriøs. Hadde derimot hatt interessante profiler hadde neppe utseende stoppet meg ) Jeg har sett en del gutter i samme kategori der inne, datet et par av dem også Poenget er at ser de sånn ut, får de vel gjerne poster i bøtter og spann, omtrent uavhengig av hva de har skrevet i profilen?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #52 Skrevet 9. mai 2012 Poenget er at ser de sånn ut, får de vel gjerne poster i bøtter og spann, omtrent uavhengig av hva de har skrevet i profilen? Feil. Jenter sender i det hele tatt få brev, mange gidder ikke engang å gjøre et søk, fordi de har nok med å svare på brevene de selv får. Og de jentene som ikke får så mange brev, tenker at disse guttene er altfor kjekke for dem. Så ikke vær redd for å sende melding til kjekke gutter
Envy Skrevet 9. mai 2012 #53 Skrevet 9. mai 2012 Feil. Jenter sender i det hele tatt få brev, mange gidder ikke engang å gjøre et søk, fordi de har nok med å svare på brevene de selv får. Og de jentene som ikke får så mange brev, tenker at disse guttene er altfor kjekke for dem. Så ikke vær redd for å sende melding til kjekke gutter Hvorfor så bastant? Jeg får ikke så veldig mye post (fra folk jeg er interessert i). Jeg er overfladisk og kresen, sender derfor heller selv post til de som interesserer meg. 1
Sommee Skrevet 9. mai 2012 #54 Skrevet 9. mai 2012 Feil. Jenter sender i det hele tatt få brev, mange gidder ikke engang å gjøre et søk, fordi de har nok med å svare på brevene de selv får. Og de jentene som ikke får så mange brev, tenker at disse guttene er altfor kjekke for dem. Så ikke vær redd for å sende melding til kjekke gutter Mange er flinke til å gå ut og inn av profilen din, og håper man tar hintet. Allikevel mange damer som kun velger blant den promillen menn som sender de melding, og ikke leter blant de øvrige 99,99% mennene de har på listene sine.
Gjest Wolfmoon Skrevet 9. mai 2012 #55 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har sett en del gutter i samme kategori der inne, datet et par av dem også Poenget er at ser de sånn ut, får de vel gjerne poster i bøtter og spann, omtrent uavhengig av hva de har skrevet i profilen? Jeg sender i alle fall bare melding hvis profilen er interessant, og jeg i tillegg synes utseende er ok. Jeg blir forresten stadig forundret over hvor mye stygge bilder mannfolk velger som profilbilde. Når de har mange som er mye finere i albumet sitt Feil. Jenter sender i det hele tatt få brev, mange gidder ikke engang å gjøre et søk, fordi de har nok med å svare på brevene de selv får. Og de jentene som ikke får så mange brev, tenker at disse guttene er altfor kjekke for dem. Så ikke vær redd for å sende melding til kjekke gutter Jeg er tydeligvis ikke jente, igjen Jeg får ikke overvettes mye meldinger, jeg skriver stadig meldinger med vekslende hell. Både til kjekke og litt mindre kjekke guttter (uansett er slikt vanskelig å bedømme ut fra et bilde).
Gjest _Blomsten_ Skrevet 9. mai 2012 #56 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har sett en del gutter i samme kategori der inne, datet et par av dem også Poenget er at ser de sånn ut, får de vel gjerne poster i bøtter og spann, omtrent uavhengig av hva de har skrevet i profilen? Det tror jeg også.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 9. mai 2012 #57 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Jeg svarer nesten aldri på meldingene jeg får, og han jeg dater sier også at jeg var en av de få han gadd å svare. Vi er jo mange jenter her som selv sender meldinger først. Tror ikke jeg er for kresen for det, for da hadde jeg jo ikke fått napp Ble forresten positivt overrasket når jeg møtte han. Han var kjekkere i virkeligheten enn på bilder Endret 9. mai 2012 av _Blomsten_
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #58 Skrevet 9. mai 2012 Du er jo ganske pen, du, Blomsten. Ikke helt min type, men pen.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 9. mai 2012 #59 Skrevet 9. mai 2012 Du er jo ganske pen, du, Blomsten. Ikke helt min type, men pen. Takk for det
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #60 Skrevet 9. mai 2012 Feil. Jenter sender i det hele tatt få brev, mange gidder ikke engang å gjøre et søk, fordi de har nok med å svare på brevene de selv får. Og de jentene som ikke får så mange brev, tenker at disse guttene er altfor kjekke for dem. Så ikke vær redd for å sende melding til kjekke gutter Jeg skriver stadigvekk først jeg! Men får ikke nødvendigvis noe respons tilbake. Bare fordi vi ikke skriver til deg betyr ikke det at vi ikke skriver til andre gutter. Vi er kresne vet du:) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå